Georg Arild Smedsaas

Tvedestrand Legesenter ANS Mann, 37 år

Autorisert2007
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 35 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tvedestrand Legesenter ANS

Hovedgt. 42 4900 Tvedestrand
Georg Arild Smedsaas er en av 7 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Georg Arild Smedsaas

God samarbeidspartner

Jeg byttet til Georg Smedsaas for noen år tilbake. Det har jeg aldri angret. Er nå frisk av en spiseforstyrrelse gjennom 33 år. Georg er først og fremst et medmenneske som ser meg, som lytter anerkjennende og gir mine tanker og følelser aksept samtidig som han kommer med faglige og konstruktive innspill. Jeg er utrolig takknemlig for å ha møtt en lege som er åpen for at det å bli frisk er en samarbeidsprosess.

Fantastisk lege!

Han har virkelig greie på hva han driver med. Man føler seg trygg og hørt når man går hos han. Jeg byttet til denne legen etter mange år hos samme lege og etter det ble jeg frisk! Anbefales på det sterkeste :)

Flott lege.

Sympatisk, vennlig og dyktig. Undersøker grundig og følger opp. Veldig serviceinnstilte sekretærer som får en til å føle seg som en velkommen gjest når en kommer inn døra, uansett hvor mye de har å gjøre. Anbefales!

veldig fornøyd

jeg føler jeg blir sett når jeg kommer til Georg. Han har tid til deg og viser forståelse for problemene.Han er hyggelig og lett å snakke med. Han vil heller finne løsningen på hva som ligger bak problemet enn at man er prøvekanin for mange medisiner som kan gi mange bivirkninger. Han tar deg virkelig på alvor og når jeg er hos han føler jeg at det kun er jeg som eksisterer. Man kommer fort inn, samtidig som han har tid til deg når du er inne.
Han er nøye med de enkelte undersøkelser som bør tas når man har problemer. Kan virkelig anbefale denne legen!

En Dyktig lege med god tid til pasienten sine

Jeg brukte samme lege i 27 år fram til Juni 2012.
Da jeg byttet Lege til Georg Arild Smedsaas var d som og komme til en ny verden innen helsevesenet.
Endelig er har jeg fått en lege som tar seg tid til og finne ut nyaktig hva som er galt når en først blir syk, og ikkje bare skriver ut en respet som kansje knekker "sykdommen".

Kan Anbefale Georg Arlid Smedsaas på det aller varmeste.