Monica Transeth

Autorisasjon (2014)

Sørlandsparken legesenter Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ...
barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Monica Transeth er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Monica Transeth

Ovenfra og ned.

Får meg ikke til å føle meg sett og hørt. Hun har også beklaget seg et par ganger for hvordan hun har svart meg, men fortsetter å svare på samme måte likevel. Endte opp med å bytte. Prater over hodet noen ganger. Følte meg liten. Syns det er vanskelig å åpne opp til fastlege, særlig når en møtes slik.

Tillitskapende

God informasjon og lett å få bestilt time. Behandling og oppfølgingen har vært god. Dette gir god tillit mellom pasient og lege.

Lyttende, empatisk og kunnskapsrik.

Så glad jeg valgte Monica som ny fastlege. Har når vært pasient i ca. 6.mmd og opplever henne som lyttende, tilstede, og genuint interessert i meg som menneske, for å hjelpe meg med mine utfordringer,både psykisk og fysisk. Tar nødvendige prøver med kjapt svar, og henviser der det er nødvendig.

Ingen forståelse. Lytter ikke

Hun lytter ikke og det blir derfor vanskelig å skulle åpne seg for henne ordentlig om hva man er plaget med. Når man forsøker, så blir man avbrutt før man har fått forklart. Hun sier at det er vanlig å ha smerter og at hun ikke forstår hvorfor man har booket legetime. Dette før hun i det hele tatt har fått informasjon. Det ente med at jeg ikke fikk formulert det jeg ønsket å si. Jeg er helt satt ut og har aldri opplevd slik fra en lege tidligere. Følte meg dum og liten.

Lytter ikke til pasientene- kunnskapsløs

Svært dårlig service. Lyttet ikke i det hele tatt. Virker ikke å inneha noe kunnskap om hvordan behandle pasienter eller fagkunnskap. Skuffet. Skiftet fastlege.