Alexander Nystedt

Tlf: 37 09 77 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alexander Nystedt er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Alexander Nystedt

Overflatisk og arrogant

Ja, han smiler og har Glimt i øyet, men han lytter ikke og undersøker deg ikke. Han har bestemt seg på forhånd, og kan ikke få deg ut av kontoret fort nok...

Meget dyktig

Kjempe fornøyd.
Han tar seg tid til å lytte.
Føler meg sett og forstått.
Han tar seg god tid med barn.
Vil ikke bytte han bort.

Dårlig forståelse og kommunikasjon

Dårlig forståelse av andres situasjon. Opplevelse av å ikke bli sett og hørt. Ikke lyttet til pasientens ønske og behov for behandling.

Kjempe fornøyd

Kan virkelig anbefale Alexander som fastlege.
Han er alltid positiv, blid , lyttende og er flink til å vidresender pasienter til spesialister.
Flink med barn er han også.
Så har bare positive ting å si om han som fastlege og kan virkelig anbefale han

Lege som anbefales!

Veldig fornøyd med Alexander Nystedt som lege. Faglig dyktig og tar seg god tid til pasienten. Kjempeflink med babyer og barn. Godt humør og empatisk.

Hyggelig og morsom, thats it.

Alexander er en hyggelig og morsom lege. Og det er egentlig det.
Jeg har flere ganger opplevd at han ikke har tatt meg på alvor, og ikke undersøkt meg skikkelig. Han skriver lett ut resepter og henviser fort. Jeg savner at han undersøker pasienten skikkelig før han evt henviser eller gir ut resepter. Ved psykiske problemer er han ikke å anbefale. Jeg følte jeg ikke kunne prate til han om mine psykiske vansker, og jeg fikk inntrykk av at han synes det var et ubehagelig tema.

Han har ofte forsinkelser, men man får time relativt fort. Kontordamene er veldig hyggelige og flinke!

Ikke god til å lytte

Joda, han er en mann med et smil om munnen og glimt i øyet, men det passer seg ikke når en sitter der med selvmordstanker.

Jeg hadde ikke prøvd å ta livet mitt, og da var det ikke alvorlig nok. Jeg har jo tydeligvis ikke lyst til å dø når jeg velger å spør om hjelp før jeg prøver å ta livet mitt, he-he.

Han er dyktig i andre ting, men når det kommer til psyken så vet han virkelig lite.

Lite flink til å lytte til pasienten.

Han er en travel mann. Får ikke sakt det jeg skal si før han avbryter ,og vil ha meg ut av kontoret! Lite flink til å lytte og ta pasienten på alvor ,og må spørre selv om hjelp til rekvisisjon for å få hjelp!En lege med glis om munden ,men det er ikke alltid det passer seg! Overfladisk og arrogant har jeg oppfattet han dessverre . Anbefales ikke på det sterkeste. Utrygg lege.

Slett

Med en alvorlig diagnose bør det settes av litt ekstra tid til det menneskelige og det psykiske rundt . Følte det ble overfladisk og ikke mye støtte å få.

beste legen non gang

Beste,beste,beste legen :)
er veldig fornøyd med han! aldri hatt bedre lege enn alexander.
han bruker god tid, og stresser ikke med pasientene sine. veldig snill og grei også!

Misfornøyd

Føler ikke at han tar meg seriøst. Om han er forhåndsdømmende eller hva det er, vet jeg ikke. Anbefaler ingen som vil ha god hjelp innen psykisk helse denne legen. Han avfeier symptomer og problemstillinger og virker uinteressert i å hjelpe. Utrolig skuffet og lei meg.
For meg virker det som han er mer interessert i å håve inn penger fra pasienten enn å faktisk behandle.

Beste legen som fins!

Har aldri hatt en bedre fastlege! Dyktig, flink med mennesker, har humor og tar meg alltid på alvor!

LDN

For de det måtte vedkomme så har Alexander ikke noe mot å skrive ut LDN hvis han mener at det hjelper deg

Godt fornøyd, men kan være vanskelig å komme gjennom på telefon

Godt humør, seriøs, sender deg til ytterligere undersøkelser så man føler seg godt ivaretatt hele tiden. Hadde det bare vært lettere å komme gjennom på telefon til de hyggelige damene i skranken hans så kunne det faktisk ikke vært bedre, stå på alexander!

Strålende fornøyd!

Seriøs og flink lege med glimt i øyet.
Tar pasienter på alvor.
Kommer aldri til å bytte.

Fantastisk Fastlege

Har tidligere hatt en offentlig lege som ikke hadde tid og lot alltid pasienter sitte og vente lenge. Alexander har derimot alltid tid, og har enda ikke opplevd og få time på dagen om det er noe kritisk. Proffesjonell og alltid blid og hyggelig med ordentlig svar og hjelp. Anbefales på det sterkeste!

Tøff lege

Nystedt er en lege med mye humor, han er jordnær og hyggelig. Han er lett å snakke med, og man får følelsen av at han forstår. Det eneste minuset er at han kanskje ikke er så flink til å undersøkte pasienten, men heller flink til å gi henvisninger og resepter.

Imøtekommende og flink med barn

Veldig imøtekommende og hyggelig lege.
Tar seg tid til å svare på spørsmål, også på telefon.
Veldig glad i barn.

Den beste legen i byen!

Alexander har spesielle tilnærmingsmetoder til både ung og gammel. Han er profesjonell og direkte samtiding som han er lyttende og omsorgsfull. Han er helt klart riktig mann på riktig plass;)

Dyktig, tilgjengelig og flink lege

Faglig, meget dyktig. Tilgjengeligen er meget bre. Har tid til å forklare mine problemstillinger for meg på en lettfattelig måte.