Martin Andreas Runde

Autorisasjon (2007)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Martin Andreas Runde er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Martin Andreas Runde

Omsorgsfull ogøsningsorientert.

Gjennom år og et omfattende sykdomsbilde har jeg benyttet Nedenes legesenter. I Dr. Sillerud møtte jeg en omsorgsfull og løsningsorientert fastlege. Takket være ham har jeg opprettholdt en vis livskvalitet. Av personlige grunner ble det nødvendig å bytte fastlege. Jeg har derfor fått erfare hvor heldig jeg har vært. Ny fastlege er mer opptatt av tiden en meg. Jeg velger derfor å sitte hjemme. Resultat at veien til pleie og rullestol blir mye kortere en den kunne ha blitt med en kapasitet som Dr. Sillerud.

Uprofesjonell

Gikk inn her for å få hjelp og en sykemelding siden jeg ikke kunne bevege armene mine, kunne derfor ikke gjøre noe arbeid.
Men da fikk jeg heller beskjed om at jeg kunne jo bare ta en egenmelding. Virket veldig uprofesjonelt.

Mottagelig

Han lytter å tar deg alvorlig. Han fokuserer på det du har å si. Jeg er meget fornøyd. Rask og effektiv

Solid og tillitsvekkende lege.

Dr. Runde har fulgt meg opp det siste året mens min har har hatt ham som fastlege i mange år. Vi er begge svært fornøyde. En oppdatert og kunnskapsrik lege som jeg siden jeg først møtte ham, har lagt merke til at flere ganger er blitt intervjuet på NRK TV distriksendingene. Anbefales!

Flink med barn

Fastelege til mine 2 små barn. Veldig flink til å forklare å gjøre barna trygge. Vi får fort tilgang til hjelp.