Lars Henrik Bjørneboe

Autorisasjon (2013)

Lars Henrik Bjørneboe er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Henrik Bjørneboe

Dyktig

Han virker å alltid ta meg på alvor og tar seg god tid. Jeg føler meg sett og hørt. Han er tålmodig og kommer med nyttige innspill. Raske tilbakemeldinger på prøvesvar og tilgjengelig digitalt. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege.

Kunnskapsrik

Bjørneboe virker svært trygg i sin jobb, kunnskapsrik, imøtekomme og tilgjengelig. Svarer raskt på meldinger og gir gode tilbakemeldinger. Jeg er veldig fornøyd

Mangler erfaring

Min gode fastlege gjennom flere år gikk av med pensjon og Bjørneboe er hans arvtager. Hyggelig ung mann som er flink med barn. Men jeg opplever han som uerfaren og at han henter mye hjelp. Betryggende at han spør kolleger når han lurer, men det blir litt underlig når han omtrent ikke ser på plagen det gjelder og kun setter seg til å ringe.

I tillegg opplever jeg han som lite lydhør for pasientens erfaringer og at han enn så lenge mangler kompetansen som kommer fra å møte mennesker der de er, ikke der han tror de er.

Ung og lite kunnskap om psykisk helse

Jeg har vært hos bjørneboe et par ganger da han har vært vikar for min fastlege.
Opplever at han har lite kunnskap om psykisk helse og uten forståelse til å sette seg inn i det.
Jeg følte meg ikke forstått, noe som ikke har vært noe problem tidligere.

Grundig og vennlig

Ny fastlege ved Greverud, og jeg er strålende fornøyd. Vært hos ham et par ganger, og inntrykket er svært bra. Interessert, trygg og virker faglig dyktig.