Kulturhuset Legesenter

Telefonnummer37 25 28 2837 25 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av Kulturhuset Legesenter

Kompetent men usympatisk lege

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Denne legen er nok faglig kompetent, men fremstår ellers som svært usympatisk og arrogant.
Dr Bjørk er typen som tror at menneskene som skriver disse negative anmeldelsene er mennesker uten vurderingsevner.
Om du har behov for en lege med empatiske evner, hold deg unna Dr. Bjørk.
To stjerner tildeles til tross for det overnevnte, for faglig kompetanse og ryddighet.

Nøye og hjelpsom

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Jeg har fått veldig god hjelp av dr. Nedenes. Blitt gjort grundig arbeid, sendt ønsket henvendelser osv. Hun har lest seg opp på ting og hørt på hva jeg har å si. Går nøye igjennom prøver og følger opp.

Kald og lite vennlig

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Det kan ikke være lett å ta over når Grimstads beste lege snart skal bli pensjonist, men dette må være rake motsetningen! Måten man blir tatt imot på og snakket med var ganske sjokkerende. Jeg fikk inntrykk av at hun helst ville vært et helt annet sted og helst ikke vil ha noen pasienter inn på kontoret sitt. Men hun gjorde flere undersøkelser henviste til annen undersøkelse og skrev mye på pc’n sin så helt udugelig sånn faglig sett er hun nok ikke, men virker svært lite glad i mennesker.

Nei, nei nei

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Hører ikke på pasienten, skriver ikke ned ting i journalen, endrer medisinske behandlinger uten kunnskap. Kaster deg på dør om du sier imot.

Styr langt unna denne legen. Flere som anbefaler og ikke ha han her som lege, og jeg må absolutt føye meg inn under den meningen.

Dårlig og frekk lege

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Jeg har dessverre fått time hos Maryna nedenes noen ganger da min fastlege var på ferie o.l. Maryna er ufattelig frekk og ikke behjelpelig. Hun hører ikke på meg som pasient, og hun har kalt meg for ‘lille vennen’ og andre upassende kallenavn. Hun hinter til at jeg er ‘dum og uvitende’ når jeg spør henne spørsmål. Anbefales ikke. Hun mangler empati og forståelse.