Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Et godt menneske og en god lege

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Jeg har gått til Dr Umer i noen år og er fornøyd med det. Først og fremst er han et godt menneske. Fin humor, glimt i øyet, men kan også være streng når det passer. Han er som mennesker flest, har sine gode og dårlige dager, som jeg merker fordi jeg etterhvert kjenner han så godt, men er over det hele stabil og positiv. De fleste besøkene er positive, og jeg opplever ikke å bli avvist. Vi har opparbeidet oss en god relasjon og en fin dynamikk for å håndtere utfordringene som dukker opp. Jeg har forstått etterhvert at fastlegens kompetanse er meget bred og at resultat ikke bare er avhengig av fastlegens arbeid, men også hva de andre helsepersonell får utrettet. Dr Umer har vært en god fastlege for meg og har ikke vanskeligheter med å anbefale videre. Synd å måtte bytte men flytting til en annen by nordpå gjorde det i praksis meget vanskelig.

Trygg, hyggelig og flink

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg tid til å snakke med meg og sette seg inn i det jeg lurer på.

Jeg kom til han en gang med en klar fomening om et prevansjonsmiddel jeg ønsket, og som han måtte henvise meg videre for, men han ga i stede råd og veiledning og kunne samme dag gjennomføre et mindre kirurgisk inngrep som var et mye bedre alternativ for meg.

Det er enkelt å bestille time over nett.

Umer tar seg tid, lytter og ikke minst bryr seg. Kan anbefale på det sterkeste.

Kjempefornøyd!

Lege: Velaug Aakre Kristoffersen Skrevet

Et så fornøyd og takknemlig for å ha fått Velaug som ny fastlege! Føler meg virkelig trygg og ivaretatt. Hun er nøye og grundig, forklarer ting enkelt, er faglig dyktig og empatisk. Etter å ha hatt en helt ok fastlege i mange år var det som en ny verden å komme til Velaug.

Verdens beste fastlege

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Dr. De Mel er den beste fastlegen jeg har hatt og selv om jeg har flyttet til en annen bydel har jeg beholdt henne som legen min. Hun er omsorgsfull, tilgjengelig og kunnskapsrik. Føler meg ekstremt godt ivaretatt!

Tilsynelatende hyggelig

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Dr. de Mel fremstår som hyggelig og opptatt å høre på problemstillingen i starten. Når jeg har hatt enkle tilfeller når jeg har hatt behov for en medisin, funker det veldig bra. Men det er å forvente av en fastlege. Utover dette opplevde jeg lite forståelse for det sammensatte i kroppen, samt lite forståelse for det kognitive og hva stress kan påføre kroppen over lang tid. Hun ville ha meg direkte ut i arbeid med en gang jeg viste noe tegn til forbedring. Det er bra, men sannsynligheten for å sykemeldes senere er betraktelig større. Det større bildet av pasienten forsvinner dessverre.

Jeg er nervøs for hver konsultasjon, for jeg vet aldri hvordan hun vil ta det jeg skal si.

Jeg forstår avgjørelsene hennes til en viss grad, hvor hun begrunner unødvendige tester fordi de koster mye for samfunnet - det er bra! Men da må man forklare symptomene. Hun er opptatt av at fysisk aktivitet hjelper, men det er ikke alltid den eneste medisinen.