Dag Blix-Nilsen

Autorisasjon (2012)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Dag Blix-Nilsen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Dag Blix-Nilsen

Fantastisk fastlege!

Tar alle spørsmål på alvor og forklarer godt rundt diagnose osv. Man kan spørre om alt mulig og ingen spørsmål er for dumme. Skal dessverre flytte og må dermed bytte fastlege, men anbefales varmt!

Interressert og tolmodig

Tar seg veldig god tid til å svare på alle mulige spørsmål man måtte ha. Forklarer alt på en enkel og forståelig måte.

Effektiv og imøtekommende

Effektiv og imøtekommende lege. Kommuniserer godt, og forklarer gjerne ved spørsmål eller usikkerhet rundt vurderinger eller avgjørelser.

Behagelig og interessert lege

Fikk han som fastlege da jeg flyttet til Trondheim. På min første time tok han seg god tid og spurte mye om min tidligere medisinske historie slik at han kunne danne seg et helhetlig bilde av behandlingen min. Tok seg også god tid til å diskutere ulike behandlingsmetoder og hva som var fordeler og bivirkninger av ulike medisiner slik at jeg fikk være med å ta avgjørelsen. Opplever han som behagelig og kompetent og føler meg trygg og ivaretatt. Anbefaler han på det sterkeste!

Fantastisk lege

Tar seg tid til pasientene sine, lytter og sjekker opp. Måtte dessverre bytte fra han da Ringve legesenter er litt for langt unna, utrolig bittert. En slik lege fortjener all skryt han kan få.