Legesenteret Sør

Telefonnummer52 73 73 6652 73 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund

Siste vurderinger av Legesenteret Sør

Er nok på tide med ny fastlege

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Faglig kan hun mye og hun er lun.
Men går ut derfra med følelsen av at jeg bør være lege selv for å gå der slik at jeg kan foreslå hvilke tiltak som kan være aktuell.
Pleier å være flink med henvisninger, men du må selv vite hva du bør henvises til, men da gjør hun det vanligvis.
Hvis hun tror på at den type behandling kan være noe.
Tror hun ikke på det så får du ikke henvisning til spesialist for å. vurdere.
Iom vi ikke er utdannet leger og vet alle alternativer for undersøkelser og behandling så satser vi nå på bytte av fastlege etter over 25 år hos henne.

Dyktig lege som tar deg på alvor

Lege: Richard Solvang Skrevet

Har bare godt å si om denne legen. Lytter til hva du har å si og tar dine problemer på alvor. Virker kunnskapsrik.

Veldig flink

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Har brukt denne legen i over 20år og kommer til å bruke henne så lenge som mulig. Hun er veldig trygg og god på alle måter og har alltid tid til å lytte. Siden jeg har vert mye syk er jeg der ofte og av og til når jeg synes livet er på sitt verste får hun det alltid inn på rett spor igjen med sin lune og fine måte å være på.

Trygg og imøtekommende

Lege: Maren Lidal Waage Skrevet

Har vært her en gang. Fikk veldig godt inntrykk av lege Maren Waage. Hun er hyggelig og imøtekommende, og virker trygg i faget. Jeg følte meg godt tatt vare på.

Utrolig komfortabel lege

Lege: Maren Lidal Waage Skrevet

Fantastisk lege. Tar deg på alvor og sjekker ting nøye. Er lett og snakke med og stiller gode spørsmål.
Anbefales.