Lars Henrik Bjørneboe

Autorisasjon (2013)

Lars Henrik Bjørneboe er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Henrik Bjørneboe

Dyktig

Bjørneboe har fulgt familien min og meg i krevende tider, og har vært en uvurderlig støtte. Han har vært tilgjengelig, tatt seg tid og er enkel å forholde seg til. Jeg håper å ha ham lenge!

Tillitvekkende og hyggelig

Etter mange vikarer er det godt med en fastlege som jeg håper blir lenge. Han har god kompetanse og henvender videre om det er behov for spesialkompetanse. Utrolig rask og effektiv på digitial korrespondanse. Imøtekommende og tilgjengelig.

Ny lege -særdeles fornøyd

Etter mye vikarer har vi endelig fått ny lege. Han er positiv, imøtekommende og veldig tilgjengelig. Virker oppriktig intr i pasientene sine, flink med barn. Meget fornøyd etter mange år med ‘erfaren lege uten interesse på et annet legesenter’ Er særdeles fornøyd med Bjørneboe.

God med barn

Etter å ha fått ny fastlege for noen måneder siden, kunne vi ikke ha vært mer fornøyd. Han tar seg alltid god tid til meg og mine. Barna er veldig trygge hos ham, og han er veldig flink med barn.

Flink og trivelig

Jeg er veldig fornøyd med min nye fastlege. Han tar seg alltid tid, er blid og imøtekommende, vennlig og virker veldig interessert i mine egne tanker og meninger. Han svarer ut prøvesvar raskt og er veldig tilgjengelig for digital korrespondanse.