Zaheer Ahmed Awan

Hakadal Legekontor

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hakadal Legekontor Telefonnummer67 07 32 0067 07 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ånebyv. 3 1484 Hakadal
Zaheer Ahmed Awan er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Zaheer Ahmed Awan

Dyktig og fantastisk!

Zaheer er en fantastisk lege. Han snakker helt rent norsk, lytter aktivt og tar meg alltid seriøst. Han tar seg alltid god tid til samtale. Jeg er selv en jente i 20-årene, og Zaheer har vært en stor støttespiller for meg da jeg har hatt problemer både psykisk og fysisk. Beste legen jeg har hatt! Anbefaler virkelig på det sterkeste!

Kunnskapsrik, forstålesfull,

En lege med mye kunnskap ,fotografisk minne intrisert i jobben sin .Blir tatt i mot med respekt å forståles for sitvasjon ikke redd for å i dybden i problemet .

Trygg og hjelpsom

Gjør alt han kan for og hjelpe. Setter stor pris på denne legen! Anbefales på det sterkeste! Veldig god til og lytte.

Trygg, stabil og effektiv

Zaheer opererte min inngrodde tå uten komplikasjoner. Merket knapt lokalbedøvelsen, samt gikk effektivt og nøye for seg. Takk så mye for en god legeopplevelse. Kan trygt anbefale.

Grundig og sympatisk lege.

Ingenting å utsette på denne legen. Han tar pasienter på alvor, er en god lytter og tar heller en prøve for mye enn lite. Har ingen problemer å anbefale han som lege.