Bryn Legesenter AS

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn Legesenter AS

Empatisk og løsningsorientert.

Lege: Trine Lise Svinningen Strand Skrevet

Det er tydelig at hun bryr seg mye om pasientene sine og gjør alt hun kan for å løse opp i plager. Jeg har aldri følt meg så godt oppfulgt av en lege før.

Bra lege!

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Helt prima lege - tar seg god tid og forstår deg som menneske! Ingen ting å utsette på.

Når det gjelder resten av legekontoret som de i telefonen, så er saken en annen, hadde det ikke vært for Vidal så hadde jeg byttet legesenter for mange år siden. Lite forståelsesfulle, småfrekke og arrogante er de som besvarer telefonen. Har også flere ganger opplevd å sitte over 40 minutter i kø på tlf utenfor spisepausen de har. Slik har det vært i mange år og det kommer mest sannsynlig ikke til å endre seg før de går av med pensjon.

Det er omtrent umulig å få komme i kontakt med Vidal via sekretærene uten å lyve slik at de forstår hva det faktisk gjelder. Det går ikke an å forfalske kunnskap, noe jeg har opplevd at de prøver på.

Vidal er dog 100% dyktig! Anbefales.

Lyttende og empatisn

Lege: Axel Einar Rakov Mathiesen Skrevet

Nesten uten unntak forsinkelse og venting, men grunnen er at han tar seg god tid til pasientene. Og for min del så venter jeg gledelig en time for å prate med en så fantastisk person. Har blitt fulgt opp over 20 år grunnet panikkangst, depresjoner og annet grums. Mathiesen er en av hovedgrunnene til at jeg nå, over 20 år senere, er mer velfungerende enn noensinne.

Detailed and caring

Lege: Axel Einar Rakov Mathiesen Skrevet

Not only a good doctor but also a great human being. he does not look at watch, listens carefully and provides all the details you need. I recommend him. one may often need to wait in the waiting room but you will realize it's because he makes conversation with you and gives you time you want/ need.

Lyttende og empatisk

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Julie har vært min beste fastlege noen gang, hun lytter, tar deg på alvor, forhaster seg ikke og man får følelsen av at hun virkelig ønsker deg det beste. Anbefales virkelig!! Eneste er elendig tilgjengelighet på tlf for å bestille time..

Dette er en Pluss-tjeneste.