Monica Transeth

Autorisasjon (2014)

Sørlandsparken legesenter Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ...
barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Monica Transeth er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Monica Transeth

Styr unna

Hadde Angen før men byttet pga pensjon.
Vanskelig å få time til henne. Hører ikke på hva man sier. virker generelt kunnskapsløs.

Styr godt unna denne legen

Er mer opptatt av seg selv, egen praksis, og hva hun helst vil gjøre, enn å lytte til pasientene sine.

Veldig skuffet og vil IKKE anbefale henne til noen.

Styr unna

Hadde Angen før, ble dessverre byttet over til henne. Forferdelig kundebehandling hører jo ikke på pasienten i det hele tatt. Vil heller at jeg skal komme inn å ta blodprøve for 1 og 1 ting, en at jeg tar en utvidet blodprøve som sjekker alt. (har massiv fobi mot sprøyter) Det var tydeligvis en "belastning på samfunnet" og ta alt på en gang. Endte opp med å gå ut av klinikken uten at vi gjorde noe som helst. Mer forferdelig opplevelse har jeg ikke hatt.

Fantastisk fastlege!

Flott fastlege som lytter, og gir konkrete råd. Legesenteret Sørlandsparken Legesenter er også fantastisk! Spesielt med mulighet for samtale med psykriatisk sykepleier ved behov. For et tiltak! Heier på det.

Kunnskapsrik og til poenget

Jeg har veldig god erfaring med legen. Hun er god å prate med, kommer raskt til poenget og henviser videre på en trygg og tillitsfull måte. Har ikke hatt behov for videre oppfølging av legen etter legetime.