Velaug Aakre Kristoffersen

Autorisasjon (2011)

Velaug Aakre Kristoffersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Velaug Aakre Kristoffersen

Trygg og bestemt

Velaug er en trygg og fin lege. Hun tar meg alltid på alvor og henviser riktig og følger opp veldig bra.

Empatisk, tillitsfull og trygg

For meg virket hun litt stresset og kort ved mine første besøk. Etterhvert har jeg fått erfare at hun er en varm, empatisk person som deler sin kunnskap, og gjerne gjør det lille ekstra for å gi best mulig hjelp og veiledning. Jeg har full tillit til hennes svar og kompetanse.

Tillitsvekkende, effektiv

Jeg pleier å gå til Umer Sheikh (som er en veldig god lege) men fikk time hos Velaug i desember. Uten å gå i detaljer var hun mer effektiv på et kvarter enn langtidsvikaren til fastlegen min på to tre konsultasjoner fordelt over mange uker. Prøver ble bestilt omgående, og hun var veldig rask til å reagere da resultatene kom. Hun er energisk, tillitsvekkende og effektiv.

Kvaliteten sank over tid

Jeg var først veldig fornøyd med henne, men hun passer nok ikke til meg, som er kroniker, da oppfølgning over lang tid ser ut til å være til irritasjon. Veldig varierende service fra resepsjonen, hvor noen er veldig flinke og noen hverken hyggelige eller hjelpsomme.

Flink, omhyggelig, proaktiv

Velaug er nok den beste legen jeg har hatt. Empatisk, kunnskapsrik og flink til å ta vare på pasienten. Hun ber meg komme tilbake for oppfølging, og dét at hun gjør det på eget initiativ gjør at jeg ikke føler meg "masete" eller er til byrde. Man føler seg ivaretatt, og omsorg er også en essensiell del av legevirket. Dessuten stilte jeg henne et spørsmål hun ikke umiddelbart visste svaret på, hun konsulterte andre eksperter, og hadde et fullgodt svar til meg da jeg kom til neste time. Jeg har ingenting å utsette på denne legen. Ikke rart at hun ikke har ledige plasser, og jeg er heldig som har henne.