Dag Blix-Nilsen

Ringve Legesenter DA

Autorisasjon (2012)

Ringve Legesenter DA Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Dag Blix-Nilsen er en av 189 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Dag Blix-Nilsen

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell fastlege

Jeg har hatt flere fastleger i Trondheim og jeg må si Dag Blix-Nilsen er den jeg er aller mest fornøyd med. Han lytter og hjelper alltid med sin kunnskap. Han er også en trivelig kar. Profesjonell i sitt yrke og føler jeg blir hørt. Anbefaler Dag som fastlege på det sterkeste.

Grundig og kunnskapsrik

Har aldri vært så fornøyd med en fastlege som jeg er med Dag. Tar seg god tid til å lytte, forståelsesfull, er grundig og kunnskapsrik. Kunne ikke tenkt meg å bytte fastlege, selvom jeg bor på andre siden av byen.

Oppmerksom og profesjonell

Dag er min tredje fastlege i Trondheim, og den jeg er mest fornøyd med. Føler alltid at han tar seg tiden i en konsultasjon, og er grundig og kunnskapsrik. Han er empatisk, men samtidig profesjonell. Velger derfor å fortsette å gå til ham, selv om jeg har flyttet mot utkanten av byen.

Trygg fastlege

Har hatt mye styr å usikkerhet ang helsen, aldri følt noen har tatt meg seriøst. Må virkelig bare skryte av denne fastlegen fordi uansett om man gråter å er helt fra seg føler man seg ikke dum å teit, man føler seg hørt. Å må virkelig anbefale han som fastlege. Føles trygt å godt! :)

God fastlege.

Kunnskapsrik, grundig, tålmodig, flink
Støttende og empatisk.
Blix-Jensen gir meg som pasienten aldri inntrykk av at han er travel, og jeg føler at han bruker så mye tid på konsultasjonen som behøves.