Tahmuras Siyavoshi

Ukjent

Veavågen legesenter Telefonnummer51 73 10 1751 73 10 ...
Munkajordvegen 2 4276 Veavågen
Tahmuras Siyavoshi er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Tahmuras Siyavoshi

Kunnskapsrik

Lytter, tar seg tid. Gjør alltid litt ekstra for pasientene sine. Oppleves som kunnskapsrik og trygg i sin rolle som lege.

Lite imponert

Jeg var hos Thamuras i November pga av ting post, ble sendt til Haugesund for skjermbilde av lungene, det kom ikke noe svar på noe som helst men i Mars fikk jeg ny fastlege, hun så at det lå et svar fra Haugesund om at de hadde funnet noe på den ene lungen min, dette hadde de ikke klart å formidle videre til meg, dette var et sjokk for både meg å min nye fastlege. I ettertid ser jeg at om dette resultatet hadde vært rett så hadde dette fått utviklet seg og kunne ført til fatale konsekvenser for meg. Det skjedde mange ganger at de klarte å rote bort pairer i resepsjonen, ting ble ikke arkivert, henvisninger ikke sendt. Jeg er mye tryggere nå med ny fastlege, skriver ikke dette for å rakke ned men for faktisk å opplyse om at det er viktig å være på, her er det helt sikkert flere som kjenner seg igjen på Vedavågen Legesenter.

God lege

Thomas er en god lege som gir deg god oppfølging. Tar seg tid til deg når du kommer og finner alltid tid til deg om det er en hastesak.
Litt lang ventetid på "vanlig" legetime, men ellers ingenting negativt å si.

Ikke fornøyd med legen

Denne legen gjorde en "feil" og sendte meg faktura på 349 for en resept jeg ønsket å fornye. Jeg prøvde å ringe men det var telefonkø i over 30 minutter så jeg ga til slutt opp. Jeg valgte å kjøre bort til legekontoret for å be om å få kreditert faktura. Jeg måtte vente 20 minutter før legen kom ut. Da jeg snakket med legen og sa jeg følte det var feil å ta betalt for denne tjenesten, så fikk jeg arrogant svar tilbake at jeg bare kunne finne meg ny lege da hvis jeg skulle klage.

Dette er helt feil kundebehandling.

Av denne grunn velger jeg å bytte lege med umiddelbar virkning i dag.

Trygg og kunnskapsrik

Helt fantastisk lege, henviser til sykehus/spesialist om en har behov for det. Lytter til deg og er veldig aktiv på pasientsky så en får svar på det en lurer på til enhver tid! Kommer aldri til å bytte😊