Ingebjørg Hermstad-Pedersen

Kalvskinnet legesenter

2013

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Ingebjørg Hermstad-Pedersen er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingebjørg Hermstad-Pedersen

Flink og forståelsesfull

Har bare gode erfaringer med Dr Hermstad-Pedersen. Hun lyttet til mine problemer, tok det på alvor og kom med råd og tips. Følte hun var veldig forståelsesfull og til å stole på, og at hun har mye kunnskap. Vil definitivt anbefale henne videre!

Omsorgsfull og grundig

Dette er en lege jeg er svært fornøyd med. Føler meg forstått og ivaretatt. Mine fysiske og psykiske problem har blitt tatt på alvor og behandlet på god måte. Grundig undersøkelse og oppmuntrende legebesøk har hjulpet meg mye.

firkantet og trangsynt

føler jeg og mine problemer blir oversett og sett bort fra, og at hennes forkjærlighet for at ting skall gå etter boka holder henne igjen for å bli en lege. hun er ikke betryggende å snakke med og jeg føler meg mer som en plage på kontoret hennes enn en pasient. som om jeg ikke er en pasient men bare enda et papir i arkivet.

ville anbefalt og hold seg klar av Hermstad viss man ønsker en profesjonell lege med omtanke om deg og dine problemer.

kom til henne med psykiske vansker og et rusproblem som jeg ønsket løst og ble fra første stund behandlet som en uhelbredelig kriminell og en belastning. dette er ikke en god følelse når jeg er i en posisjon hvor jeg ønsker å snu om live mitt, komme meg tilbake i jobb og gjøre min del for samfunnet, for så å bli møtt med den grad av fiendtlighet og motgang fra min egen lege

Hjelpsom og grundig

Hjelpen jeg har fått opplever jeg som grundig og gjennomtenkt. Legen er flink til å lytte og har tatt mine plager på alvor. Dette er en flink lege som jeg er svært fornøyd med.

Ventetiden for å få time kunne vært kortere, tror det vanligvis er 3-4 ukers ventetid, men for min del opplever jeg ikke det som et stort problem.

Grundig, kunnskapsrik.

Fikk henne tildelt som ny fastlege etter at min gamle sluttet.
De tre gangene jeg har hatt behov for legehjelp, har den kommet effektivt og nøyaktig.