Sjøkanten Legesenter

Telefonnummer77 00 09 0077 00 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verkstedveien 15b 9406 Harstad

Siste vurderinger av Sjøkanten Legesenter

Arrogant

Lege: Frank Hilpusch Skrevet

Jeg har faktisk ikke ord. Mer arrogant lege skal du lete lenge etter. Du burde helst ha et fysisk lyte som vises eller som kan påvises for å finne hjelp hos han. Det skumle med Frank er at han velger å overse rapporter, tester og utprøvinger samt min egen historie for så å konkludere med noe helt eget som ikke er i samsvar med hvordan ting virkelig er. Jeg følte meg hverken hørt eller sett. Anbefales ikke.

Flott fastlege

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og opplever Thomas som lyttende og interessert i meg og helsa mi. Er veldig fornøyd med han som fastlege. Ikke minst gjør hunden Tico en god jobb - og datteren min på 2 år liker svært godt å være hos legen.

Dyktig lege

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Jeg opplever han som en kunnskapsrik og profesjonell lege som også lytter til mine opplevelser og erfaringer av problemet/sykdommen samt som ønsker at min situasjon skal bli best mulig for meg.

Flott lege

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Var hos han med sønnen min som er 2 år gammel. Thomas er hyggelig, imøtekommende, han lytter, skaper tillit og tar seg tid. Ekstra pluss for skjønne hunden Tico som er med han på jobb. Kjekk en lege.

Usikker, uerfaren og svært arrogant mot pasienter

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Jeg fikk ganske tidlig i mine første konsultasjoner et inntrykk av en lege som var usikker, og redd for å gjøre feil. Han bruker mye tid foran PC-skjerm der han googler seg fram til hva han sier, noe som tyder på at han ikke vet hvordan han skal håndtere ulike form for plager også videre.
Jeg fikk deretter en opplevelse av å ikke bli tatt på alvor, der jeg måtte dra til en privatlege for å finne ut hva som var årsaken til mine plager. Jeg følte jeg ble mistenkeliggjort, og kom uten grunn da han fant ingenting feil. Han har i senere tid også vist gjennom samtaler at han endrer mening, og lytter mindre hvis han lytter til andre enn meg fra hjelpeapparat utenom. Han virker også svært arrogant også er det alltid mye forsinkelser på han, på gjerne 2 timer f eks.