Kystveien Legesenter

Kystveien 244 4841 Arendal

Siste vurderinger av Kystveien Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Denne legen kan jeg anbefale på det sterkeste. Han er en god lytter og har alltid råd og løsninger. Noen har tidligere skrevet han ikke er den rette legen hvis du er kroniker. Jeg er helt uenig. Har vært kronisk syk i mange år, og har aldri mottatt så god hjelp eller forståelse fra noen annen. Han gir pasienten mulighet til å være med på å bestemme behandling. Han har også stilt opp både på nav og helsestasjon ved behov. Er hyggelig, imøtekommende, blid og støttende. VERDENS BESTE Fastlege!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Er utrolig takknemlig for å ha en fastlege som virkelig "bryr seg om" og hjelper på beste måte med de sykdomsproblemer jeg måtte ha. Og de har det vært en del av, det siste året. Kan alltid kontakte han enten for en rask konsultasjon, men også med spørsmål via Pasientsky.

Effektiv

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Snille, interessert, effektiv. Det er en lege som tar dine bekymringer på alvor. For oss, som pasienter, er det utrolig godt å se at legen erkjenner at vi er bekymret, selv om det ikke er en alvorlig sykdom.

DEN BESTE LEGEN I DISTRIKTET ?

Lege: Magnus Kåre Skjeggedal Andersen Skrevet

Ja, etter min mening er han det. Har vært kronisk syk i 17 år og Dr.Andersen er nøye og følger opp saklig ! Han har også svært god kunnskap om medisiner.
Har hatt en rekke lege oppi gjennom årene men Dr.Andersen er en av de beste.
-man sitter ikke med en følelse av "å ikke bli trodd" når man har sterke smerter. Gjennsidig tillitt er fantastisk trygt og godt. ANBEFALES !

Som behandler av kroniske syke er denne legen ubrukelig!

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Er du/dere kronisk smertesyk frarådes denne legen på det sterkeste!
Er helt satt ut hvor nedlatende denne legen er i sin fremtreden. Det er helt uakseptabelt å bli "uglesett" om man er kronisk syk.