Tvedestrand Legesenter ANS

Telefonnummer37 19 66 0037 19 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovedgt. 42 4900 Tvedestrand

Siste vurderinger av Tvedestrand Legesenter ANS

Dyktig, hyggelig og tar deg på alvor

Lege: Per Olav Voje-Johansen Skrevet

Dyktig og hyggelig lege som lytter og ser deg. Aldri nedlatende. Flink til å følge opp med eks sende videre til spesialister. Lytter til pasientens ønsker, og velger sted med rask og best viderebehandling. Topp lege!!

Kjempe fornøyd.

Lege: Georg Arild Smedsaas Skrevet

Lyttende, hyggelig og forståelsesfull lege. Gir gode råd, er blid og imøtekommende. Han bryr seg om pasientens ønskede behandlingsform og man kan selv være med å velge i forhold til hva man føler passer best for seg selv om alternativet er der. Han har hjulpet meg gjennom en rekke problemer, og kan virkelig anbefales

Veldig dyktig å hyggelig lege

Lege: Bodil Karin Aasvang Olsen Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange mange år, byttet pga, at legen jeg har nå er på Vegårshei hvor jeg har min bopel. Vil gjerne ha Aasvang Olsen tilbake .

Jeg var ikke fornøyd.

Lege: Bodil Karin Aasvang Olsen Skrevet

Jeg ville bytte fastlege, da alle skrøt veldig av henne. Nå skulle det endelig bli fart i sakene! Det ble gjort og jeg gikk til henne noen mnd,- nesten 1 år. Men det var en stor skuffelse. Man skal ha tillit til sin fastlege og det fikk jeg aldri til Bodil Aasvang Olsen. Jeg følte meg ikke tatt på alvor og at hun var ganske arrogant til tider. Følte meg veldig fanget i situasjonen, så jeg ble veldig glad da jeg endelig fikk byttet tilbake til min gamle fastlege igjen. Så glad at jeg gråt gledestårer faktisk... Men hvis man kjenner henne, så tror jeg sikkert at folk kan være fornøyde. Da har de et forhold til henne og det blir kanskje noe helt annet, jeg vet ikke.... Jeg er hvertfall utrolig glad for å ha fått tilbake min gamle fastlege:))

Glad for å ha en slik lege!

Lege: Bodil Karin Aasvang Olsen Skrevet

Det er godt å komme inn til et legekontor der en virkelig føler seg ivaretatt. Og da med en lege som har tid til å høre på deg, ta deg alvorlig, og sende deg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig. Føler meg trygg hos Bodil. Takk for at jeg får være din pasient! Bytter aldri!