Erik Lønnmark Werner

Kystveien 244 4841 Arendal
Erik Lønnmark Werner er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Erik Lønnmark Werner

Arrogant

Denne legen kan jeg overhode ikke anbefale, arrogant og avbryter pasient pga dårlig tid etc. Sitter og gliser og ser ut som han ikke tror på pasienten. Snakker ned andre behandlere og generelt en arrogant selvgod lege .
Han må nok oppleves ett parr ganger før man skjønner dette. Har hatt annen lege i 18 år men han gikk desverre av med pensjon. Bytter nå til ny.

God lege

Jeg har hatt Werner som fastlege noen år og er godt fornøyd. Han er grei å snakke med og forstår raskt situasjonen.

Flink og dyktig lege!

Har gått til Dr. Werner i 18 år. Alltid vært en fantastisk flink lege. Tar seg tid, hører på hva som er problemet og gjør det beste for å løse problemet å hjelpe.
Har også vært hos andre turnusleger når dr.Werner ikke er tilstede. Men det er virkelig ingen som kan måle seg med han. Utrolig kunnskapsrik og dyktig lege.

Kunnskapsrik og Arrogant

Dette er en lege jeg ikke kan gå god for. Har vært hos han 2 ganger i mitt liv og jeg gjør det ikke igjen. Mye sukking og himling med øynene når en prøver å forklare problemene sine. Fikk også en ganske frekk kommentar da jeg skulle til å gå. Nei det er mange andre flinke å velge mellom.

Kunnskapsrik og samvittighetsfull

Dette er ikke mannen du går til for å få bekreftet en diagnose du har stilt selv eller for å få en lettvint sykemelding. Rasjonell innstilling til pasientens helsetilstand.