Vivian Katrine Persen

Tjenna Legekontor

2005

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tjenna Legekontor
Søsterdalen 4900 Tvedestrand
Tlf: 37 19 67 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vivian Katrine Persen er en av 7 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Vivian Katrine Persen

Lite tid til pasienten

Har altfor liten tid til pasienten, alltid stresset, kjører heller sitt eget løp enn å lytte til hva pasienten sier og er ikke villig til å prøve andre forslag. Ser lite på pasienten men heller på PC. Stresser seg selv og pasienten.

Altfor effektiv

En lege som helt sikkert er dyktig på mange områder, men dessverre altfor effektiv. Man får inntrykk av en lege som har veldig dårlig tid og vil bli fortest mulig ferdig med deg. Timene blir meget heseblesende og stressende. Og på dette grunnlag vil jeg ikke anbefale denne lege til noen.

Veldig travel

Effektiv og flink med henvisninger. Virker lite engasjert i pasient og helhetsbehandling. Føler at "stoppeklokka" er på plass, så det blir lite tid til viktig informasjon. Høflig og hyggelig. Kunne kanskje stolt mer på sin egen vurderingsevne som lege. Savner mer tid.

Effektiv

En meget effektiv og grundig lege som gjør en omfattende undersøkelse for mulige årsaker til sykdom. Hun gir gode personråd.

Dyktig og grundig!

Rett frem, faglig dyktig og ikke minst hyggelig! God oppfølgning! Jeg syntes hun er flink til å si ting direkte og går ikke rundt grøten!

Ikke veldig fornøyd...

Veldig hastig og hørte ikke etter meg. Jeg var den siste pasienten og hun ville tydeligvis hjem. Skremte meg med hva det kunne være uten å tenke hva det kunne bety for meg.

Beste akutt hjelpen jeg har fått

Jeg trengte akutt hjelp når jeg da går på folkehøyskole og fikk migreneanfall.
Jeg kom inn til henne og hun var rolig og hyggelig! Fikk god hjelp og beskjed om å komme tilbake hvis jeg trengte mer hjelp evt en annen type medisin.
Kjempe hyggelig dame!

Utrolig fornøyd med Vivian

Grundig, medfølende, flink, flink til å lytte, jeg føler meg veldig trygg når jeg kommer til Vivian.

Faglig dyktig lege

Hun er faglig veldig dyktig. Jeg stoler på henne og det hun sier for hun kan faget sitt. Jeg fikk raskt riktig diagnose.

En skam

Hun har total mangel på respekt og ikke antydning til empati.

Ikke bra!

Fra jeg kom inn virket hun stressa og lite vennlig. Ble nesten jaget ut av kontoret etter 15 minutter da hun sa hun ikke hadde tid til mer...

"Den beste fastlege jeg har hatt"

Min vurdering av lege Vivian Katrine Persen er bare god på alle plan. Jeg blir virkelig tatt på alvor. fulgt tett opp og vist en god omsorg. Hennes måte å være på gir meg stor trygghet.

Alltid stresset

overfladisk

Er alltid stresset, tar seg ikke tid til å gjøre seg ferdig, setter heller opp ny time. Er heller ikke særlig god til å lytte, vil heller kjøre gjennom det hun har bestemt seg for. Når en har en time hos henne, føler en at hun har begynt å planlegge timen til neste pasient som skal inn.