Sjøkanten Legesenter

Verkstedveien 1 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøkanten Legesenter

Ikke lyttet til

Lege: Sintia Beliene-Molander Skrevet

Sitter igjen med en sterk følelse av å ikke blitt tatt på alvor, nærmest marginalisert på helt feil grunnlag. Alvorlige bekymringer blir ikke fulgt opp i tilstrekkelig grad.

Verdens beste fastlege

Lege: Solveig Karoline Valle Skrevet

Solveig er så hjertevarm og møter deg bestandig med et smil🥰Hun er lyttende, trygg og kunnskapsrik og tar seg god tid til deg som pasient. Verdens beste fastlege!

Byens BESTE lege! Svært dyktig og forståelsesfull

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Har hatt Florian som lege i noen år nå. Han er svært dyktig og forståelsesfull. Til tross for at han er travel, har han ofte mulighet til telefontime ganske kjapt, og ringer da på ettermiddagen, noe som passer ypperlig om man jobber dagtid. Florian strekker seg langt for å hjelpe, og følger opp med prøver etter ønske. Har aldri opplevd å møte en vikar istedenfor Florian, og ellers ingenting å utsette. Kommer ikke til å bytte fastlege - til tross for at jeg har flyttet fra kommunen.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Thomas tar seg alltid god tid til pasientene sine. Dette kan av og til gjøre ham litt forsinket, men det viser bare at han bryr seg. Både Thomas og hunden Tico er flinke med pasientene sine. Min sprøyteangst blir veldig hjulpet av tilstedeværelsen til Tico, og at Thomas tar seg tid til å få meg til å føle meg trygg. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk fastlege med tid og interesse

Lege: Sintia Beliene-Molander Skrevet

Sintia tar seg god til til å lytte, hun fremstår som oppriktig interessert og stiller mange spørsmål underveis (oppleves som en samtale). Hun bruker gjerne litt ekstra tid dersom hun føler at hun må det, tar nødvendige prøver og er grundig i sitt arbeid. I tillegg er hun dyktig til å gjøre pasienten komfortabel, også under litt ukomfortable settinger som gyn. undersøkelse og mindre kirurgiske inngrep. Har av og til litt ventetid, men det er det verdt. En fastlege jeg varmt kan anbefale videre.