Legesenteret Sør

Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund

Siste vurderinger av Legesenteret Sør

Tillitsvekkende og flink

Lege: Maren Lidal Waage Skrevet

Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er oppriktig interessert i å hjelpe og tar meg seriøst. I tillegg er hun flink til å lytte og finne løsninger. Føler meg i de beste hender her, og kan anbefale til alle.

Meget god og allsidig lege. Anbefales

Lege: Richard Solvang Skrevet

Lyttende, spørrende, søker raskt ekspertise ved behov, gir trygghet ved innrømmelse av feil/uheldige vurderinger, respekterer mine ønsker, grundig og hyggelig.

Er nok på tide med ny fastlege

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Faglig kan hun mye og hun er lun.
Men går ut derfra med følelsen av at jeg bør være lege selv for å gå der slik at jeg kan foreslå hvilke tiltak som kan være aktuell.
Pleier å være flink med henvisninger, men du må selv vite hva du bør henvises til, men da gjør hun det vanligvis.
Hvis hun tror på at den type behandling kan være noe.
Tror hun ikke på det så får du ikke henvisning til spesialist for å. vurdere.
Iom vi ikke er utdannet leger og vet alle alternativer for undersøkelser og behandling så satser vi nå på bytte av fastlege etter over 25 år hos henne.

Dyktig lege som tar deg på alvor

Lege: Richard Solvang Skrevet

Har bare godt å si om denne legen. Lytter til hva du har å si og tar dine problemer på alvor. Virker kunnskapsrik.

Veldig flink

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Har brukt denne legen i over 20år og kommer til å bruke henne så lenge som mulig. Hun er veldig trygg og god på alle måter og har alltid tid til å lytte. Siden jeg har vert mye syk er jeg der ofte og av og til når jeg synes livet er på sitt verste får hun det alltid inn på rett spor igjen med sin lune og fine måte å være på.