Randesund Legesenter

Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden

Siste vurderinger av behandlere ved Randesund Legesenter

Empatisk, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Vibecke Lunden Lie Skrevet

Dr.Lunden Lie er en fantastisk god fastlege. Hun er grundig, kunnskapsrik og imøtekommende. Jeg har en kronisk sykdom som trenger mye oppfølging. Hun tar seg alltid god tid til meg, og rydder tid i kalenderen til meg ved behov. Alle burde hatt en fastlege som Vibecke!

Veldig hyggelig og kompetent

Lege: Steffen Normand Jensen Skrevet

Jobber effektivt, og er løsningsorientert. Veldig god med mennesker. Omtenksom og omsorgsfull lege.
Selv om han snakker dansk er han flink til å passe på at vi forstår hva han sier.

Arrogant

Lege: Steffen Normand Jensen Skrevet

Virker uintressert. Raske beslutninger, timen går fort, følelse av at «tid er penger» og at man som pasient er mindre viktig.

Suveren lege

Lege: Runar Nørsett Skrevet

En fantastisk lege som tar pasienten på alvor. Kunnskapsrik og løsningsorientert. Ikke redd for å sende til videre undersøkelse eller forklare hva problemet består i. Beste legen jeg har hatt. Tar meg på alvor selv om jeg kanskje bestiller time litt ofte. Vi trenger flere slike leger.

Ikke fornøyd

Lege: Christine Trondsdatter Alme Skrevet

Alme var min fastlege i mange år, men dessverre er min opplevelse at hun virker ukonsentrert og stresset. Hører ikke ordentlig etter, noe som fører med seg en del unødvendig surr i behandlingen.