Frosta Legekontor

Kommunehuset 7633 Frosta

Siste vurderinger av behandlere ved Frosta Legekontor

En responsiv og handlekraftig lege

Lege: Harald Skogholt Skrevet

Dr. Skogholt har vært min fastlege i snart et år.
Han møter alltid til tid, tar meg seriøst, skulle han være i tvil om noe konsulterer han med andre kollegaer.

Sistnevnte kan jeg se ble kritisert i en tidligere anmeldelse her. Som medisinstudent har jeg selv fått et begrenset innblikk i hva yrket innebærer og hvor mye som skal læres.
En lege som ikke vet alt er en trygg lege, det er absolutt ingenting galt med å konsultere kollegaer når én er i tvil. Det er nemlig ikke mulig å vite alt til en hver tid, om noe så burde det å få en fornyet vurdering fra en tredjepart virke betryggende!

Anbefaler absolutt denne legen, jeg har ikke en gang dratt fra kontoret misfornøyd, og jeg har alltid fått hjelpen som ble etterspurt!

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Randi Iren Barli Skrevet

Steppet inn for min fastlege som var opptatt. Flink lege. Hun gjør deg rolig og avslappet i en vanskelig situasjon, og har evnen til samtidig formidle budskapet på en god måte. Egenopplevd erfaring 010618.

Dyktig lege

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Hele familien bruker denne legen,vi er svært godt fornøyd,flink med både barn og voksne,man får fort forståelse for at denne mannen kan faget sitt,svarer godt på spørsmål etc

kan virkelig anbefale denne legen!

Ikke fornøyd

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Stikkord: Ovenfra og ned, dårlig kommunikasjon. Regelorientert, men oppleves ikke pasientorientert. Dårlig til å lytte, høye tanker om eget virke.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Veldig fornøyd med Daniel som fastlege. Faglig dyktig. Forklarer godt sine vurderinger og forslag til behandling. Gjør meg trygg i situasjonen. Ikke verdens mest utadvendte fyr, men så er det ikke det så viktig for meg når jeg skal til legen.