Thomas Grindevoll

Autorisasjon (2013)

Sletten Allmennpraksis Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ...
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Thomas Grindevoll er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Grindevoll

Raske tilbakemeldinger

Hatt denne fastlegen i fire år og er fornøyd med at han tar det jeg sier og spør om på alvor. Hvis han ikke har svaret der og da, henviser han raskt videre til spesialist. Aldri blitt avspist med fraser eller bortforklaringer, får rask respons på e- konsultasjoner. Dette gjør at jeg er fornøyd og opplever at tilliten og samarbeidet fungerer.

Uprofesjonell

Selv om det er kort ventetid for å komme til legen, opplever jeg at legen ikke er tilstede eller hører på hva problemet egentlig er. Legen snakker heller om seg selv under legetimen, og jeg opplevde lite oppfølging. Anbefaler derfor dessverre ikke.

Har lite kontroll

Følte meg absolutt ikke hørt. Ville ikke høre på mine bekymringer seriøst og følte meg som en idiot da jeg gikk derfra. Prøvde å forklare hva som var problemet og han så dumt på meg og klarte ikke komme med noen forslag til løsninger. Han hadde heller ingen kontroll over hva jeg allerede har selv om han hadde informasjon oppe på skjermen.
Veldig lite lyst å gå til han igjen ettersom jeg følte meg veldig sett ned på.

Følger opp

Thomas er en lege som jeg opplever alltid har god tid og lytter seg godt inn når jeg legger frem mine problemstillinger. Dette fører likevel ikke til at det blir forsinkelser, han lander timene til tiden. Jeg opplever han som en engasjert og delende lege som er genuint opptatt av å hjelpe, og han går ikke av veien for å vise til personlige opplevelser/erfaringer som lege andre steder for å prøve på forstå eller sette ting i perspektiv. Han er flink til å henvise ved behov og evner også å værer tydelig når det ikke er grunn til bekymring/videre oppfølging.

Han lytter med ansiktet mot skjermen, og noterer / søker informasjon underveis i konsultasjonen. Dette har jeg ingen problemer med da jeg opplever at han faktisk lytter og følger opp og er veldig effektiv

Timer bestilles via helsenorge og det er normalt ikke mer enn noen dagers ventetid. Legesenteret har akutttimer hver dag. Thomas svarer fort på ekonsultasjon

Engasjert

En lege som møter deg med respekt, kunnskap og engasjement. Det er rom for gode samtaler omkring kronisk sykdom, medisinering, henvisninger osv. God oppfølging.