Dag Blix-Nilsen

Ringve Legesenter

Autorisasjon (2012)

Låst – ingen venteliste

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Dag Blix-Nilsen er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Dag Blix-Nilsen

Trygg

Veldig fornøyd med Dag. Der følte jeg meg alltid trygg. hørt og sett. Hatt forskjellige typer problemer, og alt ble tatt med seriøsitet. Anbefales!

Dyktig og service

Dag er en dyktig lege som tar seg tid til deg. Han følger opp og ringer til alle døgnets tider fornå følge opp. En vanvittig god service. Man blir tatt på alvor og han er en lege det er enkelt å prate med. Anbefales virkelig.

Forståelsesfull, løsningsorientert, og dyktig!

Jeg tørr å påstå at Nilsen er en av VELDIG få leger som virkelig tar seg tid til å forstå, lytte og finne den beste løsningen. Hadde det ikke vært for hans hjelp, så hadde jeg mest sannsynlig slitt med å føle at jeg på kort tid kan komme mye sterkere tilbake på jobb.

Trygg og god

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Ser hele mennesket, følger opp ting fra forrige time, er like imøtekommende til voksne som barn. Har alltid god tid til deg, og forklarer alltid godt før han setter i gang tiltak eller diagnoser. Anbefaler han på det sterkeste!

Beste fastlegen jeg har hatt

En som virkelig er på lag med deg. Lytter og forklarer godt. Kanskje den legen jeg har opplevd som er mest nysgjerrig og ønsker å komme til bunns i hva det kan være. Hadde noen få symptomer og det var ingen nøling med å ta tester. Viste seg å være rett beslutning og sykdom ble identifisert.