Martin Andreas Runde

Tlf: 37 05 88 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Martin Andreas Runde er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Martin Andreas Runde

styr unna denne legen!

Jeg hadde en Time hos han,jeg ventet nesten en time før jeg kom inn.Har brukt denne legen bare en gang og det blir med den ene.Følte at han ikke hadde tid til å høre på meg,men heller få inn en ny pasienten.

Den dårligste legen jeg har hatt!

Som regel 20-50 minutter over tida. Når jeg endelig kommer inn til timen min, virker han veldig lite interessert i mine problemer. Sitter igjen med en følelse av å ikke bli hørt og/eller ikke bli tatt på alvor. Jeg opplever ham som nedlatende og arrogant.

trygg og flink

Veldig flink hyggelig lege følger opp 👆 og lett tilgjengelig lytter på hva en har å si alltid blid og flink til å finne løsninger

Seriøs lege

Tar pasienten seriøst og tar seg tid til å høre. Føler at jeg blir tatt på alvor. Veldig fornøyd. Flink med både meg og barna.

Super fastlege!

Martin Runde har vært fastlegen min i mange år. Han er en svært hyggelig lege, som tar seg god tid. Føler han ser meg, og ikke bare "problemet" som skal løses. Lett å prate med om hva enn det skulle være. Enig med noen andre her som skriver om litt lang ventetid, men det er overkommelig. Jeg kjenner definnitivt ikke igjen påstandene om at han er arrogant og lite imøtekommende, ikke en plass.