Dag Blix-Nilsen

Ringve Legesenter DA

2012

Ringve Legesenter DA Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Dag Blix-Nilsen er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Dag Blix-Nilsen

Effektiv og imøtekommende

Effektiv og imøtekommende lege. Kommuniserer godt, og forklarer gjerne ved spørsmål eller usikkerhet rundt vurderinger eller avgjørelser.

Behagelig og interessert lege

Fikk han som fastlege da jeg flyttet til Trondheim. På min første time tok han seg god tid og spurte mye om min tidligere medisinske historie slik at han kunne danne seg et helhetlig bilde av behandlingen min. Tok seg også god tid til å diskutere ulike behandlingsmetoder og hva som var fordeler og bivirkninger av ulike medisiner slik at jeg fikk være med å ta avgjørelsen. Opplever han som behagelig og kompetent og føler meg trygg og ivaretatt. Anbefaler han på det sterkeste!

Tar seg tid til pasientene sine, lytter og sjekker opp. Måtte dessverre bytte fra han da Ringve legesenter er litt for langt unna, utrolig bittert. En slik lege fortjener all skryt han kan få.

En trygg og imøtekommende lege.

Veldig flink med oppfølging og tar seg tid til å gjøre det lille ekstra som ikke mange leger gjør. Er ikke noe stress når du har legetime hos ham, han tar seg tid til pasientene sine.

Flink og imøtekommende

Hadde Dag som lege da min fastlege var i permisjon. Veldig trivelig, flink og imøtekommende lege. Tok seg tid til å høre på meg og fulgte meg tett opp da jeg var syk i en lengre periode. Anbefaler Dag :)