Arild Smith Pedersen

Autorisasjon (2009)

Arild Smith Pedersen er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Arild Smith Pedersen

Hyggelig og flink.

Den beste legen, rask til å hjelp. Setter seg inn i dine problemer på en forståelsfull måtte. Føler meg heldig som har Arild som fastlege. Både med den kunnskapen han sitter inne med. Og hvordan han behandler deg som pasient. Håper han aldri slutter.

Erfaren og trygg

Smith Pedersen tok ansvar da min fastlege fikk fravær i en viktig fase i mitt uføreløp. Han forsto at jeg var dypt fortvilet og hjalp meg gjennom krisen. Han viste meg stor tillit og respekt. Han evner å vise omsorg. I tillegg er han blid og hyggelig. Dette er en meget trygg og erfaren lege.

Utrolig bra fastlege!

De siste årene har jeg slitt med helseproblemer og vært mye hos fastlegen. Arild er utrolig tålmodig og forståelsesfull, og det er alltid en positiv opplevelse å være der. Han tar seg god tid og setter seg godt inn i problemene, og vet hvor man bør henvises til eller hva man bør teste. Anbefales sterkt!

Fantastisk lege

Arild må være Porsgrunns beste lege, her blir du alltid møtt av en blid lege og som tar seg tid til deg og har forståelse, rask på tilbakemeldinger- Helt topp!

Gir greit førsteinntrykk

Behandler kvinnesykdom som det ikke er reell smerte som oppleves, kan ikke vise hverken forståelse eller empati.
Overlegen " vet best" holdning.