Martin Andreas Runde

Tlf: 37 05 88 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Martin Andreas Runde er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Martin Andreas Runde

styr unna denne legen!

Jeg hadde en Time hos han,jeg ventet nesten en time før jeg kom inn.Har brukt denne legen bare en gang og det blir med den ene.Følte at han ikke hadde tid til å høre på meg,men heller få inn en ny pasienten.

Den dårligste legen jeg har hatt!

Som regel 20-50 minutter over tida. Når jeg endelig kommer inn til timen min, virker han veldig lite interessert i mine problemer. Sitter igjen med en følelse av å ikke bli hørt og/eller ikke bli tatt på alvor. Jeg opplever ham som nedlatende og arrogant.

trygg og flink

Veldig flink hyggelig lege følger opp 👆 og lett tilgjengelig lytter på hva en har å si alltid blid og flink til å finne løsninger

Seriøs lege

Tar pasienten seriøst og tar seg tid til å høre. Føler at jeg blir tatt på alvor. Veldig fornøyd. Flink med både meg og barna.

Super fastlege!

Martin Runde har vært fastlegen min i mange år. Han er en svært hyggelig lege, som tar seg god tid. Føler han ser meg, og ikke bare "problemet" som skal løses. Lett å prate med om hva enn det skulle være. Enig med noen andre her som skriver om litt lang ventetid, men det er overkommelig. Jeg kjenner definnitivt ikke igjen påstandene om at han er arrogant og lite imøtekommende, ikke en plass.

Kjempefornøyd

Har nylig byttet til Runde og er utrolig fornøyd. Blir tatt på alvor, får raskt henvisning og god oppfølging! Lettet over å ha kommet til en lege som forstår og ikke lar meg gå med ubesvarte spørsmål.

dårligste legen jeg noen gang har hatt frekke folk i resepsjonen

etter å ha vært i tlf kø i 19 min så får jeg svar fra ei grinete daqme med null forståelse for logikk eller at folk er forskjellige terningkast 0

En meget dyktig og tillitsfull lege

En lege som virkelig kan anbefales. Tar seg god tid til å lytte og forslå tiltak. En lege som har stor innsikt i faget og evne til å tenke utradisjonelt, gir deg aldri opp. God forståelse på psykiske lidelser og flink til å henvise til spesialisttjenester når det er behov for det. Hyggelig personale på hele legesenteret.

Kommer aldri til å bytte fastlege frivillig! :)

Jeg kjører i 20 minutt for å komme til denne legen! Jeg bor på andre siden av byen og har to legesentre innenfor gåavstand, men jeg kjører gledelig de minuttene for å komme til en lege jeg vet er flink, som tar seg tid til meg og lytter til meg. Jeg går aldri derfra med spørsmål med tanke på evt. medisiner, eller spørsmål angående sykdom. Jeg føler jeg snakker med en likemann når jeg er der, som forstår og vet og forstår en god del om livet.
Mye kunnskaper om både synlige og usynlige sykdommer!

Den beste legen jeg har hatt

God til å lytte.Forstår seg på psykiske problemer.Siden jeg måtte flytte til en annen kommune måtte jeg desverre bytte lege.Men Anbefales!

God lege! Kommer ikke til å bytte! :)

Han er veldig god til å lytte, og jeg føler han kjenner meg, min helse og min livssituasjon veldig godt.
Jeg trenger ikke "utbrodere eller overdrive" for at han skal skjønne hva som må til, og han er ærlig og konkret og iverksetter tiltak dersom det er nødvendig.
Han har stort sett alltid vært hyggelig, blid og effektiv mot meg. :)

Syns ofte det er alt for lang ventetid før timen, men er glad når han tar seg god tid til meg når jeg trenger det, så da får jeg heller være tålmodig og glad på andres vegne når de trenger det.
Syns også det er lang ventetid på telefon, men jeg får raskt time (evt hastetimer samme dag).
Resten av personalet er også veldig søte og hyggelige (inkl. andre leger som jeg har vært hos hvis han ikke har hatt ledig time), men skulle ønske det var litt mer privat/skjermet i luka hvis en må prate om personlige ting der.

Dyktig, engasjert og imøtekommende

God stemning på hele kontoret! Faglig dyktig og engasjert. Har også hørt at han er flink på diabetes. Anbefales!

Engasjert hyggelig og flink!

Virker faglig dyktig, nøyaktig, og tar en på alvor! Kan absolutt anbefales! Arroganse har jeg aldri opplevd, men folk er vel forskjellige.

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Dr.Runde tar seg tid til å lytte, er forståelsesfull og gir meg noe å tenke på uten å dytte noe nedover meg på en arrogant måte. Han er absolutt et funn av en lege! Anbefales på det varmeste, spesielt om du trenger en "nøkkel" for å komme ut av sykdom som ikke alltid kan behandles med medisin.

En utrolig grei lege

Denne legen er hyggelig, flink og kunnskapsrik. Fastlege for hele familien, og har fulgt oss alle opp på en forbilledlig måte. De som har kommentert negativt på denne siden må være temmelig spesielle selv. Dr. Runde er det iallefall ingenting å utsette på, han er en kjempehyggelig, dyktig og svært ansvarsbevisst lege som jeg absolutt kan anbefale!

Hyggelig og flink lege

Hyggelig og imøtekommende, tar seg god tid. Grundig lege som jeg har stor tillit til. Virker faglig flink. Samvittighetsfull. Totalt sett meget godt fornøyd!

arrogant oppførsel

lite empati for pasienten,lytter dårlig og vil helst ha en ut av kontoret fortest mulig.
trenger mere forståelse for pasienten og sette seg mere inn i jounalen til pasienten.

Fantastisk lege!

Kjenner meg overhodet ikke igjen i de vurderingene som har kommet inn her.
Jeg opplever Runde som en kjempe god lege. Han tar seg god tid og jeg føler jeg får forståelse for både tanker og bekymringer. Han har blikkontakt og viser interesse for pasienten. Ikke en slik lege som sitter å stirrer i dataskjermen mens pasienten snakker eller som taster på dataen mens man prater. Han er også flink til å ringe opp igjen dersom man ønsker å prate utenom timeavtale.
Super lege som hele familien benytter!

Arrogant og uniteressert i min helsetilstand.

Virker som om fastlegen min ikke er interessert i å finne ut hva som er problemet når man ikke føler seg i form. Bruker tross alt av egen arbeidstid når man oppsøker legen og forventer at man får den hjelp man trenger, men så langt har dette fungert svært dårlig. Skal få byttet fastlege så fort som mulig, selvom det medfører at jeg må dra til et annet legesenter. Har generelt liten tillit til fastlege ordningen.

Lege

Hyggelig og imøtekommende. Faglig dyktig og omsorgsfull