Per Kjetil Dalane

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1987)

Vennesla legekontor Telefonnummer38 15 01 5038 15 01 ...
Sentrumsveien 41 4700 Vennesla
Per Kjetil Dalane er en av 19 fastleger i Vennesla

Siste vurderinger av Per Kjetil Dalane

Snill lege :)

PKD er en utrolig snill lege med mye empati for deg med psykiske problemer.
jeg er glad for å ha han som fastlege.
Eneste problemet er at han ikke behøver være så ærlig alltid på en lite hyggelig måte. Det hendte ei gang at min livsstil ikke passet hans livssyn, og da gav han utrykk for hva han mente om det (selvom leger egentlig ikke skal si sin personlige mening / subjektive menining)..og han er aldri på tiden, minst 20 minutter for sen hver gang. Litt tungvindt når man har jobb og parkering som venter. men sånn sum summarum så er han en god lege å ha. en trygg lege. og en som tar seg VELDIG god tid til deg. det føles godt når det er MIN TUR. og ja, han er den beste til å fjerne føflekker og annet praktisk arbeid.

Trygg og pålitelig

Den beste legen jeg har hatt på 40 år,har ingenting annet en lovord om denne legen.
Du blir tatt på alvor,han er veldig flink til å lytte og veldig flink til å ringe opp hvis jeg ber om det.
Han ser på hele sykdomsbildet og henger seg ikke opp i detaljer.
Han gjør alltid sitt ytterste for å hjelpe meg på best mulig måte.
Har aldri følt meg så ivaretatt av noen andre leger,så jeg kan så absolutt anbefale per Kjetil som fastlege.

Trygg,kunnskaprik

Har hatt mange fastleger v Vennesla legesenter,men ble ikke tatt på alvor,ble ikke stilt diagnose før jeg kom til Dalane.Han hører,forstår og sender videre til spesialister om han selv er usikker

Jeg er kjempefornøyd med Per Kjetil Dalane på alle måter som lege og person. Jeg opplever han lyttende og oppmerksom. God på oppfølging.

Midt på treet

Jeg opplever han som en snill og imøtekommende lege, men han er alt for treg til timene sine. Jeg har ikke en gang blitt møtt i tide til timen min, jeg har blitt sittende og vente opp til 40 minutter mange ganger og han har spurt foran alle som satt på venterommet to ganger om det er greit (etter jeg har ventet i overtid!) om pasienten etter meg kan komme før meg siden det bare er en kjapp ting di skal sjekke/gjøre. Hva skal jeg si? nei foran alle er utrolig flaut og nedverdigende.

Ellers er han flink til å sette sprøyter og flink til å lytte!