Martin Andreas Runde

Hisøy Legesenter

Autorisasjon (2007)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Martin Andreas Runde er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Martin Andreas Runde

Grundig, lyttende og ansvarlig

Jeg har hatt denne legen i mer enn 10 år og opplever at vi har et veldig godt samarbeid. Det er (som hos de fleste fastleger) noen ganger ventetid, men dette er greit for meg fordi jeg vet at når jeg kommer med noe som er litt krevende, så bruker han den tiden som trengs. Han er flink til å prioritere hva som trenger ekstra oppmerksomhet, og jeg har ingen problemer med å være kjapt inn og ut med en vondt tå, når jeg vet at han bruker mye tid de gangene jeg kommer med noe som krever mer undersøkelsestid eller ekstra omsorg. Jeg opplever at han er lyttende, og at han tar mine vurderinger med når han skal fatte beslutninger. Han fungere også fint som fastlege til mine små barn, de går til legen uten protester. Hyggelig, forståelsesfull og lett å snakke med, men ikke redd for å ta faglige avgjørelser som kanskje ikke alltid er i tråd med pasientens forventning (han er bevisst på sitt ansvar) Han henviser til spesialist når det er behov for det. Kjapp til å svare på meldinger og forspørsel om e-resept.

Ubrukelig

Var på legevakta pga fremmedlegeme på øyet.
Han undersøkte veldig raskt og konstaterte at der var det ingenting.
Fikk noe salve som gjorde det mye verre. Etter en smertefull natt, så bar det til sykehuset og der fjernet de et fremmedlegem på øyet.

Ikke å anbefale

Når man booker time hos Dr Runde må man belage seg på mye venting.
Er du heldig så kommer du inn etter 40 minutters venting (jeg har selv ventet i godt over en time)
Når du kommer inn føles det ut som han allerede er klar for neste pasient.
Han sitter nærmest å tripper på stolen.
Det eneste positive jeg kan komme med er at han er flink til å henvise til spesialister i de tilfellene det er nødvendig.

Veldig fornøyd

Tatt meg på alvor fra dag 1 og har sørget for at jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Hyggelig mann som bryr seg og lytter.

styr unna denne legen!

Jeg hadde en Time hos han,jeg ventet nesten en time før jeg kom inn.Har brukt denne legen bare en gang og det blir med den ene.Følte at han ikke hadde tid til å høre på meg,men heller få inn en ny pasienten.