Dag Blix-Nilsen

Autorisasjon (2012)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Dag Blix-Nilsen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Dag Blix-Nilsen

Beste fastlegen jeg har hatt

Dag Blix-Nilsen tar seg god tid, lytter og virker genuint interessert i å hjelpe meg på best mulig måte.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Dag som fastlege i noen år nå, og er veldig fornøyd.
Hans tilstedeværelse og aktive lytting gjør at du føler deg trygg til å selv ta opp både de vanskeligste og flaueste tema.
Gjør absolutt det lille ekstra, og jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor. Ringve Legesenter er ikke lengre mitt nærmeste legekontor, men jeg har absolutt ikke lyst til å bytte vekk fra Dag.

Beste fastlegen i Trondheim

Beste legen jeg har vært bort i. Faglig dyktig, tar seg tid til å lytte til deg som pasient og tar seg tid til å forklare å beskrive symptomer og det som skjer på en forståelig måte.

Eneste ulempe er tilgjengeligheten. Men det er ikke legens feil i utgangspunktet. Er nok over "hele linja" at det er lange ventelister for å få time som omhandler mindre alvorlige symptomer.

Trygg

Veldig fornøyd med Dag. Der følte jeg meg alltid trygg. hørt og sett. Hatt forskjellige typer problemer, og alt ble tatt med seriøsitet. Anbefales!

Dyktig og service

Dag er en dyktig lege som tar seg tid til deg. Han følger opp og ringer til alle døgnets tider fornå følge opp. En vanvittig god service. Man blir tatt på alvor og han er en lege det er enkelt å prate med. Anbefales virkelig.