Thomas Backer-Grøndahl

Autorisasjon (2013)

Thomas Backer-Grøndahl er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Thomas Backer-Grøndahl

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Thomas tar seg alltid god tid til pasientene sine. Dette kan av og til gjøre ham litt forsinket, men det viser bare at han bryr seg. Både Thomas og hunden Tico er flinke med pasientene sine. Min sprøyteangst blir veldig hjulpet av tilstedeværelsen til Tico, og at Thomas tar seg tid til å få meg til å føle meg trygg. Anbefales på det sterkeste.

Ser pasientene sine

Han snakker med pasienten og sitter ikke å bare trykker på pc. Han viser at han er interessert i å høre hva pasienten har å si. Er omsorgsfull.

Bare rett å slett en drømmelege på alle mulige måter.

Trygg, forståelsesfull, flink

Dyktig fastlege med mye kompetanse! Harstad kommune burde ta godt vare på ham. Thomas er den desidert beste fastlegen jeg har vært borti.

Utrolig hyggelig, hjelpsom og superdyktig

Jeg byttet fra min fastlege til Thomas da han begynte på sjøkanten legesenter. Det var det beste jeg har gjort. I tilegg er det et stort pluss at han har hund, som gjør legebesøkene 100 gang hyggeligere! Min forrige fastlege fikk pasientene til å føle seg som om de var til bry, og stresset veldig med å få oss ut, og skulle åpenbart bruke minst mulig tid per pasient. Thomas tar seg god tid, er nøye og helt utrolig flink!

Flott fastlege

Føler meg godt ivaretatt og opplever Thomas som lyttende og interessert i meg og helsa mi. Er veldig fornøyd med han som fastlege. Ikke minst gjør hunden Tico en god jobb - og datteren min på 2 år liker svært godt å være hos legen.