Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Direkte og ærlig

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Umer som fastlege. Jeg har hatt mange og krevende sykdomsperioder opp gjennom årene hvor han har oppmuntret meg til å ta bedre vare på meg selv. Han er direkte og ærlig og går ikke rundt grøten selv om det kan være ubehagelig for meg og kanskje også for han. I sum står jeg tryggere på egne ben i dag sammenlignet med tiden før jeg startet hos ham. Tommel opp fra meg.

Omstendelig

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Er relativt faglig dyktig, men det blir vanskelig å kommunisere for en pasient som har et kompleks av diagnoser da han forlanger at en kun skal behandle 'ett tema' ved konsultasjon, også e-konsultasjon. Føler derfor at det er vanskelig å få ytret det en har på hjertet, og nødvendig for å se en helhet. Har også generelt svært lang ventetid.
Konklusjon er at dette blir ikke mulig å forholde seg til, så ble dessverre nødt til å skifte fastlege.

Jeg føler meg veldig godt møtt, sett, forstått, ivaretatt - og derved trygg

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Gjennom flere konsultasjoner hos Umer, om ulike ting og over tid, så har jeg alltid opplevd ham som veldig vennlig, interessert, ryddig, og med bred kunnskap. Den kombinasjonen gjør at jeg alltid føler meg trygg på Umer.

Jeg har tidligere møtt andre leger som har fremstått både uinteresserte og arrogante, men også leger som virker være så opptatt av å «please» at de fremstår usikre.

Umer sin evne til å kombinere det å være vennlig og tydelig gjør at jeg alltid går fra kontoret hans med en bedre følelse enn jeg hadde da jeg bestilte timen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Jeg har hatt doktor Sheikh som lege i to år og er veldig fornøyd. Han er alltid veldig hyggelig og omsorgsfull. Han er grundig og svært dyktig, og gir raskt hjelp. Anbefaler derfor dr Sheikh på det varmeste.

Imøtekommende, trygg og varm

Lege: Velaug Aakre Kristoffersen Skrevet

Har gått til Velaug i ca. 4 år nå og har hatt utelukkende bra opplevelser hos henne. Selv om noen av timene har hatt lange mellomrom så er hun forberedt og husker tidligere samtaler godt. Hun er flink til å stille gode og ledende spørsmål om man ikke helt klarer å finne ordene selv, og har kommet med gode råd og ressurser når det kommer til både fysisk og psykisk helse. Velaug har vært viktig for meg og har hjulpet meg mye med å få helsen min på et veldig godt sted i dag.

Anbefales på det varmeste!