Profilbilde

Zaheer Ahmed Awan

Profilbilde
Hakadal Legekontor

Jeg er spesialist i allmennmedisin og fastlege ved Hakadal legekontor. Utdannelsen min tok jeg ved Universitetet i Oslo, og har siden jobbet flere år i Nittedal, og som sykehuslege ved Ahus. Jeg har fortsatt ledig kapasitet for nye pasienter.

Hakadal legekontor er et flerlegesenter i Nittedal og er lett tilgjengelig langs riksveien. Det er gratis parkering utenfor legekontoret. Det er også et apotek i underetasjen. Flere av legene på senteret har korte ventetider og flere øhjelpstimer daglig. Det anbefales å ha fastlege i kommunen en bor i, fastlege kjenner helsetilbudet i kommunen.

Åpningtider, mandag-fredag:
kl. 08.30-12.00
kl. 12.30-16.00
Torsdag stengt for møte mellom kl. 12-13.

Telefontid mandag-fredag:
kl 09.00 - 11.30
kl 12:30 - 15.30

Autorisasjon (2013)

Zaheer Ahmed Awan er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Zaheer Ahmed Awan

Dyktig

Har byttet til denne legen som fastlege og er svært godt fornøyd. Han er faglig dyktig, tar seg god tid og er vennlig. Kan anbefales.

Veldig dyktig, tar seg god tid, får raskt time

Snakker flytende norsk for de som er opptatt av det. Tar seg god tid til alt pasienten vil ta opp. Kommer raskt til.

Dyktig

Vennlig, trygg og faglig sterk. Mer opptatt av å finne riktig diagnose enn å "please" pasienten - som i mitt tilfelle selv er helsepersonell. Anbefales!

Dyktig og fantastisk!

Zaheer er en fantastisk lege. Han snakker helt rent norsk, lytter aktivt og tar meg alltid seriøst. Han tar seg alltid god tid til samtale. Jeg er selv en jente i 20-årene, og Zaheer har vært en stor støttespiller for meg da jeg har hatt problemer både psykisk og fysisk. Beste legen jeg har hatt! Anbefaler virkelig på det sterkeste!

Kunnskapsrik, forstålesfull,

En lege med mye kunnskap ,fotografisk minne intrisert i jobben sin .Blir tatt i mot med respekt å forståles for sitvasjon ikke redd for å i dybden i problemet .