Torgrim Næverdal

Sjømannslege

Torgrim Næverdal er en av 24 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Torgrim Næverdal

Flink å henvise

Har nylig byttet ham ut med en dyktig lege.

Næverdal er lett tilgjengelig, det er bra - men hjelper kun om en trenger resept eller noe enkelt.

Er det noe, henviser han direkte til spesialist. Det er jo bra, betryggende, men synes i noen tilfeller han kunne gjort noe selv.

Virker generelt uinteressert, umotivert og kald. Lurer noen gang på om han virkelig er en lege, men det er han jo, merkelig nok.

Måtte bytte fastlege

Ikke noe for meg. Tar ingenting serøst. Kunne like gjerne googlet hva som var galt enn å gå til ham.

Tar ingenting alvorlig

Får ingenting ut av å gå til denne legen, eneste han sier er at du er frisk som en fisk, dette uten å ha sett på problemet eller tatt prøve/bilde.
Alt er i orden, alltid.!
Kan absolutt ikke anbefales.

Jeg må bytte fastlege.

Har hatt ham som lege i 3 år ca. Første gangen jeg var der var han så direkte og på kanten til frekk som det går. Jeg takler sånt så det var ikke et stort problem for meg. Men mange hadde nok synes at det hadde vært ubehagelig.

I senere tid har det vist seg at han stort sett er flink til å forholde seg til skader og symptomer som er lett og forholde seg til som fysiske skader eller kjente symptomer på vanlige sykdommer.

Når en sliter med psyken og får beskjeder som "Du får bare vente og se" og "Du må nok bare skjerpe deg" så er det rett og slett ikke greit.
Jeg klarer ikke og åpne meg om hva jeg sliter meg til denne karen lenger og må derfor bytte fastlege.

Gir den informasjonen du trenger, men ikke noe mer

Næverdal gir deg akkurat den informasjonen du trenger, men ikke noe mer. Det virker kun interesert i å sette en diagnose så fort som overhode mulig, for så å sparke deg ut. Dette er sikkert en type lege som passer noen, men ikke meg.