Georg Arild Smedsaas

Sjømannslege

Georg Arild Smedsaas er en av 6 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Georg Arild Smedsaas

Følte meg ikke ivaretatt

Jeg har vært gjennom en kreftbehandling og påfølgende sykemelding - følte meg ikke sett eller ivaretatt i denne prosessen - men ble heller møtt med bagatellisering av situasjonen min. Måtte hele tiden jobbe med å bli sett og hørt. I tillegg rekker du ikke bli ferdig før han har reist seg og viser deg ut døren. Jeg vil ikje anbefale denne legen - spesielt om du føler deg sliten pga av helsemessige utfordringer. Eneste pluss er at det ikje er så lang ventetid til tross for at han har veldig mange pasienter …

Tar vurderinger uten å kjenne deg

Avslår mine krav om undersøkelser på tross av denne kreftformen i nær familie,lytter dårlig og virker ikke inntrengert.kommer med egne antagelser uten å kjenne til meg og setter meg opp på blodprøver tilknyttet til en historikk jeg aldri har hatt! Frekt...har prøvd å bytte i 2 år,står fortsatt på venteliste.

Dårlig lege

Hører ikke på deg, tar deg ikke på alvor, gir dårlige og uprofesjonelle svar på dine spørsmål. Man føler seg utrygg og dårlig ivaretatt, og sitter alltid igjen med usikkerhet. Vil ikke anbefale denne legen.

Usympatisk lege

De gangene jeg var hos Smedsaas følte jeg meg veldig utilpass. Måten han snakket til meg på var som om jeg var et lite barn uten egne tanker og meninger.
Han flirte av meg når jeg kom med innspill, og jeg følte meg aldri trodd. Han ga dårlig oppfølging på blodprøver og annet medisinsk.
Jeg har byttet lege og nå er jeg veldig godt ivaretatt!

Lege som "flirer" av deg

De gangene jeg har vært hos Georg har jeg følt meg lite sett. Jeg har ofte følt at jeg har betalt bare for å bli sendt ut igjen med plager som har vedvart. Han har lite interesser for mine innspill eller ønsker som pasient og det har ført til at jeg har unngått å dra dit når jeg kanskje burde. Nå har jeg byttet lege og håper det blir bedre