Dag Blix-Nilsen

Autorisasjon (2012)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Dag Blix-Nilsen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Dag Blix-Nilsen

Forståelsesfull, løsningsorientert, og dyktig!

Jeg tørr å påstå at Nilsen er en av VELDIG få leger som virkelig tar seg tid til å forstå, lytte og finne den beste løsningen. Hadde det ikke vært for hans hjelp, så hadde jeg mest sannsynlig slitt med å føle at jeg på kort tid kan komme mye sterkere tilbake på jobb.

Trygg og god

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Ser hele mennesket, følger opp ting fra forrige time, er like imøtekommende til voksne som barn. Har alltid god tid til deg, og forklarer alltid godt før han setter i gang tiltak eller diagnoser. Anbefaler han på det sterkeste!

Beste fastlegen jeg har hatt

En som virkelig er på lag med deg. Lytter og forklarer godt. Kanskje den legen jeg har opplevd som er mest nysgjerrig og ønsker å komme til bunns i hva det kan være. Hadde noen få symptomer og det var ingen nøling med å ta tester. Viste seg å være rett beslutning og sykdom ble identifisert.

Helt fantastisk!

Jeg har flere ganger gått til Dag med problemstillinger jeg har gruet meg til å ta opp, og som jeg har synes har vært vanskelig å snakke om. Jeg har blitt møtt med medmenneskelighet, trygghet og en følelse av å bli tatt på alvor. Her er intet problem for lite eller for stort.
Dette er også en lege med masse faglig kunnskap, og jeg føler meg alltid trygg på hans vurderinger.
Jeg setter også pris på relativt korte ventetider, og få forsinkelser.
Den beste legen jeg har hatt, anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell fastlege

Jeg har hatt flere fastleger i Trondheim og jeg må si Dag Blix-Nilsen er den jeg er aller mest fornøyd med. Han lytter og hjelper alltid med sin kunnskap. Han er også en trivelig kar. Profesjonell i sitt yrke og føler jeg blir hørt. Anbefaler Dag som fastlege på det sterkeste.