Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Legene på St.Hanshaugen AS

Beste legen jeg og min sønn har hatt

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Skal flyttet så må bytte lege, men jeg vurderte å reise den lange veien for å beholde henne!

Hun er varm, grundig og veldig flink.
Fantastisk med barn er hun også.
Anbefaler hun på det varmeste.

Veldig bra lege for llers nokså dårlig tilbud

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege, som jeg fulgte da han flyttet til nytt senter. Jeg føler meg sett og hørt, og det er alltid rom for å snakke om ting.
Det som trekker ned dessverre er hele tilbudet rundt. Det er ingen venterom, man må sitte i en gang hvor absolutt alt høres. Samtaler som bør være fortrolige og som foregår i skranken, får man med seg. Hva slags medisiner vedkommende skal ha og andre ting. Det er blitt lettere å ringe senteret, men mottakelse man får på telefonen er veldig avhengig av personen som svarer. Noen snakker utydelig norsk, og forstår ikke heller hva man spør om. Jeg opplevde også å bli ledd av av en legesekretær. Det er fortsatt veldig mye som kan bli bedre der, og hadde det ikke vært for legen min, så hadde jeg søkt meg bort fra det legesenteret.

Nedlatende og uprofesjonell

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Dr. Sheranti var ved første møte en hyggelig dame, men det tok ikke lang tid før flere problemer oppstod. Hun er veldig nedlatende og behandler meg med lite respekt. Da jeg i flere år har hatt kroniske ryggsmerter uten å finne en årsak, forteller hun meg at jeg kan ta en Ibux. Selv når jeg forklarer at selv de sterkeste smertestillende tablettene ikke hjelper, velger hun å ignorere det helt. Det er også helt umulig å få en sykemelding.
Hvert legebesøk har vært stressende og frustrerende, og ved aller siste besøk fikk hun meg til å bryte sammen i gråt.

Man oppnår veldig lite etter en samtale med henne, og man må ofte mase for å henne til å faktisk ta tiltak.

En dag ventet jeg i en time på å få komme inn til lege, da en annen fastlege kom å sa at Sheranti ikke var der i dag, selv om jeg hadde snakket med Sheranti dagen i forveien om å komme inn til time. Ingen sa ifra om at timen var blitt avlyst.

Jeg kan på ingen måte anbefale henne som fastlege.

Fantastisk lege!

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Dette er den første fastlegen jeg har som jeg føler meg 100% trygg og komfortabel hos. Han ser meg som pasient og tar problemene jeg kommer med på alvor. Han er også utrolig dyktig med barn. Kommer nok aldri til å bytte fastlege så lenge Umer jobber i Oslo

Faglig dyktig, hyggelig og anbefales på det sterkeste. Min fastlege de siste 10 årene.

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Sheranti har vært min fastlege gjennom snart 10 år, og jeg har kun positive erfaringer. Hun er alltid presis til timene, har gitt meg god oppfølging og tatt seg god tid når jeg har vært der.

Jeg vil absolutt anbefale denne fastlegen ut i fra mine erfaringer.