Erik Lønnmark Werner

Kystveien Legesenter

1988

Siste vurderinger av Erik Lønnmark Werner

Kunnskapsrik og Arrogant

Dette er en lege jeg ikke kan gå god for. Har vært hos han 2 ganger i mitt liv og jeg gjør det ikke igjen. Mye sukking og himling med øynene når en prøver å forklare problemene sine. Fikk også en ganske frekk kommentar da jeg skulle til å gå. Nei det er mange andre flinke å velge mellom.

Kunnskapsrik og samvittighetsfull

Dette er ikke mannen du går til for å få bekreftet en diagnose du har stilt selv eller for å få en lettvint sykemelding. Rasjonell innstilling til pasientens helsetilstand.

Kunnskapsrik og forebyggende

Werner er en dyktig fastlege. Han bruker tid på å finne årsaken til plagene dine. Jeg har hatt en del muskel og skjelettplager, og han finner alltid utav hva som skal til for å bli bedre. Om du er på jakt etter en lege som skriver ut mest mulig medisiner, så er dette feil mann. Ønsker du derimot å bli kvitt plagene dine, så er dette rett sted å gå. Jeg opplever ikke Werner som arrogant, men han er rett på sak, og legger ikke noe imellom. Det synes jeg er forfriskende. I tillegg er resten av personalet kjempehyggelige, og lokalene er lyse og velholdte.

Mangel på kommunikasjon

Høy arrogansefaktor og liten interesse for å høre på forslag.
Er bestandig travel og stresser veldig med å bli ferdig fort.

En flott lege

Hele familien på 4 bruker Erik Werner som lege, og vi er kjempe fornøyd! Han ser oss, lytter, spør og sender oss videre til spesialist ved behov. Han er effektiv, men grundig. Og han tar oss alle på alvor, enten du er voksen eller barn. Kan absolutt anbefales!

Byttet fastlege

En bedrevitende fastlege som kjenner pasienten bedre enn pasienten gjør selv. Har en arrogant fremferd og venter forlenge med å henvise til spesialist da han vet bedre selv. Er dessverre en lege som jeg ikke kan anbefale!

Arrogant

lite tillitvekkende, med ovenifra-og-ned-holdning. Man går heller litt lenger med plagene enn å gå til han. Mulig han er faglig dyktig, men ikke som medmenneske.

Ok lege men lite tilgjengelig.

Dårlig kommunikasjon med pasienten. Har liten tid til pasienten. Tilgjengelighet elendig. over 2 uker venting for time.

Flink lege

Jeg har brukt Werner i mange år, og meget fornøyd med han som fastlege. Han spør alltid hvordan jeg har det, han hører alltid på hva jeg har å si. Foruten å være en flink lege er han også en god psykolog. Har brukt han som sjelesørger og "veileder" ....kan annbefales. Han bryr seg ! Jeg har virkelig tillit til han, jeg 59 år og livet har ikke alltid vært enkelt så da har Werner vært en god støtte.

ANBEFALES IKKE

Arrogant ! Om du forventer at legen skal finne ut hva du feiler eller sette en diagnose på deg, bør man styre unna denne legen enkelt og greit. Tror du like godt kan oppsøke en "naturmedisiner" ?

Ikke helt Dr. House M.D.

Ser at det er flere som betegner Dr. Werner som arrogant og noe al a den fiktive legen Dr. House, men det er de av oss som heller vil har Dr. House som fastlege enn leger som er mer overflatiske.

"litt arrogant ja"

Werner er min fastlege. Han har mye kunnskap. Men føler av og til han prøver og vri litt på det en sier, så det skal virke som en løgn... uten at han sier noe... føler også at av og til bare ser han på meg og smiler etter jeg har fortalt han noe, og så spør han masse ut. og da tenker jeg at han ikke tror meg...

ER ARROGANT JA..

Ikke akkorat en lege som kan anbefales om man er kronisk syk....Sikkert flink på virus og bakterier.....men har liten forståelse for pasienter som feiler noe kronisk.

dylktg lege !

En lege jeg sterkt kan anbefale.er flink til å lytte,gir gode helseråd,er opptatt av å finne årsaken til sykdommen,og har fokus på hva som kan bedre/forebygge,fremfor å gi en haug medisiner.har hatt han som fastlege i veldig mange år.har aldr-er kroniker defor er jeg ofte hos legen.har alltid opplevd han som en profesjonell og dyktig lege

En meget dyktig lege

Er alltid Åsen og ærlig,hele familien på 3 går der og vi er meget fortrolig og kjempe fornøyd med den behandling vi får av Erik Werner.

Kjempe god og god sans for humor

kan bare si at han er utrolig dyktig. treffer alltid med diagnosene og føler at han er på passientens side.

Er arrogant

Lytter ikke, og er ikke sitt ansvar bevisst. Bruker ikke nok tid på pasienten