Erik Lønnmark Werner

Autorisasjon (1988)

Erik Lønnmark Werner er en av 49 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Erik Lønnmark Werner

Forferdelig opplevelse

Vedkommende lege har seponert alle allergimedisinene mine som jeg har brukt i over 7 år rett før allergisesong.

Disse medisinene fikk jeg av allergispesialist i Arendal. Men siden han ikke klarte å finne epikrise, så slettet han alt jeg brukte. Inkludert epipen.

Han tvingte meg til å skaffe epikrisen som var 7 år gammel, samt betale for online konsultasjon for å sette meg på akkurat de samme medikamentene som han har seponert(slettet).

Elendig og dårlig gjort, uprofesjonelt.

Hilsen sykepleier

Trygg og kunnskapsrik

Erik L. Werner har vært min lege i et par år nå og jeg føler meg sett, hørt og forstått. Han kaster ikke bort tiden med å «dulle» med deg. Han setter derimot pas først og går langt for å hjelpe.

Mangel på kunnskap

Erik Werner er svært arrogant, hensynsløs og lytter ikke til pasientene sine. Han virker lite interessert i å hjelpe. Dessuten utrolig treg på å svare på e-konsultasjoner, fornye resepter. Det finnes heldigvis andre leger.

Ikke fornøyd

Jeg følte meg hverken sett eller hørt av denne legen. Dette var ingen god følelse da jeg var pasient i en sårbar situasjon. Besøkene mine ble ikke som forventet. Denne legen anbefales ikke dersom du trenger noen som lytter og ser deg.

Min fastlege

Ja, elsker faglig arroganse, skulle bare mangle - ikke mange Dr.med i Norge. Effektiv og korrekt slik man håper en fastlege skal være, ikke resept glade turnuskandidater. Om man er sytete kroniker med egne diagnoser er man vel ute etter sine egne svar og medisiner som neppe er medisinsk begrunnet. Tommel opp for Dr.Werner