Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kulturhuset Legesenter

Profesjonell og tillitsbyggende

Lege: Knut Tuv Skrevet

Man føler seg tatt på alvor hos Knut. Han er flink til å prioritere tidsbruk i den forstand at når noe har trengt tid, har jeg fått tid. Han er tillitsbyggende og grunngir vurderingene sine. Jeg stoler på vurderingene hans, og min behandling oppleves som en dialog.

Kunnskapsrik og hyggelig lege

Lege: Thanh Thanh Huynh Skrevet

Kunnskapsrik
Hyggelig og trygg.
Rask
Tok nødvendige undersøkelser
God til å forklare
Lett å kommunisere med
Flink til å lytte og forstå min situasjon
Jeg fortsetter å gå til henne.

Beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Har gått til Maryna nå i flere år og er superfornøyd. Hun er vennlig, konkret, svært dyktig og erfaren. Hun lytter alltid før hun konkluderer, forklarer evtl behandling og framgangsmåter og er grundig. Hun skriver ofte ut info eller viser en liten filmsnutt om diagnosen. Hun viste spesielt mye empati og forståelse da jeg stod i en vanskelig livssituasjon. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, sett og forstått. Skjønner meg overhodet ikke på de få negative vurderingene her. Kulturhuset Legesenter er det travleste legesenter i Grimstad og hun har 900 pasienter, så når det blir hastetime på noen, innebærer det at det blir venting og kanskje går på bekostning av tiden hun har avsatt til neste pasient, men det må man nesten forvente og det har da legesenteret ansvar for, ikke legen. Urettferdig å skylde på hun. Jeg håper at jeg må aldri bytte fastlege igjen!

Fantastisk

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Fantastisk bra lege som har mye kunnskap og dom ser deg dom pasient
Har evnen til å skape trygghet når man er usikker.

Faglig flink og alltid oppmerksom

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Føler at jeg blir tatt på alvor, og sender alltid henvisning videre ved behov! Har oppmerksomheten på pasienten og ikke på PC. Veldig fornøyd!!!