David Andersen

Autorisasjon (2004)

Vigeland Legesenter Telefonnummer38 25 54 5038 25 54 ...
Rådhusveien 12 4523 Lindesnes
David Andersen er en av 26 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av David Andersen

Skygg unna denne.

Er alltid seint ute, min tid som pasient er ikke så viktig. Meget dårlig til å lytte og å følge opp. Glad i å snakke om bil og om ferieturer..... Uintresant for pasient. Lang ventetid på lab. Tror pengene er viktig her , ikke pasient.
Meget stort forbedringspotensial .

styr unna

ikke lyttende, ikke forståelsesfull, gir mer en gjerne resept på medikamenter fremfor og finne ut det egentlige problemet. skyver problemer vekk, blander inn i privatliv, avbryter når man snakker. føler seg ukomfortabel og at han ikke har tid. hopper til konklusjoner visst han har vært bort i lignende før. styr unna!!

Vakum

Bytt ikke til denne legen da du ikke får hjelp under overgang til ny lege, dette går på vellviljen ved kontoret for det er ikke regler for dette. Så kan hvis de vil, det er ikke evnene det står på. Hmmm

Lyttende

Fornøyd da han lytter til hva jeg forteller. Han kaller meg inn til gjevnelige konsultasjoner og det er jeg fornøyd med. Jeg føler at jeg blir godt ivaretatt og at han finne gode løsninger der jeg trenger hjelp.

Manglende oppfølging

Har lite tillit til han som fastlege. Har glemt å følge opp prøvesvar som var nødvendig og byttet ut medisiner uten at det var hensiktsmessig. Går kun hvis jeg må. Har ikke gode kommunikasjonsferdigheter med barn.