Kystveien Legesenter

Kystveien 244 4841 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Kystveien Legesenter

Forferdelig opplevelse

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

Vedkommende lege har seponert alle allergimedisinene mine som jeg har brukt i over 7 år rett før allergisesong.

Disse medisinene fikk jeg av allergispesialist i Arendal. Men siden han ikke klarte å finne epikrise, så slettet han alt jeg brukte. Inkludert epipen.

Han tvingte meg til å skaffe epikrisen som var 7 år gammel, samt betale for online konsultasjon for å sette meg på akkurat de samme medikamentene som han har seponert(slettet).

Elendig og dårlig gjort, uprofesjonelt.

Hilsen sykepleier

Den beste legen

Lege: Birgit Wigeland Moy Skrevet

Ivaretakende, tilstede, trygg. Oppdatert på ny kunnskap og forskning. Henviser raskt til videre oppfølging.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

Erik L. Werner har vært min lege i et par år nå og jeg føler meg sett, hørt og forstått. Han kaster ikke bort tiden med å «dulle» med deg. Han setter derimot pas først og går langt for å hjelpe.

Dyktig, hjelpsom og hyggelig

Lege: Birgit Wigeland Moy Skrevet

Birgit er en fantastisk fastlege som lytter, følger opp og veileder slik at man føler seg trygg.
Man blir møtt av en blid, trygg og omsorgsfull lege som ser hele mennesket. Bedre fastlege kan man ikke få, er så glad for at jeg kom til henne.

Mangel på kunnskap

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

Erik Werner er svært arrogant, hensynsløs og lytter ikke til pasientene sine. Han virker lite interessert i å hjelpe. Dessuten utrolig treg på å svare på e-konsultasjoner, fornye resepter. Det finnes heldigvis andre leger.