Ingebjørg Hermstad-Pedersen

Autorisasjon (2013)

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ...
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Ingebjørg Hermstad-Pedersen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingebjørg Hermstad-Pedersen

Bytter til annen fastlege

Ikke fornøyd. Opplever henne som ambisiøs og at hun hopper raskt til nærmeste løsning, som hverken har vært riktig eller god. Det er en kunst å balansere effektivitet med kvalitet. Har meldt fra om det som har blitt feil, men har ikke blitt møtt på det i det hele tatt. I henvisninger har det stått noe annet enn det vi avtalte. Sikkert greit å ha denne fastlegen hvis du bare trenger en resept i ny og ne, men passet ikke for vår familie.

Særdeles dyktig og effektiv

Uten tvil en av de aller beste fastleger i Trondheim! Erfaringene mine er at hun svært raskt setter riktig diagnose og setter opp videre behandling og aksjoner. Er veldig effektiv og konkret når hun og gir svar på e-portalen.
Utstråler trygghet og innsikt.

Flink og forståelsesfull

Har bare gode erfaringer med Dr Hermstad-Pedersen. Hun lyttet til mine problemer, tok det på alvor og kom med råd og tips. Følte hun var veldig forståelsesfull og til å stole på, og at hun har mye kunnskap. Vil definitivt anbefale henne videre!

Omsorgsfull og grundig

Dette er en lege jeg er svært fornøyd med. Føler meg forstått og ivaretatt. Mine fysiske og psykiske problem har blitt tatt på alvor og behandlet på god måte. Grundig undersøkelse og oppmuntrende legebesøk har hjulpet meg mye.

firkantet og trangsynt

føler jeg og mine problemer blir oversett og sett bort fra, og at hennes forkjærlighet for at ting skall gå etter boka holder henne igjen for å bli en lege. hun er ikke betryggende å snakke med og jeg føler meg mer som en plage på kontoret hennes enn en pasient. som om jeg ikke er en pasient men bare enda et papir i arkivet.

ville anbefalt og hold seg klar av Hermstad viss man ønsker en profesjonell lege med omtanke om deg og dine problemer.

kom til henne med psykiske vansker og et rusproblem som jeg ønsket løst og ble fra første stund behandlet som en uhelbredelig kriminell og en belastning. dette er ikke en god følelse når jeg er i en posisjon hvor jeg ønsker å snu om live mitt, komme meg tilbake i jobb og gjøre min del for samfunnet, for så å bli møtt med den grad av fiendtlighet og motgang fra min egen lege