Daniel Dydland

Autorisasjon (2014)

0 av 400 (Lurøy Legekontor)
0 av 950 (Frosta Legekontor)

Daniel Dydland er en av 6 fastleger i Lurøy
Frosta Legekontor Telefonnummer74 80 88 6074 80 88 ...
Kommunehuset 7633 Frosta
Daniel Dydland er en av 4 fastleger i Frosta

Siste vurderinger av Daniel Dydland

Manglende kunnskap

Virket grei til å begynne med. Veldig lite lydhør overfor pasient når han har bestemt seg for en ting. Går fort fra å være interessert til å mene at pasient har stort sykdomsfokus. Absolutt ikke fornøyd med denne legen.

Hei! Jeg vet ikke hvem du er, men du må veldig gjerne kontakte meg direkte, fortelle meg hvem du er og konfrontere meg med disse tankene. Jeg har ikke mulighet til å vurdere hvordan og om jeg bør endre praksis hvis jeg ikke vet hva saken gjelder. En anonym tilbakemelding er lite konstruktivt for meg. Håper du tar kontakt, så kan vi se om vi kan komme til en felles forståelse. Mvh. Daniel Dydland

Besvart av Daniel Dydland

Flink og hyggelig

Hadde hastetime hos denne legen etter en skade på ferie. Veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk. Var flink og hyggelig og sendte meg videre til nødvendig undersøkelse.

Tar ikke pasienten på alvor.

Dette er en fastlege som ikke tar pasients plager/symptomer på alvor. Tar seg ikke tid til å lytte til pasienten, men virker å gjerne ville fullføre pasientens setninger. Kommenterer gjerne plagene med en spøk på pasientens bekostning. Virker også noe dømmende overfor pasienten. Fremstår som om han ikke har en holistisk forståelse av mennesket.

Trygg, kunnskapsrik, lyttende og har tid til DEG!

Dette er en lege som bryr seg om pasienten og har alltid tid til å lytte og ikke minst forklare så pasienten forstår. Høflig og behagelig væremåte som gjør at du føler deg sett og hørt. En trygg og god lege!!