Sjøkanten Legesenter

Telefonnummer77 00 09 0077 00 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verkstedveien 15b 9406 Harstad

Siste vurderinger av Sjøkanten Legesenter

Flott lege

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Var hos han med sønnen min som er 2 år gammel. Thomas er hyggelig, imøtekommende, han lytter, skaper tillit og tar seg tid. Ekstra pluss for skjønne hunden Tico som er med han på jobb. Kjekk en lege.

Usikker, uerfaren og svært arrogant mot pasienter

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Jeg fikk ganske tidlig i mine første konsultasjoner et inntrykk av en lege som var usikker, og redd for å gjøre feil. Han bruker mye tid foran PC-skjerm der han googler seg fram til hva han sier, noe som tyder på at han ikke vet hvordan han skal håndtere ulike form for plager også videre.
Jeg fikk deretter en opplevelse av å ikke bli tatt på alvor, der jeg måtte dra til en privatlege for å finne ut hva som var årsaken til mine plager. Jeg følte jeg ble mistenkeliggjort, og kom uten grunn da han fant ingenting feil. Han har i senere tid også vist gjennom samtaler at han endrer mening, og lytter mindre hvis han lytter til andre enn meg fra hjelpeapparat utenom. Han virker også svært arrogant også er det alltid mye forsinkelser på han, på gjerne 2 timer f eks.

Menneskelig og proffesjonelle

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Imøtekommende, lyttende og varm. Tok meg på alvor og har fulgt meg og mine helseutfordringer opp på en fantastisk måte, og gjør det fortsatt.

Grei fastlege

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Faglig dyktig, og virker til å oppriktig lytte til pasienten. Kort ventetid på timer, og enkel å få tak i ved behov. Han kan bruke lang tid på å sende henvisninger, og henvisningene virker kortfattige og noen ganger mangelfull, men han sende de alltid og følger alltid opp etterpå.
Han virker kunnskapsrik, men bruker desverre ofte kunnskapen i en litt belærende tone. Sammenligner ofte dine plager med mer alvorlige ting i sine forklaringer og det kan da virke som han ser på dine problemer som uviktige eller uproblematiske, uten at jeg om han mener det.
Alt i alt syns jeg har en en god lege, kanskje ikke den beste men absolutt ikke den værste.

Tro på kroppens egen evne til helbredning

Lege: Frank Hilpusch Skrevet

Jeg hadde Frank Hilpüsch som fastlege i ca 3 år, og opplevde ham som en engasjert og respektfull lege, med ønske om og vilje til å hjelpe.
Han hadde stor tro på kroppens egen evne til helbredning, men ikke på bekostning av pasientens ve og vel.