Kulturhuset Legesenter

Telefonnummer37 25 28 2837 25 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av Kulturhuset Legesenter

Nei, nei nei

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Hører ikke på pasienten, skriver ikke ned ting i journalen, endrer medisinske behandlinger uten kunnskap. Kaster deg på dør om du sier imot.

Styr langt unna denne legen. Flere som anbefaler og ikke ha han her som lege, og jeg må absolutt føye meg inn under den meningen.

Dårlig og frekk lege

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Jeg har dessverre fått time hos Maryna nedenes noen ganger da min fastlege var på ferie o.l. Maryna er ufattelig frekk og ikke behjelpelig. Hun hører ikke på meg som pasient, og hun har kalt meg for ‘lille vennen’ og andre upassende kallenavn. Hun hinter til at jeg er ‘dum og uvitende’ når jeg spør henne spørsmål. Anbefales ikke. Hun mangler empati og forståelse.

Styr langt unna denne legen!

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Glenn Henry bjørk er den verste fastlegen jeg noen sinne har vært borte i. En mer arrogant lege skal man lete lenge etter. Han evner ikke lytte til meg som pasient og hva jeg forklarer. Han er en som vrir og vender på alt du sier, og som gjerne forkaster eskeperters vurderinger og anbefalinger for egne private meninger, uansett å ufornuftige de enn måtte være.

Han driver et slags spill der han mer en gjerne får deg til å føle deg så liten og dum som overhode mulig i det du entrer pasientstolen. For meg virker det som Glen Henry drives mer av prestisje enn ønsket om å virkelig løse, veilede og hjelpe. En prestisje i å overkjøre andre eksperter, tross hans egen ekspertise er lik null på min diagnose.

Han har en gi F mentalitet til det jeg sier. Han ønsker ikke forstå, han evner ikke å hjelpe. For Glen Henry er man bare et nummer i rekken av pasienter som han ønsker å få ut av systemet så fort som mulig.

Bruk aldri denne legen om du ønsker å bli tatt seriøst som pasient. Bruk aldri denne legen i det heletatt! Har du først valgt Glen Henry, så møter du motstand fra første time. Arroganse, "nesen i sky" mentalitet og nærmest hånlig kommunikasjon.

Aldri igjen en time hos Glen Henry Bjørk. Måtte Gud forby!

Dårlig

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Jeg ble snakket nedlatende til. Hun hadde ikke satt av nok tid til timen, så jeg fikk ikke hjelp med det jeg kom for (betalte likevel for timen). Hun henviste meg til et annet legekontor som ikke tok i mot denne type problem. Jeg må nå betale for en ny time hos en annen lege for akkurat samme problem.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Inger-Tori Solberg Skrevet

Tar pasientene på alvor.
Føler seg trygg på å være godt ivaretatt når en går fra legekontoret.
Blir fulgt godt opp.
Henviser videre når det er behov, må ikke be om det.
Undersøker pasientene godt.