Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kulturhuset Legesenter

Arrogant og uinteressert

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Anbefales ikke. Han hører ikke etter på hva man forteller om symptomer og sykdomshistorie, og snakker som om man er fullstendig uopplyst. Det er som om han har bestemt seg for at de fleste pasienter er hypokondere, og vil ha deg fortest mulig ut fra kontoret. Skjønner ikke hva hans motivasjon for å være lege er.

Dyktig, imøtekommende og fantastisk lege

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Jeg har hatt Maryna som fastlege etter Dr Solberg og jeg er like fornøyd med begge to. Maryna er ydmyk, lytter til meg og barna mine og henviser når vi trenger det. Jeg føler meg tatt på alvor av Maryna. Jeg opplever at denne legen ønsker og gjør alt hun kan for vårt beste! Håper jeg kan ha Maryna i lang tid!

Empatisk og flink

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Jeg har gått til Maryna i et år nå og er meget fornøyd. Jeg opplever at hun tar meg på alvor, hun er flink til å henvise videre om man trenger det, hun er kunnskapsrik og har en veldig behagelig væremåte.

Ryddig og kompetent. Brutalt effektiv.

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Glenn er først og fremst en dyktig lege.

Har du et reelt behov for en attest, undersøkelse eller henvisning får du god og effektiv oppfølging.

Kommer du derimot og spør om en undersøkelse uten skjellig grunn, kan Glenn fort virke avvisende. Dette kan nok i farta virke som han ikke bryr seg eller hører på deg, men som regel er det godt medisinsk begrunnet. Forklar symptomene på en presis måte, og jeg har etter flere år opparbeidet meg tillit til at Glenn tar deg alvorlig hvis det er noe som er verdt å følge opp. På den andre siden er han rask med å avvise unødvendig forespørsel om f.eks røntgenundersøkelse og prøver (urin/blod).

Kommer du med et medisinsk problem har jeg alltid opplevd han tar seg god tid til å lytte og å sette seg inn i saken.

Small talk og terapi er derimot ikke Glenns sterkeste side. (Men han henviser deg til en som kan dette hvis du har behov!).

Lite imøtekommende

Lege: Gunn-Renate Larseng Skrevet

Denne legen vil jeg ikke anbefale. Når det gjelder enkle medisinske prosedyrer, er hun kanskje dyktig, men som person opplevde jeg henne som ganske overkjørende og nesten uhøflig. Hun mangler dessuten ydmykhet i forhold til å henvise der hun selv mangler kompetanse.