Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Legene på St.Hanshaugen AS

Uforberedt og lite interessert

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Legen glemmer hvem jeg er fra gang til gang, og leser seg heller ikke opp i forkant av timen. Det er utmattende å måtte forklare om og om igjen hvorfor man trenger henvisning til psykolog. Når jeg i tillegg opplever å ikke bli tatt seriøst angående totalbelastning med 100% fysisk krevende jobb, psykisk sykdom og dødsfall i nær familie, føler jeg meg alt annet enn ivaretatt. Man skal slippe å måtte krangle seg til et par ukers sykemelding når man kommer til fastlegen tre dager etter lillebroren din er begravet. Jeg er i midten av tjueårene.
Legen er flink i somatikken, men mangler medfølelse og interesse for pasienten. Føler meg ofte mistenkeliggjort og tvilt på.

Koselig, personlig og kunnskapsrik lege

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Veldig fornøyd med Dr. Mel som er flink til å ta meg på alvor og følger opp etter legetimene. Hun har tydelig kunnskap og hører på hva jeg har å si, og tror på meg på hva jeg føler. Nøler ikke med å ta en ekstra blodprøve og sjekker gjerne en ekstra gang, av og til også for å gi meg bekreftelse på det jeg lurer på.

Beste legen jeg og min sønn har hatt

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Skal flyttet så må bytte lege, men jeg vurderte å reise den lange veien for å beholde henne!

Hun er varm, grundig og veldig flink.
Fantastisk med barn er hun også.
Anbefaler hun på det varmeste.

Veldig bra lege for llers nokså dårlig tilbud

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege, som jeg fulgte da han flyttet til nytt senter. Jeg føler meg sett og hørt, og det er alltid rom for å snakke om ting.
Det som trekker ned dessverre er hele tilbudet rundt. Det er ingen venterom, man må sitte i en gang hvor absolutt alt høres. Samtaler som bør være fortrolige og som foregår i skranken, får man med seg. Hva slags medisiner vedkommende skal ha og andre ting. Det er blitt lettere å ringe senteret, men mottakelse man får på telefonen er veldig avhengig av personen som svarer. Noen snakker utydelig norsk, og forstår ikke heller hva man spør om. Jeg opplevde også å bli ledd av av en legesekretær. Det er fortsatt veldig mye som kan bli bedre der, og hadde det ikke vært for legen min, så hadde jeg søkt meg bort fra det legesenteret.

Nedlatende og uprofesjonell

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Dr. Sheranti var ved første møte en hyggelig dame, men det tok ikke lang tid før flere problemer oppstod. Hun er veldig nedlatende og behandler meg med lite respekt. Da jeg i flere år har hatt kroniske ryggsmerter uten å finne en årsak, forteller hun meg at jeg kan ta en Ibux. Selv når jeg forklarer at selv de sterkeste smertestillende tablettene ikke hjelper, velger hun å ignorere det helt. Det er også helt umulig å få en sykemelding.
Hvert legebesøk har vært stressende og frustrerende, og ved aller siste besøk fikk hun meg til å bryte sammen i gråt.

Man oppnår veldig lite etter en samtale med henne, og man må ofte mase for å henne til å faktisk ta tiltak.

En dag ventet jeg i en time på å få komme inn til lege, da en annen fastlege kom å sa at Sheranti ikke var der i dag, selv om jeg hadde snakket med Sheranti dagen i forveien om å komme inn til time. Ingen sa ifra om at timen var blitt avlyst.

Jeg kan på ingen måte anbefale henne som fastlege.