Ingebjørg Hermstad-Pedersen

Autorisasjon (2013)

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ...
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Ingebjørg Hermstad-Pedersen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ingebjørg Hermstad-Pedersen

Lydhør og dyktig

Ingebjørg er en lydhør og dyktig lege som tar seg tid til å vurdere sykdoms-situasjonen sammen med de innspill du har som pasient. Hun er grundig og henviser videre når det er behov for det. Det er betryggende.

Ryddig, trygg og dyktig

Veldig fornøyd med min fastlege. Hun følger opp avtaler, og husker godt mellom hver konsultasjon. Konfererer ved behov, og henviser til spesialisthelsetjenesten når det trengs. Oppleves trygg.

Korttenkt

Ingebjørg har et hyggelig vesen, men min erfaring er at hun ikke tenker helhetlig. Dette kommer uheldig ut når man har et komplekst sykdomsbilde. Man kan også føle seg som litt av en plageånd når hun ser på klokka og forteller hvor mange pasienter hun har. Jeg skifter fastlege.

Trygg & forståelsesfull

Byttet til legesenteret her da jeg var misfornøyd med den forrige, og jeg kommer ikke til å bytte mer! Ingebjørg er fantastisk, hun lytter til bekymringene mine og tar meg 100% på alvor. Ingen spørsmål er dumme og er hun usikker blir jeg henvist til spesialist for å være helt sikker. God oppfølging, blir godt tatt i vare på og føler meg sett.

Kjempefornøyd

Har hatt "uflaks" med veldig mange fastleger opp igjennom og har byttet ofte. Nå er jeg derimot kjempefornøyd! Kan være noe ventetid hvis man ikke trenger hastetime, men føler hun tar meg på alvor, snakker ikke over deg og ringer ofte opp for å høre hvordan det går etter prøvesvar har kommet tilbake. Kjempefornøyd