Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kulturhuset Legesenter

Mangler empati og er ikke profesjonell

Lege: Thanh Thanh Huynh Skrevet

Hun mangler empati og har dårlig evne til å sette seg inn i andre menneskers livssituasjon. Anbefales ikke i det hele tatt.

Flink, profesjonell med god medisinsk kunnskap

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Glenn er kjempeflink og profesjonell. Veldig kunnskapsrik og vet hva han driver med. Hvis du ønsker en lege med god medisinsk kunnskap og god vurderingsevne er Glenn riktig person å gå til. Han tar deg på alvor og lytter til behovene dine. Jag är väldigt nöjd med Glens fina bemötande och hans goda insats.

Jag kan sterkt anbefale Glenn som lege hvis du ønsker en lege med kompetanse ved Kulturhuset legesenter.

Effektiv, hjelpsom og dyktig fastlege|

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Jeg opplevde Glenn Henry som en dyktig, profesjonell, effektiv og forståelsesfull lege. Jeg opplevde han som forståelsesfull men også kort og konsis. Det som skal sies er at jeg som person har vært direkte om akkurat det jeg har trengt av han og der har han innfridd forventningene. Jeg har kun måttet oppsøke han for undersøkelser av rent kroppslige plager, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan han er når det gjelder andre plager som kan være tyngende psykisk.

Lite Empatisk!

Lege: Thanh Thanh Huynh Skrevet

Ble møtt med en nedlatende,overkjørende og stresset tilnærming. Vise lite forståelse og empati. Føler ikke at hun lytter på det jeg har å si.

Profesjonell og tillitsbyggende

Lege: Knut Tuv Skrevet

Man føler seg tatt på alvor hos Knut. Han er flink til å prioritere tidsbruk i den forstand at når noe har trengt tid, har jeg fått tid. Han er tillitsbyggende og grunngir vurderingene sine. Jeg stoler på vurderingene hans, og min behandling oppleves som en dialog.