Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Super vikar!

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Umer Sheik har permisjon på ubestemt tid, og jeg ser at flere har fått et dårlig inntrykk av den forrige vikaren. Må si meg mye enig med disse, og jeg vurderte å bytte lege, men tenkte jeg skulle gi henne en sjanse til, etter at jeg hadde konfrontert henne med noe av mitt inntrykk.
Er svært glad for at jeg ikke byttet for den nye vikaren er den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Jeg ba igjen om en full sjekk og det førte til at jeg fikk riktig diagnose, som er vitalt for min generelle helse. Vet altså lite om Umer, men vikaren hans, Gaute, er suveren.

Trygg og bestemt

Lege: Velaug Aakre Kristoffersen Skrevet

Velaug er en trygg og fin lege. Hun tar meg alltid på alvor og henviser riktig og følger opp veldig bra.

Kunnskapsrik og effektiv.

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Selv om jeg har flyttet til en annen bydel har jeg beholdt henne som fastlege. Har gått til henne i flere år og er svært fornøyd. Hun er kunnskapsrik, medfølende og bra på å lytte. God på å følge opp. En veldig dyktig fastlege.

Veldig god lege og vikar

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Denne fastlegen skårer høyt, han hadde en periode en kvinnelig vikar som fikk dårlige reviews. Nå er en ny vikar på plass et års tid, og jeg kan anbefale han på det sterkeste! Hyggelig, oppmerksom, ryddig og virket svært dyktig og oppdatert. Kan anbefale han på det varmeste:-) Så dette er win-win. Enten blir han, og det er topp, eller så kommer Umer tilbake, og det er også topp!

Dyktig fastlege

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Har vært min fastlege i over 10 år, og nå mine døtres fastlege. Fin å forholde seg til, tar problemstillinger på alvor. Føler meg svært godt ivaretatt og verdsetter rådene hennes.