Martin Andreas Runde

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Martin Andreas Runde er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Martin Andreas Runde

Seriøs lege

Tar pasienten seriøst og tar seg tid til å høre. Føler at jeg blir tatt på alvor. Veldig fornøyd. Flink med både meg og barna.

Super fastlege!

Martin Runde har vært fastlegen min i mange år. Han er en svært hyggelig lege, som tar seg god tid. Føler han ser meg, og ikke bare "problemet" som skal løses. Lett å prate med om hva enn det skulle være. Enig med noen andre her som skriver om litt lang ventetid, men det er overkommelig. Jeg kjenner definnitivt ikke igjen påstandene om at han er arrogant og lite imøtekommende, ikke en plass.

Kjempefornøyd

Har nylig byttet til Runde og er utrolig fornøyd. Blir tatt på alvor, får raskt henvisning og god oppfølging! Lettet over å ha kommet til en lege som forstår og ikke lar meg gå med ubesvarte spørsmål.

dårligste legen jeg noen gang har hatt frekke folk i resepsjonen

etter å ha vært i tlf kø i 19 min så får jeg svar fra ei grinete daqme med null forståelse for logikk eller at folk er forskjellige terningkast 0

En meget dyktig og tillitsfull lege

En lege som virkelig kan anbefales. Tar seg god tid til å lytte og forslå tiltak. En lege som har stor innsikt i faget og evne til å tenke utradisjonelt, gir deg aldri opp. God forståelse på psykiske lidelser og flink til å henvise til spesialisttjenester når det er behov for det. Hyggelig personale på hele legesenteret.