Lindbjørg Holm Bahgat

Autorisasjon (1988)

Lindbjørg Holm Bahgat er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lindbjørg Holm Bahgat

Dyktig lege

Har vært hos henne i flere år. Til å stole på. Det tar dessverre lang tid å få time.

Servicen for øvrig ved legekontoret er elendig, nesten umulig å komme gjennom på telefon, og de har ofte en litt uvennlig tone.

Flink lege som lytter og henviser deg videre

En lege som lytter til pasienten. Byttet henne mot Aukrust noe som jeg angret på ved første møte med Aukrust. Grunnen til jeg byttet var sure og meget frekke sekretærer ved senteret der Bahgat jobber. Byttet tilbake til Bahgat . Må tåle ufordragelige sekretærer når Bahat er flink.

Dyktig lege

Flink til å se pasienten, henvise videre om nødvendig og hun følger opp. Tar virkelig pasienten på alvor. Eneste minus der, er legesekretærene som virker stressete og sure. Når jeg flyttet fra Bærum, så skiftet jeg fastlege. Vurderer å bytte tilbake til Lindbjørg Bahgat igjen, selv om jeg får lang reisevei.

Flink og seriøs

Lindbjørg har jeg hatt siden jeg var barn og har selv barn nå. Hun er kjempe dyktig og kan mye, tar pasienten på alvor. Anbefales de som ønsker å gå til en lege med lang erfaring og god tid til pasientene sine. Det eneste som er ulempen er at det er lang ventetid.

Langventing

Langventetid på time. Minimum 5 uker. Umulig å nå legen. Har forsøkt flere ganger. Anbefaler ikke legen!