Sørlandsparken legesenter

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandsparken legesenter

Lytter kun til seg selv

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Setter seg ikke inn i mitt liv og har en helt annen virkelighetsoppfatning om mitt liv. Lytter ikke og har ikke et åpent sinn.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Ragnhild hørte på alt jeg hadde å si uten å være nedlatende. Tidligere har jeg hatt leger som har typisk "men du er jo ikke syk" holdning, og fått meg til å føle meg dum for å dra til legen. I stedet for å bare si "du må sikkert bare spise mer, og sove mer" så høre Ragnhild på det jeg hadde å si, og henviste meg videre for å ta ulike undersøkelser og tester. Jeg følte meg sett med henne, og grudde meg ikke lenger til å fortelle en lege hva som var grunnen til at jeg var der. Etter at jeg hadde fortalt om det jeg kjent på, så spurte hun også om det ikke var andre ting jeg ønsket å spørre om! En liten ting som betydde svært mye for meg.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Trygg, varm og svært dyktig fastlege. Utrolig behagelig å snakke med. Lite ventetid, og et utrolig velfungerende legesenter! Jeg skal aldri bytte.

Den beste legen

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

En lege som kjennes trygg, kunnskapsrik, grundig og enormt hyggelig.
Jeg har ikke fulgt opp egen helse bra nok på mange år på grunn av en solid blodprøveskrekk. Det å bytte lege var akkurat det jeg trengte. Her har jeg blitt møtt med både forståelse og tid til å håndtere frykten. Hun er veldig behagelig å snakke med, og både jeg og barna elsker henne. Jeg må også nevne Trine, daglig leder på legesenteret. Har du blodprøveskrekk, her er personen du bør ta blodprøve hos.

Veldig hyggelig

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Veldig hyggelig og trivelig person. Har vært hos han i mange mange år. Rundt 20.
Har vært super fornøyd. Men de siste årene har jeg følt meg mindre og mindre tatt på alvor. Føler jeg kommer som en byrde de siste gangene jeg har vært der.
Vurderer nå å bytte etter at jeg ikke føler meg tatt på alvor.
Har flere ganger følt meg dum etter timen.