Christine Trondsdatter Alme

Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Christine Trondsdatter Alme er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christine Trondsdatter Alme

Hyggelig og grundig

Dr. Alme kan jeg anbefale på det sterkeste i motsetning til andre kommentarer her. Hun tar seg tid til å lytte og stille spørsmål, og du går derfra uten å føle deg dum. Er alltid fornøyd etter et legebesøk hos henne!

Fastlegen min

En lege som lytter til det jeg har og si og som tar meg på alvor.
Alltid blid og hyggelig.
Kan anbefales

Anbefaler ikke!

Lite interessert i å hjelpe og finne løsning og problemet. Hun tok ikke problemet mitt på alvor. Anbefaler ikke!

Arrogant og iskald.

Hun har ikke tid til å lytte og ta problemet mitt på alvor. Når jeg har tatt opp enkelte ting, virker hun lite interessert i å hjelpe og finne løsning på problemet. Virker veldig kald og arrogant.
Jeg er på utkikk etter ny fastlege for å få hjelp.

Forståelsesfull, sympatisk og kompetent lege...

Dr. Alme har vært min fastlege i en årrekke, og når jeg vurderer henne opp mot nærmere 15 andre leger/fastleger jeg har benyttet, så har hun definitivt vært den jeg har mest respekt for.

Dr. Alme er høflig, pålitelig, kunnskapsrik og forståelsesfull -- hun lytter tålmodig før hun stiller en diagnose. Hun tar meg alltid på alvor; selv om jeg enkelte ganger har en tendens til å spørre om små, periferiske ting i den medisinske verden.

Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt hos Dr. Alme, og hun kommer til å være min fastlege i lang tid fremover.