Bryn Legesenter AS

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn Legesenter AS

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Fantastisk lege som stiller diagnosen over tlf hvis noe er alvorlig galt. Tar sine pasienter
på alvor. Undersøker nøye. En meget dyktig lege. Terningkast seks.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Axel Einar Rakov Mathiesen Skrevet

Han tar seg god tid til hver pasient. Så man ik føler at legen ikke har nok tid eller er stressa. Undersøker grundig. Mye kunnskap og flink med å henvise videre. Man føler seg trygg. Han ringer og forteller om resultatet av blodprøvene. Noe jeg synes er positivt. Eneste negativt er at han alltid er forsinket.

Trygg og sikker

Lege: Rannei Anderssen Skrevet

Forståelsesfull og dykdig.
Flink til å forklare og lytte.
Super på alle måter, blid, ser alltid løsninger for meg.

Flink lege som lytter og henviser deg videre

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

En lege som lytter til pasienten. Byttet henne mot Aukrust noe som jeg angret på ved første møte med Aukrust. Grunnen til jeg byttet var sure og meget frekke sekretærer ved senteret der Bahgat jobber. Byttet tilbake til Bahgat . Må tåle ufordragelige sekretærer når Bahat er flink.

En utrolig dyktig lege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Faglig oppdatert og flink. Behagelig, empatisk og lyttende. Her føler man seg godt ivaretatt som pasient.

Dette er en lege som er genuint interessert i pasientene sine, og at de skal ha best mulig behandling. De problemstillingene hun ikke kan/klarer å løse sender hun videre/søker råd hos andre.

Dette er en fastlege for alle. Hun kommuniserer godt med mennesker i alle aldre.

Har aldri hatt en fastlege jeg har følt meg tryggere på (hun er fastlege for hele familien).

Oppleves ikke som at hun har overbelegg på timer, man får time raskt, og hun følger opp.

Det som er virkelig trist er at legesekretærene til tider er sterkt preget av stress e.l., for de også er egentlig veldig hyggelige, men kan til tider oppleves som krasse og korte på bl.a. telefonen.

At det er ventetid på telefonen kan jo ha en sammenheng med beliggenheten. I nærområdet bor det ca 18.000 andre mennesker, og Bryn Legesenter ligger midt i "gryta". Men det har aldri vært et problem å få tak i henne pr. tlf; har hun ikke tid, ringer hun opp så fort hun har anledning.

Anbefales virkelig på det sterkeste.