Moredehi Etai Bogen

Autorisasjon (2012)

Lansbylegane Stord Telefonnummer53 40 42 3053 40 42 ...
Torgbakken 2 Postboks 53 5401 Stord
Moredehi Etai Bogen er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Moredehi Etai Bogen

En god lege!

Dette er en lege en må lete lenge etter. Tar seg god tid til hver pasient og hører nøye etter hva pasienten sier. Jeg opplevde å bli tatt på alvor, følte meg alltid trygg og godt ivaretatt hos han. Han tar alle nødvendige prøver og forsøker alltid å finne den beste problemløsningen.
Anbefaler på det sterkeste!

Dyktig og vennlig

Dyktig lege som er flink til å finne løsninger, og som tar seg tid til å høre hva pasienten sier. I tillegg vennlig og imøtekommende.

Unik lege

Har hatt fleire ulike fastleger oppgjennom, men ingen som han. Har tar seg alltid den tida som trengs, sjølv om han kanskje egentlig ikkje har tid. Tar deg alltid på alvor og gjer grundige undersøkelsar/henviser deg der det trengs. Svært tilgjengelig (kan tilogmed) ta kontakt/svare på mld på fritida si. Veldig flink til å følge opp. Ser heilheten.

Trivelig og handlekraftig

Ble syk under ferie på Stord og møtte en svært hyggelig og faglig kompetent lege! Utmerket behandling og ivaretakelse av meg som pasient!

Frekk og uprofesjonell

Hadde ham til lege på legevakten, jeg hadde store smerter, hadde ikke sovet hele natten, ikke spist, helt alene - panikk. Har i tillegg sprøyteskrekk, så når jeg var litt vanskelig begynte han å bli frekk og irritert. Stakk meg hardt og bommet, så bare himlet han med øynene, gikk fra rommet og sa «legg h*n inn».

Håper aldri jeg møter på han på legevakten igjen.