Maren Lidal Waage

Autorisasjon (2016)

Legesenteret Sør Telefonnummer52 73 73 6652 73 73 ...
Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund
Maren Lidal Waage er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Maren Lidal Waage

Trygg, imøtekommende og smilende

Maren er en lege som alltid tar problemene på alvor og viser trygghet og er imøtekommende. Veldig fornøyd!

Nedlatende

Har tidligere vært veldig fornøyd, men den siste tiden har de virkelig ikke behandlet meg eller min sønn bra. Legen behandler med en ovenfra og ned holdning og alle plager blir bagatellisert. Ingenting blir sendt videre når legen mangler kunnskap. Jeg har fått mange nedlatende og frekke kommentarer og svar på telefon og melding fra legen og kontordamene og hun har valgt å ikke henvise videre til spesialist flere ganger til tross for gode indikasjoner for det. Kan dessverre ikke anbefale denne legen eller legekontoret.

Trygg og flink lege!

Maren er en fantastisk lege. Hun viser omsorg og forståelse og tar pasienten på alvor. Både jeg og barna har gått til henne siden hun startet på legesenteret, og vi har bare skryt å komme med alle sammen!
Damene på kontoret er også fantastiske. Omsorgsfulle og hjelpsomme. Til tross for flere legebesøk den siste tiden føler vi oss alltid hørt og velkommen!

Verdens beste lege

Maren tar ting på alvor, er svært omsorgsfull og følger alltid opp. Behagelig og snakke med og gjør legetimene mine til en god opplevelse. Hun er den beste legen jeg har møtt, uten tvil. Hun er verdt å vente på!

Trygg og kunnskapsrik.

Lytter og tar pasienten sine helseutfordringer på alvor. Gir den tiden som pasienten har behov for. Ser sine egne begrensninger som almennlege og videresender pasienten til spesialister ved behov.