Tvedestrand Legesenter ANS

Hovedgt. 42 4900 Tvedestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Tvedestrand Legesenter ANS

Tillitsskapende, lyttende og flink lege

Lege: Bodil Karin Aasvang Olsen Skrevet

God evne til å lytte og gi pasienten tid. Er rolig og empatisk. En klok fastlege som er faglig kunnskapsrik og føler meg trygg på hennes beslutninger.

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Georg Arild Smedsaas Skrevet

Jeg har vært gjennom en kreftbehandling og påfølgende sykemelding - følte meg ikke sett eller ivaretatt i denne prosessen - men ble heller møtt med bagatellisering av situasjonen min. Måtte hele tiden jobbe med å bli sett og hørt. I tillegg rekker du ikke bli ferdig før han har reist seg og viser deg ut døren. Jeg vil ikje anbefale denne legen - spesielt om du føler deg sliten pga av helsemessige utfordringer. Eneste pluss er at det ikje er så lang ventetid til tross for at han har veldig mange pasienter …

Tar vurderinger uten å kjenne deg

Lege: Georg Arild Smedsaas Skrevet

Avslår mine krav om undersøkelser på tross av denne kreftformen i nær familie,lytter dårlig og virker ikke inntrengert.kommer med egne antagelser uten å kjenne til meg og setter meg opp på blodprøver tilknyttet til en historikk jeg aldri har hatt! Frekt...har prøvd å bytte i 2 år,står fortsatt på venteliste.

Dyktig og tar seg god tid.

Lege: Bodil Karin Aasvang Olsen Skrevet

Har hatt Bodil som fastlege i mange år og er kjempefornøyd. Kan være lang ventetid på å få time, men når man først har fått time tar hun seg god tid til meg. Kan av og til glemme ting, men ordner opp så fort hun får en liten påminnelse. Vil ikke bytte fastlege før jeg må.

Dårlig lege

Lege: Georg Arild Smedsaas Skrevet

Hører ikke på deg, tar deg ikke på alvor, gir dårlige og uprofesjonelle svar på dine spørsmål. Man føler seg utrygg og dårlig ivaretatt, og sitter alltid igjen med usikkerhet. Vil ikke anbefale denne legen.