Bryn Legesenter AS

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn Legesenter AS

Flink lege - Elendige helsesekretærer

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Baghat er en utrolig dyktig, forståelsesfull og empatisk lege. Hun tar seg tid til å forstå ditt sykdomsbilde, og følger opp på en ypperlig måte. Lang ventetid for å få time, lite tilgjengelighet, og regelmessige forsinkelser veier dog noe ned.

Det desidert verste er imidlertid helsesekretærene i skranken/telefonen.
De få gangene man er syk og virkelig har behov for hjelp, er det helt fryktelig å måtte være engstelig og redd for å prate med dem. De er snørrhovne, respektløse og direkte frekke. Jeg håper at driftledelsen tar oppgjør med denne ukulturen, for Baghat er en suveren lege. Det er dog ikke verdt den respektløsheten man må gjennomgå for å komme frem til henne.

Flink og omsorgsfull lege!

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Mitt første møte med Julie ble møtt med et smil og et spørsmål om hva hun kunne hjelpe med meg. Hun hadde tid til å høre på meg, hun lyttet, og var ikke et snev av dårlig tid. Jeg følte meg ikke til bry, slik jeg har følt andre steder. Hun er blid, hun lytter og er faglig dyktig. Anbefales!

Empatisk og løsningsorientert.

Lege: Trine Lise Svinningen Strand Skrevet

Det er tydelig at hun bryr seg mye om pasientene sine og gjør alt hun kan for å løse opp i plager. Jeg har aldri følt meg så godt oppfulgt av en lege før.

Bra lege!

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Helt prima lege - tar seg god tid og forstår deg som menneske! Ingen ting å utsette på.

Når det gjelder resten av legekontoret som de i telefonen, så er saken en annen, hadde det ikke vært for Vidal så hadde jeg byttet legesenter for mange år siden. Lite forståelsesfulle, småfrekke og arrogante er de som besvarer telefonen. Har også flere ganger opplevd å sitte over 40 minutter i kø på tlf utenfor spisepausen de har. Slik har det vært i mange år og det kommer mest sannsynlig ikke til å endre seg før de går av med pensjon.

Det er omtrent umulig å få komme i kontakt med Vidal via sekretærene uten å lyve slik at de forstår hva det faktisk gjelder. Det går ikke an å forfalske kunnskap, noe jeg har opplevd at de prøver på.

Vidal er dog 100% dyktig! Anbefales.

Lyttende og empatisn

Lege: Axel Einar Rakov Mathiesen Skrevet

Nesten uten unntak forsinkelse og venting, men grunnen er at han tar seg god tid til pasientene. Og for min del så venter jeg gledelig en time for å prate med en så fantastisk person. Har blitt fulgt opp over 20 år grunnet panikkangst, depresjoner og annet grums. Mathiesen er en av hovedgrunnene til at jeg nå, over 20 år senere, er mer velfungerende enn noensinne.