Dag Blix-Nilsen

Autorisasjon (2012)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Dag Blix-Nilsen er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Dag Blix-Nilsen

En trygg og imøtekommende lege.

Veldig flink med oppfølging og tar seg tid til å gjøre det lille ekstra som ikke mange leger gjør. Er ikke noe stress når du har legetime hos ham, han tar seg tid til pasientene sine.

Flink og imøtekommende

Hadde Dag som lege da min fastlege var i permisjon. Veldig trivelig, flink og imøtekommende lege. Tok seg tid til å høre på meg og fulgte meg tett opp da jeg var syk i en lengre periode. Anbefaler Dag :)

En av de beste fastlegene

Trolig den beste fastlegen jeg har hatt så langt. Dyktig, virker oppriktig interessert i å finne ut hva som feiler deg. Gir ikke opp eller avfeier deg. Tar mange prøver og tar seg god tid for å finne ut hva som feiler. Omsorgsfull og hyggelig. Anbefales virkelig!

En god lege

Dessverre har jeg bare hatt han som vikar, det har vært en god opplevelse å komme til han. Jeg føler meg lyttet til og han har tatt meg på alvor. Henvist videre ved behov og vært aktiv i oppfølging av saker. Tatt seg god tid. Jeg har fått god tillit til han og håper at han fortsetter å være seg selv uten å bli farget for mye av andre på senteret.

Anbefales

Tar seg alltid tid til å forklare. Det han ikke kan svare på sjekker han opp. Dyktig lege. Har hatt han som vikar i lengre tid, før han ble fastlegen min.