David Andersen

Autorisasjon (2004)

Vigeland Legesenter Telefonnummer38 25 54 5038 25 54 ...
Rådhusveien 12 4523 Lindesnes
David Andersen er en av 26 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av David Andersen

Effektiv og flink

Dr Andersen oppleves som lyttende og faglig dyktig. Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen. Han fikk ting unna og fulgte meg opp på det jeg trengte.

En av de beste

Har vært hos han i et par år nå, og er på alle måter fornøyd. Det er kanskje litt lang ventetid enkelte ganger. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og får de beste råd.
Prismessig føler jeg at Lindesnes Legesenter ligger i øvre del ved at mye er definert som "materiell etc" som ikke inngår i frikortordningen. Og jeg misliker at man må betale gebyr for å få lov til å betale med kort.

Glad jeg byttet

Dr. Andersen kan bli mye bedre til å "se" pasienten og lære seg nye kommunikasjonsteknikker. Jeg føler ikke jeg blir sett og hørt og jeg føler ikke legen tar mine plager på alvor. Jeg synes også det er en kamp å bli henvist videre i systemet når det har vært behov for det.

Dyktig og tydelig

God og tydelig og direkte dialog. Det kan være noen spesiellt på Sørlandet kan synes det er for lite "pakket inn". opplever han som ryddig, nøyaktig og samvittighetsfull. Dette selv om det går i noe høyt tempo av og til.

Jeg føler meg godt ivaretatt!

David er en faglig flink og effektiv lege. Han tar meg alltid på alvor og henviser (om nødvendig) videre uten problemer. Han gir raskt tilbakemelding, og jeg kan alltid stole på at han gjør det han lover. Han har også ringt meg utenom arbeidstid, dersom det har vært noe spesielt. Jeg opplever ham som lyttende og forståelsesfull.
Alt dette gjør at jeg føler meg godt ivaretatt av min fastlege!