Moredehi Etai Bogen

Landsbylegane Stord AS

Autorisasjon (2012)

Landsbylegane Stord AS Telefonnummer53 40 42 3053 40 42 ...
Torgbakken 2 Postboks 53 5401 Stord
Moredehi Etai Bogen er en av 22 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Moredehi Etai Bogen

Veldig god og trygg fastlege

Har hatt bogen som fastlege siden 2017. En av dei bedre legene eg har hatt. Omsorgsfull tar seg tid til og lytte og er genuint interessert i sine pasienter. Anbefaler bogen som lege

En god lege!

Dette er en lege en må lete lenge etter. Tar seg god tid til hver pasient og hører nøye etter hva pasienten sier. Jeg opplevde å bli tatt på alvor, følte meg alltid trygg og godt ivaretatt hos han. Han tar alle nødvendige prøver og forsøker alltid å finne den beste problemløsningen.
Anbefaler på det sterkeste!

Dyktig og vennlig

Dyktig lege som er flink til å finne løsninger, og som tar seg tid til å høre hva pasienten sier. I tillegg vennlig og imøtekommende.

Unik lege

Har hatt fleire ulike fastleger oppgjennom, men ingen som han. Har tar seg alltid den tida som trengs, sjølv om han kanskje egentlig ikkje har tid. Tar deg alltid på alvor og gjer grundige undersøkelsar/henviser deg der det trengs. Svært tilgjengelig (kan tilogmed) ta kontakt/svare på mld på fritida si. Veldig flink til å følge opp. Ser heilheten.

Trivelig og handlekraftig

Ble syk under ferie på Stord og møtte en svært hyggelig og faglig kompetent lege! Utmerket behandling og ivaretakelse av meg som pasient!