Vennesla legekontor

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Vennesla legekontor

Dyktig

Lege: Tom Mannermaa Rynning Skrevet

Veldig flink til å lytte. Tar psykisk helse på alvor. Følger godt opp. Svært fagdyktig og oppdatert. Strekker seg langt for pasienten og finner gode løsninger.

Empatisk og lyttende

Lege: Zaneta Danielsen Skrevet

Zaneta er utrolig empatisk og god lege. Ser hele mennesket, og følger opp alt.
Hennviser når hun ser at her må det andre folk inn.

Hun gir beskjed om hun er usikker, eller må sjekke opp i ting, men hun følger deg opp.

Jeg fikk henne ufrivillig, for annen lege sluttet, men det er det beste byttet jeg har hatt.

Fantastisk flott menneske og lege.

Hun er også flink med barn, t.o.m når de ikke vil.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Flink!! Set seg inn i helsa di, ikkje oppteken av å få skrive ut sjukemeldingar , dvs kun når det trengs , men tar tak i problem, lytter og ikkje minst hjelper deg å få helsa di på stell att ! Tek seg tid innafor dei tidsrammer ho har virkar det som. Effektiv !

Fantastisk lege som bryr seg virkelig

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Dr.Varsi er det beste legen. Hun tar seg tid for å høre og er veldig kunnskapsrik og alltid gjør sin beste for å hjelpe pasienten på best mulige måtte.

Trygg, grundig og god med tilbakemelding

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han har gjort kliniske undersøkelser før konklusjon om jeg måtte videre til spesialisthelsetjeneste. Ble tatt på alvor fra første stund og fikk god hjelp. Han forklarer godt rundt sykdommen/plagene. Ikke minst er han flink til å gi tilbakemelding fra prøver og undersøkelser hos spesialister, enten det er gode eller dårlige.