Sjøkanten Legesenter

Verkstedveien 15b 9406 Harstad

Siste vurderinger av Sjøkanten Legesenter

Ung og uerfaren - arrogant

Lege: Thomas Backer-Grøndahl Skrevet

Opplever Thomas som en lege som vil mye men ikke nødvendigvis har den kunnskapen som skal til.
Virker usikker og det føles som om avgjørelser blir tatt på magefølelse.
Greit å komme med anbefalinger, men egne teorier bør ikke prakkes på pasienter.
Google diagnoser kan man selv gjøre hjemme

Nøye, tilgjengelig og faglig dyktig.

Lege: Ingeborg Simonsen Skrevet

Ingeborg er en meget dyktig lege, som viser både nøyaktighet og medmenneskelige evner i sin jobb som fastlege. Hun er grundig, og påpasselig med oppfølging. Er svært fornøyd med jobben hun gjør, og ikke minst kompetansen hun innehar for å utrede de problemene man eventuelt må ha. Hun er presis, ærlig, saklig og rett på sak - som pasient er dette veldig betryggende og enkelt å forholde seg til.

Engasjert, trygg og meget dyktig lege!

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Meget dyktig og flink. Føler at jeg blir tatt på alvor og han lytter til det som blir sagt. Tydelig og flink til å forklare, løsningsorientert. Trygg og imøtekommende og han er engasjert i jobben sin. Føler meg alltid godt ivaretatt og skulle det være nødvendig så henviser han videre. Følger opp og er alltid blid og høflig. Fantastisk lege på alle måter.

Kjempe førnøyd

Lege: Petra Parschat Skrevet

Fantatisk lege, hatt henne som min fast lege i mange år, alltid blitt tatt på alvor og grundig undersøkt når jeg har vært der.

Profesjonell og emgasjert

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

God til å lytte til pasienten og bidra med faglig kunnskap i en dialog hvor pasientens erfaringer vektlegges i akkurat passe dose. Legen følger opp henvisninger og sjekker tilbakemeldinger fra spesialisthelsetjenesten. Jeg er trygg på at legen kontakter meg ved behov. Vill ikke bytte fastlege og håper han vil være der i mange år.