Moredehi Etai Bogen

Autorisasjon (2012)

Landsbylegane Stord AS Telefonnummer53 40 42 3053 40 42 ...
Torgbakken 2 Postboks 53 5401 Stord
Moredehi Etai Bogen er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Moredehi Etai Bogen

Hyggelig opplevelse; Jeg følte meg trygg og komfortabel.

Hadde en konsultasjon med Bogen. Han var tålmodig og behandlet meg med respekt og profesjonalitet. Vil absolutt anbefale et besøk til ham hvis du leter etter en lege som bryr seg om pasientene og prioriterer deres behov og ikke lommeboken.

Elendig lege som kun bryr seg om pengene.

Dette er seriøst den dårligste legen eg har hatt noen gang. Han har null interesse for hva som feiler deg og må google seg frem til allt. Maktsyk kunnskapsløs og overlegen. Har lagd mye problemer for meg som jobber i rotasjon. Styr unna!!

Utrolig uprofesjonell

Har aldri møtt en verre og frekkere lege enn Etai. Han møtte ikke opp til et møte der jeg og andre ventet en time på han. Til meg sa han du har ubetalte faktura og ingen beklagelse. Han er sur, nekter å hjelpe meg med sterke smerter, han fratar meg medisiner og mener jeg må slutte på livsviktige medisiner. I tillegg over prøver han andre leger sine avgjørelser, og ringer til meg og kjefter på meg. Truer med å frata meg en medisin jeg er avhengig av, fordi han mener det er det beste. Jeg har inntrykk av at han er maktsyk.

Han nektet en gang å ta meg inn til timen og gi meg behandling. Da grein jeg av smerter men han sendte ut en annen person som sa legen vil dessverre ikke møte deg nå.

Han mener også at jeg nekter å prøve medisiner han bastant mener jeg skal stå på. Når jeg forklarer at det er fordi jeg tidligere har fått det av andre leger så blir han sur.
Han sier også: det er ingen chat med fastlege over Helse-Norge, jeg gidder ikke diskutere med deg. Det er etter at han skriver melding til meg først, og jeg svarer på den.

Anbefaler ingen å ha han til fastlege. Han er frekk, uprofesjonell og lar sine personlige meninger komme først i møte med pasienten.

Usikker

Følt meg ikke ivaretatt eller tatt på alvor! Var satt opp på første time eg har hat hos han siden corona kom.. pga misforståelse mellom han og legevakta, fikk eg ikke komme inn til samtale med han! Det endte med at eg måtte ringe legevakta senere samme dag. Kor han var legen på vakt der. Omsider innlagt, men ikke lest min journal. Utskrevet dagen etter(idag) uten stor forbedring.

Veldig god og trygg fastlege

Har hatt bogen som fastlege siden 2017. En av dei bedre legene eg har hatt. Omsorgsfull tar seg tid til og lytte og er genuint interessert i sine pasienter. Anbefaler bogen som lege