Sjøkanten Legesenter

Telefonnummer77 00 09 0077 00 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verkstedveien 15b 9406 Harstad

Siste vurderinger av Sjøkanten Legesenter

Kjempe førnøyd

Lege: Petra Parschat Skrevet

Fantatisk lege, hatt henne som min fast lege i mange år, alltid blitt tatt på alvor og grundig undersøkt når jeg har vært der.

Profesjonell og emgasjert

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

God til å lytte til pasienten og bidra med faglig kunnskap i en dialog hvor pasientens erfaringer vektlegges i akkurat passe dose. Legen følger opp henvisninger og sjekker tilbakemeldinger fra spesialisthelsetjenesten. Jeg er trygg på at legen kontakter meg ved behov. Vill ikke bytte fastlege og håper han vil være der i mange år.

Arrogant

Lege: Frank Hilpusch Skrevet

Jeg har faktisk ikke ord. Mer arrogant lege skal du lete lenge etter. Du burde helst ha et fysisk lyte som vises eller som kan påvises for å finne hjelp hos han. Det skumle med Frank er at han velger å overse rapporter, tester og utprøvinger samt min egen historie for så å konkludere med noe helt eget som ikke er i samsvar med hvordan ting virkelig er. Jeg følte meg hverken hørt eller sett. Anbefales ikke.

Flott fastlege

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og opplever Thomas som lyttende og interessert i meg og helsa mi. Er veldig fornøyd med han som fastlege. Ikke minst gjør hunden Tico en god jobb - og datteren min på 2 år liker svært godt å være hos legen.

Dyktig lege

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Jeg opplever han som en kunnskapsrik og profesjonell lege som også lytter til mine opplevelser og erfaringer av problemet/sykdommen samt som ønsker at min situasjon skal bli best mulig for meg.