Legesenteret Sør

Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret Sør

Veldig godt fornøyd med Lege Richard Solvang som fastlege. Den beste legen jeg har hatt og nå i 3 år. 10 poeng .

Lege: Richard Solvang Skrevet

Veldig flink Lyttende og flink til og spørre og komme med råd og tips. Gir seg god tid. Lett og snakke med og øyenkontakt er viktig. Føler meg både sett og hørt og tatt på alvor her.

Trygg, imøtekommende og smilende

Lege: Maren Lidal Waage Skrevet

Maren er en lege som alltid tar problemene på alvor og viser trygghet og er imøtekommende. Veldig fornøyd!

Nedlatende

Lege: Maren Lidal Waage Skrevet

Har tidligere vært veldig fornøyd, men den siste tiden har de virkelig ikke behandlet meg eller min sønn bra. Legen behandler med en ovenfra og ned holdning og alle plager blir bagatellisert. Ingenting blir sendt videre når legen mangler kunnskap. Jeg har fått mange nedlatende og frekke kommentarer og svar på telefon og melding fra legen og kontordamene og hun har valgt å ikke henvise videre til spesialist flere ganger til tross for gode indikasjoner for det. Kan dessverre ikke anbefale denne legen eller legekontoret.

KOMPETENT LEGE, godt menneske.

Lege: Richard Solvang Skrevet

Richard Solvang , den beste! En meget dyktig lege. Hos Solvang blir en godt ivaretatt, han bruker tid, han lytter og ser «hele» menneske. Faglig veldig kompetent / dyktig. Samtidig så opplever jeg han som et varmt godt menneske som virkelig bryr seg. Har mye å takke han for, anbefales på det sterkeste. Føler meg heldig som har han som fastlege 🙂 🎲 6 av 6 på terningen får Solvang av meg👏.

Trygg og flink lege!

Lege: Maren Lidal Waage Skrevet

Maren er en fantastisk lege. Hun viser omsorg og forståelse og tar pasienten på alvor. Både jeg og barna har gått til henne siden hun startet på legesenteret, og vi har bare skryt å komme med alle sammen!
Damene på kontoret er også fantastiske. Omsorgsfulle og hjelpsomme. Til tross for flere legebesøk den siste tiden føler vi oss alltid hørt og velkommen!