Kystveien Legesenter

Kystveien 244 4841 Arendal

Siste vurderinger av Kystveien Legesenter

Redder liv.

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Denne fastlegen gjør alt det han skal og litt til. Han lytter, undersøker og henviser dit man skal for utredning, mens han genuint er et menneske som bryr seg om andre. På ingen måte arrogant, heller ydmyk og sjekker gjerne to ganger, hva enn det måtte være.

Etter gjentatte svikt i systemet er det godt å ha en fastlege i ryggen som ikke er redd for å plukke opp telefonen, og tar ansvar slik at man får den hjelpen man trenger. Svarer raskt i pasient sky og har kapasitet innenfor reglene. Legekontoret har ikke lang ventetid på telefon og prøvene går unna. Folkelig fyr, som strekker seg langt for sine pasienter.

Dyktig og tar deg på ordet

Lege: Marthe Haugland Evensen Skrevet

Mine erfaringer så er hun en svært grundig lege. Undersøker deg svært nøye , lytter på det du har og si. Hun er svært imøtekommende og alltid blid.

Verdens beste lege

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Denne legen kan jeg anbefale på det sterkeste. Han er en god lytter og har alltid råd og løsninger. Noen har tidligere skrevet han ikke er den rette legen hvis du er kroniker. Jeg er helt uenig. Har vært kronisk syk i mange år, og har aldri mottatt så god hjelp eller forståelse fra noen annen. Han gir pasienten mulighet til å være med på å bestemme behandling. Han har også stilt opp både på nav og helsestasjon ved behov. Er hyggelig, imøtekommende, blid og støttende. VERDENS BESTE Fastlege!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Er utrolig takknemlig for å ha en fastlege som virkelig "bryr seg om" og hjelper på beste måte med de sykdomsproblemer jeg måtte ha. Og de har det vært en del av, det siste året. Kan alltid kontakte han enten for en rask konsultasjon, men også med spørsmål via Pasientsky.

Effektiv

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Snille, interessert, effektiv. Det er en lege som tar dine bekymringer på alvor. For oss, som pasienter, er det utrolig godt å se at legen erkjenner at vi er bekymret, selv om det ikke er en alvorlig sykdom.