Sjøkanten Legesenter

Verkstedveien 1 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøkanten Legesenter

Fantastisk fastlege med tid og interesse

Lege: Sintia Beliene-Molander Skrevet

Sintia tar seg god til til å lytte, hun fremstår som oppriktig interessert og stiller mange spørsmål underveis (oppleves som en samtale). Hun bruker gjerne litt ekstra tid dersom hun føler at hun må det, tar nødvendige prøver og er grundig i sitt arbeid. I tillegg er hun dyktig til å gjøre pasienten komfortabel, også under litt ukomfortable settinger som gyn. undersøkelse og mindre kirurgiske inngrep. Har av og til litt ventetid, men det er det verdt. En fastlege jeg varmt kan anbefale videre.

Nøye, lærevillig, trygg og kompetent.

Lege: Sintia Beliene-Molander Skrevet

Kan av og til bli litt ventetid før man kommer inn, men hun er nøye, gir deg som pasient oppmerksomhet. Om hun er usikker på noe finner hun ut av det.

Ser pasientene sine

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Han snakker med pasienten og sitter ikke å bare trykker på pc. Han viser at han er interessert i å høre hva pasienten har å si. Er omsorgsfull.

Bare rett å slett en drømmelege på alle mulige måter.

Ingen god opplevelse

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Min opplevelse er at legen ønsker å finne ut av det meste selv. Det er ikke enkelt å bli henvist videre. Det meste later til å kureres med fysisk aktivitet.

Dyktig lege

Lege: Petra Parschat Skrevet

Jeg har hatt Petra som fastlege i mange år. Hun er meget dyktig og tar meg på alvor. Får god oppfølging og blir sendt videre til spesialisttjenesten når det er nødvendig. Har anbefalt henne til andre og de er også veldig fornøyd med tjenesten hun utfører.