Erik Lønnmark Werner

Autorisasjon (1988)

Erik Lønnmark Werner er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Erik Lønnmark Werner

Professional and warm

I’m an foreigner who haven’t spoken Norwegian yet and I was grateful to have Dr. Werner receiving me warmly but professionally. He was also communicative and supportive toward my need. Very nice experience! I recommend! Cheers,

Arrogant og mistroisk

Bryr seg tilsynelatende svært lite om pasienten. Byttet til ham for en måned siden, og de 3 gangene jeg har møtt ham har vært rett og slett ubehagelige.
Har opplevd ham som respektløs og bedrevitende. Føler ikke jeg blir trodd på. Ikke legen for meg.
Skal ut av respekt la være å gå inn i detalj, men bytter snarest til ny fastlege.

Fantastisk lege

Har hatt Werner som fastlege i mange år. Flott lege og person som sier ting som de er. Han er faglig dyktig og ærlig. Noe som er enkelt å forholde seg til. Resten av familien har også på min anbefaling byttet til ham. De er også strålende fornøyd. Takknemlig for å ha ham som min fastlege.

Arrogant

Denne legen kan jeg overhode ikke anbefale, arrogant og avbryter pasient pga dårlig tid etc. Sitter og gliser og ser ut som han ikke tror på pasienten. Snakker ned andre behandlere og generelt en arrogant selvgod lege .
Han må nok oppleves ett parr ganger før man skjønner dette. Har hatt annen lege i 18 år men han gikk desverre av med pensjon. Bytter nå til ny.

God lege

Jeg har hatt Werner som fastlege noen år og er godt fornøyd. Han er grei å snakke med og forstår raskt situasjonen.