Kulturhuset Legesenter

Telefonnummer37 25 28 2837 25 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av Kulturhuset Legesenter

Trygg og medfølende

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Bjørk følger opp hele familien. Tar seg tid og er flink med både meg og barna mine. Jeg bor i annen kommune og har aldri tenkt tanken på å bytte fastlege. Fikk tildelt bjørk som fastlege for mange år siden etter at Kristin Tuv sluttet på Kulturhuset legesenter. Jeg arbeider selv som sykepleier og ser viktigheten av at fastlege er en viktig støttespiller i livet, både når det gjelder fysiske og psykiske hendelser. Bjørk anser jeg til å være faglig dyktig på begge områder.

Nedlatende og lite imøtekommende

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Kom til legen med en skulder som har vært vond i 6mnd, sier jeg har forsøkt både kiropraktor og fysio, og ønsker hennes vurdering for videre behandling da verken kiropraktor eller fysio har hjulpet. Hun svarer nedlatende til meg at fysioterapeuter vanligvis er flinke folk, og at hun ikke vet hva annet jeg kan prøve eller gjøre. Sender meg deretter hjem. Gikk litt måpende ut derfra, fast bestemt på å bytte fastlege.

Fikk time hos en annen lege og fikk en helt annen behandling, i tillegg til henvisning videre.

Kompetent men usympatisk lege

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Denne legen er nok faglig kompetent, men fremstår ellers som svært usympatisk og arrogant.
Dr Bjørk er typen som tror at menneskene som skriver disse negative anmeldelsene er mennesker uten vurderingsevner.
Om du har behov for en lege med empatiske evner, hold deg unna Dr. Bjørk.
To stjerner tildeles til tross for det overnevnte, for faglig kompetanse og ryddighet.

Nøye og hjelpsom

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Jeg har fått veldig god hjelp av dr. Nedenes. Blitt gjort grundig arbeid, sendt ønsket henvendelser osv. Hun har lest seg opp på ting og hørt på hva jeg har å si. Går nøye igjennom prøver og følger opp.

Kald og lite vennlig

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Det kan ikke være lett å ta over når Grimstads beste lege snart skal bli pensjonist, men dette må være rake motsetningen! Måten man blir tatt imot på og snakket med var ganske sjokkerende. Jeg fikk inntrykk av at hun helst ville vært et helt annet sted og helst ikke vil ha noen pasienter inn på kontoret sitt. Men hun gjorde flere undersøkelser henviste til annen undersøkelse og skrev mye på pc’n sin så helt udugelig sånn faglig sett er hun nok ikke, men virker svært lite glad i mennesker.