Sjøkanten Legesenter

Verkstedveien 1 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøkanten Legesenter

Ser pasientene sine

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Han snakker med pasienten og sitter ikke å bare trykker på pc. Han viser at han er interessert i å høre hva pasienten har å si. Er omsorgsfull.

Bare rett å slett en drømmelege på alle mulige måter.

Ingen god opplevelse

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Min opplevelse er at legen ønsker å finne ut av det meste selv. Det er ikke enkelt å bli henvist videre. Det meste later til å kureres med fysisk aktivitet.

Dyktig lege

Lege: Petra Parschat Skrevet

Jeg har hatt Petra som fastlege i mange år. Hun er meget dyktig og tar meg på alvor. Får god oppfølging og blir sendt videre til spesialisttjenesten når det er nødvendig. Har anbefalt henne til andre og de er også veldig fornøyd med tjenesten hun utfører.

Trygg, forståelsesfull, flink

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Dyktig fastlege med mye kompetanse! Harstad kommune burde ta godt vare på ham. Thomas er den desidert beste fastlegen jeg har vært borti.

Har ikke tid

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Legen ,Virker til en viss grad orientert om meg, men han ser ut som han har det travelt og egentlig ikje har tid til meg. 10 minutter er det lengste jeg har vært inne på hans kontor. Å jeg føler at jeg ikje har fått svar på halvparten av det jeg kom til time for. Sender meg ikke videre, men vil prøve å feile og bruke unødvendig tid, føle meg som en forsøks rotte.