Sjøkanten Legesenter

Verkstedveien 1 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøkanten Legesenter

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Thomas tar seg alltid god tid til pasientene sine. Dette kan av og til gjøre ham litt forsinket, men det viser bare at han bryr seg. Både Thomas og hunden Tico er flinke med pasientene sine. Min sprøyteangst blir veldig hjulpet av tilstedeværelsen til Tico, og at Thomas tar seg tid til å få meg til å føle meg trygg. Anbefales på det sterkeste.

Lege: Frank Hilpusch Skrevet

Frank har vært min fastlege i noen år, og er uten tvil den beste lege jeg har hatt. Han er trygg, klok, effektiv, god til å lytte, bruker sunn fornuft og er alltid like smilende og blid. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk fastlege med tid og interesse

Lege: Sintia Beliene-Molander Skrevet

Sintia tar seg god til til å lytte, hun fremstår som oppriktig interessert og stiller mange spørsmål underveis (oppleves som en samtale). Hun bruker gjerne litt ekstra tid dersom hun føler at hun må det, tar nødvendige prøver og er grundig i sitt arbeid. I tillegg er hun dyktig til å gjøre pasienten komfortabel, også under litt ukomfortable settinger som gyn. undersøkelse og mindre kirurgiske inngrep. Har av og til litt ventetid, men det er det verdt. En fastlege jeg varmt kan anbefale videre.

Nøye, lærevillig, trygg og kompetent.

Lege: Sintia Beliene-Molander Skrevet

Kan av og til bli litt ventetid før man kommer inn, men hun er nøye, gir deg som pasient oppmerksomhet. Om hun er usikker på noe finner hun ut av det.

Ser pasientene sine

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Han snakker med pasienten og sitter ikke å bare trykker på pc. Han viser at han er interessert i å høre hva pasienten har å si. Er omsorgsfull.

Bare rett å slett en drømmelege på alle mulige måter.