Tvedestrand kommune allmenn legetjeneste

Søsterdalen 16 4900 Tvedestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Tvedestrand kommune allmenn legetjeneste

Elendig lege.

Lege: Lars Thorheim Skrevet

Arrogant lege som ikke tar seg tid til å høre på hva du har å si eller virker til å bry seg om hva problemet er. Snakker i munnen på meg når jeg forklarer problemet og er nedlatende i måten han svarer på. Man føler seg rett og slett liten og dum. Tar også evigheter med å få en time der. Aldri opplevd lignende oppførsel med noen andre leger.

Ei veldig dyktig lege

Lege: Nina Rasmussen Eikenes Skrevet

Nina er ei aktiv lytter, empatisk, tar seg god tid, gir god informasjon og er ei lege som er godt likt av alle 🌼

Fantastisk

Lege: Vivian Katrine Persen Skrevet

Nøye, gir tilbakemeldinger, beste lege hittil. Ingen venting, kort timebestilling. Bare bra. Hvor mye skal en skryte av en lege når man bare er fornøyd. Ordet fantastisk burde rekke.

Flink lege

Lege: Lars Thorheim Skrevet

Flink lege som tar seg god tid til meg som pasient. God til å forklare og gi råd. God tilgjengelighet, har ikke opplevd å vente lenge på time.

Alt for kjapp

Lege: Vivian Katrine Persen Skrevet

Hun fikk meg til å føle meg veldig liten og dum, ingen øyekontakt. Påstår at jeg som pasient gjør ting jeg ikke gjør.. Jeg vil ikke dra til denne legen igjen. Men de som sitter i skranken og på labb er så blide og hyggelige :)