Sørlandsparken legesenter

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandsparken legesenter

Anbefales ikke

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Jeg har byttet til en annen lege etter mange år hos Tormod. Har ikke vært hos legen ofte, men ser at han ikke er god til å henvise til spesialist samt at han ikke tar symptomer helt på alvor. De i resepsjonen anbefalte at jeg burde oppsøke spesialist og de måtte snakket med Thormod for å få ordnet det. Har hatt ett par like tilfeller blant annet med kraftige brystsmerter.

Til "Legen for di friske"

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Er det noe han IKKE er, så er det Uempatisk og overlegen! Han kjørte fra Kristiansand til Byglandsfjord bare får å sitte i ett møte i 1 time. Etter møte, og alle andre gikk videre med dagen sin, ble han igjen, bare får å få hode mitt på plass igjen.
Mange ganger har han tatt meg inn selv om jeg IKKE har hatt time, jeg har bare ringt å kommet. Og det har ikke vært pga kuttskader eller knekt finger. Det har vært kun for å høre på meg sitte der å skrike og brøle fordi jeg har vært så sint!
Jeg hadde en operasjon på ett annet sykehus. Hva skjedde etter operasjonen tror du? Jo! KONA hans kom inn å hentet meg og kledde på meg skoene mine. Notto aleksander ventet på andre siden, også kjørte de meg hjem. Sent på kvelden, lenge etter at legesenteret hadde stengt. Hvilken lege i hele Norge gjør dette?! Tror kun det er disse to.
Barna mine er han gull med. Forstår og fikser!
Kona hans er søt og streng! Man kommer ikke unna med noe tull der! Barna mine er døds glad i henne, og spørr meg "hvor er trine idag?".
Så okei, dette er bare en LITEN del av alt jeg kunne ha skrevet til denne kommentaren. Jeg har hatt han siden 97.
Det er for lett å være tøff bak pcen sin. Si det heller rett til han istedenfor å prøve å lure andre passienter til å tro at han er det motsatte en hva han egentlig er.

Endelig

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

En lege, som ser meg og tar tak!
Har tid og er tilgjengelig.
Ønsker å finne løsninger og er grundig!
Med kronisk sykdom er man avhengig av god kommunikasjon med fastlege. Dette opplever jeg nå og ho avdekket raskt at jeg har fått feil / dårlig oppfølging av tidligere fastlege.

Forferdelig

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Ønsker du en lege som ikke lytter til deg, ikke respekterer deg eller ikke kan kommunisere enkle beskjeder til deg eller ikke er interessert i å hjelpe deg, så for all del velg henne.

Verste opplevelsen jeg har vært med på å være pasient hos denne legen. Anbefales ikke om du vil ha verdigheten i behold

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Sari er fastlege til meg og mine foreldre, henne har jeg hatt siden jeg var barn. Strålende fornøyd med Sari, hun er ærlig og tar symptomer seriøst. Husker som regel sykdommen. Anbefaler å ta med en liste over ting du vil ta opp i timen hennes da hun sjeldent er interessert i koseprat og går rett på sak. Er som regel litt forsinkelser når man skal ha time hos henne da hun har full pasientliste, og kan gå litt fort i svingene,. Men alt i alt en super lege. Litt ventetid når man dukker opp til timen.