Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Legene på St.Hanshaugen AS

Vikaren har ikke erfaring nok til å fungere godt som fastlege

Lege: Velaug Aakre Kristoffersen Skrevet

Jeg har ikke møtt Velaug enda da jeg byttet fastlege tidligere i år. Men jeg gikk fra timen med vikaren uten å være noe klokere på hvordan jeg skal håndtere min helsesituasjon. Hun ga meg til og med feil informasjon, og jeg endte opp med å måtte google meg frem til riktige svar og hvordan jeg skal gå frem for å få god helsehjelp i min situasjon. En ting er klart og det er at jeg ikke kan forvente meg noe derfra, men må søke hjelp andre steder.

Trygg og fin i møte med pasienten

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Jeg har hatt dr. Sheranti som fastlege i ca 10 år og kommer ikke til å bytte frivillig. Hun er en god lytter, og tar mine henvendelser på alvor.

Streng med sykemeldinger og B-preparater

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Hyggelig og vennlig, men gir mye motstand ved sykemeldinger og sterke medisiner som sobril, imovane osv. Det har ført til at jeg ikke har harså mye sykefravær som tidligere og trives bedre på jobben. Terskelen for å "sykemelde meg" har blitt større.

Han liker å gjøre et grundig arbeide, så de gangene jeg har bestilt henvisning eller tilsvarende har jeg måttet komme til time. Han gjør det meste selv, bla celleprøve og føflekkfjerning, men henviser til spesialist hvis vi ikke kommer i mål.

Han er flink med elektroniske løsninger. Jeg kan bestille time, eResept og ekonsultasjon på helsenorge.no. Bestiller alltid time på nett og slipper ventetid på telefon. Pleier å få time innen et par dager, evt samme dag hvis det haster.

Han er ikke på kontoret hver dag, men jeg får time hos de andre legene hvis det haster. Litt trekk for tilgjengelighet.

Den beste legen!

Lege: Velaug Aakre Kristoffersen Skrevet

Fantastisk bra oppfølging. Trygg, faglig dyktig og jeg stoler fullt og helt på hennes vurderinger. Man føler seg ivaretatt og at man er i aller beste hender. Meget seriøs, profesjonell og tillitsvekkende.

Koselig, personlig og kunnskapsrik lege

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Veldig fornøyd med Dr. Mel som er flink til å ta meg på alvor og følger opp etter legetimene. Hun har tydelig kunnskap og hører på hva jeg har å si, og tror på meg på hva jeg føler. Nøler ikke med å ta en ekstra blodprøve og sjekker gjerne en ekstra gang, av og til også for å gi meg bekreftelse på det jeg lurer på.