Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av Kulturhuset Legesenter

Svært dyktig lege

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Utrolig dyktig lege. Hun lytter og henviser videre når det trengs.Hennes fine direkte måte å være på skaper trygghet. God arvtager etter Dr.Solberg. Det å skifte lege etter mange år med samme fastlege er i seg selv utrygt når en er syk. Men jeg trengte hjelp og fikk det. Hun viste god faglighet og innsikt. Handlet raskt. Det betyr mest for meg hos fastlegen. Direkte tale på godt og ondt er for meg tillitsvekkende. Jeg håper at jeg får beholde henne som fastlege i mange år.

Fins det noen dyktigere?

Lege: Inger-Tori Solberg Skrevet

Det tviler jeg på.
Jeg har gått hos henne i mange år og føler hun kjenner meg og min helsehistorie godt. Hun er lyttende og tar seg god tid til meg. Hun følger godt opp og sender til spesialist når det trengs. Faglig dyktig.
Rett og slett, -den beste legen!

Ubehagelig

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Følte ikke at hun ville lytte til meg, var 17 da jeg var hos henne og jeg følte at hun var nedlatende og nesten spydig med meg. Hun skrev ting på PC-en på tidspunkt som gjorde meg ufattelig usikker, og hun ramset opp psykiske plager som jeg ikke var kjent med. Hun henviste meg til forskjellige steder, og jeg skjønte ikke hvorfor.

Omsorgsfull og flink

Lege: Gunn-Renate Larseng Skrevet

En veldig god og omsorgsfull lege. Flink til å lytte. Føler at man blir sett, og tatt på alvor. Veldig fornøyd med henne!

Veldig flink!

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Vært hos henne idag og følte meg så trygg og ivaretatt. Kjempe hyggelig, undersøker grundig og tar de nødvendige prøvene.