Thomas Backer-Grøndahl

Sjøkanten Legesenter

2013

Sjøkanten Legesenter Telefonnummer77 00 09 0077 00 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verkstedveien 15b 9406 Harstad
Thomas Backer-Grøndahl er en av 28 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Thomas Backer-Grøndahl

Flott fastlege

Føler meg godt ivaretatt og opplever Thomas som lyttende og interessert i meg og helsa mi. Er veldig fornøyd med han som fastlege. Ikke minst gjør hunden Tico en god jobb - og datteren min på 2 år liker svært godt å være hos legen.

Flott lege

Var hos han med sønnen min som er 2 år gammel. Thomas er hyggelig, imøtekommende, han lytter, skaper tillit og tar seg tid. Ekstra pluss for skjønne hunden Tico som er med han på jobb. Kjekk en lege.

Usikker, uerfaren og svært arrogant mot pasienter

Jeg fikk ganske tidlig i mine første konsultasjoner et inntrykk av en lege som var usikker, og redd for å gjøre feil. Han bruker mye tid foran PC-skjerm der han googler seg fram til hva han sier, noe som tyder på at han ikke vet hvordan han skal håndtere ulike form for plager også videre.
Jeg fikk deretter en opplevelse av å ikke bli tatt på alvor, der jeg måtte dra til en privatlege for å finne ut hva som var årsaken til mine plager. Jeg følte jeg ble mistenkeliggjort, og kom uten grunn da han fant ingenting feil. Han har i senere tid også vist gjennom samtaler at han endrer mening, og lytter mindre hvis han lytter til andre enn meg fra hjelpeapparat utenom. Han virker også svært arrogant også er det alltid mye forsinkelser på han, på gjerne 2 timer f eks.

Menneskelig og proffesjonelle

Imøtekommende, lyttende og varm. Tok meg på alvor og har fulgt meg og mine helseutfordringer opp på en fantastisk måte, og gjør det fortsatt.

Engasjert og empatisk

Hele familien byttet over til han nå. Han var veldig hyggelig, tok meg på alvor, og virker veldig kompetent. Har kun vært på en time, men førsteinntrykket er meget bra!