Erik Lønnmark Werner

Autorisasjon (1988)

Erik Lønnmark Werner er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Erik Lønnmark Werner

Flink og dyktig lege!

Har gått til Dr. Werner i 18 år. Alltid vært en fantastisk flink lege. Tar seg tid, hører på hva som er problemet og gjør det beste for å løse problemet å hjelpe.
Har også vært hos andre turnusleger når dr.Werner ikke er tilstede. Men det er virkelig ingen som kan måle seg med han. Utrolig kunnskapsrik og dyktig lege.

Kunnskapsrik og Arrogant

Dette er en lege jeg ikke kan gå god for. Har vært hos han 2 ganger i mitt liv og jeg gjør det ikke igjen. Mye sukking og himling med øynene når en prøver å forklare problemene sine. Fikk også en ganske frekk kommentar da jeg skulle til å gå. Nei det er mange andre flinke å velge mellom.

Kunnskapsrik og samvittighetsfull

Dette er ikke mannen du går til for å få bekreftet en diagnose du har stilt selv eller for å få en lettvint sykemelding. Rasjonell innstilling til pasientens helsetilstand.

Kunnskapsrik og forebyggende

Werner er en dyktig fastlege. Han bruker tid på å finne årsaken til plagene dine. Jeg har hatt en del muskel og skjelettplager, og han finner alltid utav hva som skal til for å bli bedre. Om du er på jakt etter en lege som skriver ut mest mulig medisiner, så er dette feil mann. Ønsker du derimot å bli kvitt plagene dine, så er dette rett sted å gå. Jeg opplever ikke Werner som arrogant, men han er rett på sak, og legger ikke noe imellom. Det synes jeg er forfriskende. I tillegg er resten av personalet kjempehyggelige, og lokalene er lyse og velholdte.

Mangel på kommunikasjon

Høy arrogansefaktor og liten interesse for å høre på forslag.
Er bestandig travel og stresser veldig med å bli ferdig fort.