Georg Rigadis

Birkenes legesenter

2001

Birkenes legesenter Telefonnummer37 27 89 8037 27 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strøget 4760 Birkeland
Georg Rigadis er en av 5 fastleger i Birkenes

Siste vurderinger av Georg Rigadis

Kunnskapsrik og ærlig

Min Fastlege siden jeg bor her. Han er det hva jeg forventer fra en lege! Kunnskapen er på toppen og hele familien føler seg trygge med han som fastlege.

professional kultur

Jeg har ringt til legesentrum og sa at jeg hadde feber

39 om natta og hoste så mye. Det var svar: "hva kan vi gjøre? Ta egen sykmelding."

Hvis jeg skulle ta egen sykmelding da skulle jeg ikke få den medisin som jeg trenger.
Hvorfor i den tjeneste disken alltid føler seg ikke velkommen

Troverdig

Perfekt samtalepartner og lege for meg, selvom det kanskje ikke er så enkelt å slitte å røyke.
Lever godt takket være regadis

Dyktig, ærlig og trygg

Dyktig og ærlig! Dette er legen som sier det som det er. Han vet hva han gjør. Beste legen jeg har opplevd. Han tar vare på sine pasienter.

Grei nok

I starten genuint interesert i å hjelpe. Dette lovet bra. Men når ting ble for komplisert ble jeg på en måte gitt opp. Det er ikke første legen. Så har man en normal helse og ikke masse bøll er dette en flott lege. Har man masse ekstra som ikke er lett å gjøre noe med må man vurdere. Opplevde en følelse av sinne fordi jeg var "vanskelig" å behandle. Har nå flyttet fra kommunen så da også byttet lege. Men flyttet ikke pga han. Og det skal han ha, han brukte all tiden du trang, og stresset ikke med klokka! Det er et stort pluss.