Alexander Nystedt

Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal
Alexander Nystedt er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Alexander Nystedt

Hyggelig og morsom, thats it.

Alexander er en hyggelig og morsom lege. Og det er egentlig det.
Jeg har flere ganger opplevd at han ikke har tatt meg på alvor, og ikke undersøkt meg skikkelig. Han skriver lett ut resepter og henviser fort. Jeg savner at han undersøker pasienten skikkelig før han evt henviser eller gir ut resepter. Ved psykiske problemer er han ikke å anbefale. Jeg følte jeg ikke kunne prate til han om mine psykiske vansker, og jeg fikk inntrykk av at han synes det var et ubehagelig tema.

Han har ofte forsinkelser, men man får time relativt fort. Kontordamene er veldig hyggelige og flinke!

Ikke god til å lytte

Joda, han er en mann med et smil om munnen og glimt i øyet, men det passer seg ikke når en sitter der med selvmordstanker.

Jeg hadde ikke prøvd å ta livet mitt, og da var det ikke alvorlig nok. Jeg har jo tydeligvis ikke lyst til å dø når jeg velger å spør om hjelp før jeg prøver å ta livet mitt, he-he.

Han er dyktig i andre ting, men når det kommer til psyken så vet han virkelig lite.

Lite flink til å lytte til pasienten.

Han er en travel mann. Får ikke sakt det jeg skal si før han avbryter ,og vil ha meg ut av kontoret! Lite flink til å lytte og ta pasienten på alvor ,og må spørre selv om hjelp til rekvisisjon for å få hjelp!En lege med glis om munden ,men det er ikke alltid det passer seg! Overfladisk og arrogant har jeg oppfattet han dessverre . Anbefales ikke på det sterkeste. Utrygg lege.

Slett

Med en alvorlig diagnose bør det settes av litt ekstra tid til det menneskelige og det psykiske rundt . Følte det ble overfladisk og ikke mye støtte å få.

beste legen non gang

Beste,beste,beste legen :)
er veldig fornøyd med han! aldri hatt bedre lege enn alexander.
han bruker god tid, og stresser ikke med pasientene sine. veldig snill og grei også!