Christine Trondsdatter Alme

Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Christine Trondsdatter Alme er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christine Trondsdatter Alme

Anbefaler ikke!

Lite interessert i å hjelpe og finne løsning og problemet. Hun tok ikke problemet mitt på alvor. Anbefaler ikke!

Arrogant og iskald.

Hun har ikke tid til å lytte og ta problemet mitt på alvor. Når jeg har tatt opp enkelte ting, virker hun lite interessert i å hjelpe og finne løsning på problemet. Virker veldig kald og arrogant.
Jeg er på utkikk etter ny fastlege for å få hjelp.

Forståelsesfull, sympatisk og kompetent lege...

Dr. Alme har vært min fastlege i en årrekke, og når jeg vurderer henne opp mot nærmere 15 andre leger/fastleger jeg har benyttet, så har hun definitivt vært den jeg har mest respekt for.

Dr. Alme er høflig, pålitelig, kunnskapsrik og forståelsesfull -- hun lytter tålmodig før hun stiller en diagnose. Hun tar meg alltid på alvor; selv om jeg enkelte ganger har en tendens til å spørre om små, periferiske ting i den medisinske verden.

Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt hos Dr. Alme, og hun kommer til å være min fastlege i lang tid fremover.

Usympatisk og arrogant

Lytter ikke til hva jeg sier, uttrykker seg veldig arrogant og kaldt, aldri vært borti lignende!!! Virker ikke som hun er interessert i å hjelpe.
Anbefales ikke.

Ikke fornøyd

Alme er ikke en lege som lytter til pasientene, noe som igjen gjør at hun tar gale avgjørelser. Hun veileder dårlig og jeg måtte ofte finne ut av medisiner som var tilgjengelige selv, noe som burde være opplagt at hun tok seg tid til. Hun kan virke svært arrogant.