Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Ovenfra og ned.

Lege: Monica Transeth Skrevet

Får meg ikke til å føle meg sett og hørt. Hun har også beklaget seg et par ganger for hvordan hun har svart meg, men fortsetter å svare på samme måte likevel. Endte opp med å bytte. Prater over hodet noen ganger. Følte meg liten. Syns det er vanskelig å åpne opp til fastlege, særlig når en møtes slik.

Ingen hjelp

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Lytter ikke på pasienten, mye av det samme som andre pasienter har skrevet om han

Anbefaler virkelig ikke denne legen !!

Tillitskapende

Lege: Monica Transeth Skrevet

God informasjon og lett å få bestilt time. Behandling og oppfølgingen har vært god. Dette gir god tillit mellom pasient og lege.

Tom for ord

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Dette er en lege som er elendig til å lytte. Tillitten er lik null for min del. Dessverre unngår jeg mest mulig å ta kontakt med han. Det blir bare når jeg er helt nødt. Skulle gjerne ha skiftet lege, men problemet er de lange ventelistene hos leger som skårer høyt av pasienter.
Vi er mennesker med forskjellige utfordringer og lidelser og da blir det så feil å ta alle under en kam.
Bedre forståelse hadde gjort underverker, men i mitt tilfelle blir det stikk motsatt dessverre. Blir helt tom for ord - vi er ikke like- vi er ikke alle et A-4 ark.

Rask på respons, men tar ikke sine pasienter seriøst

Bra:
- Raskt tilgjengelig, både for å booke time og/eller epost

Dårlig:
- Tar ikke sine pasienter seriøst, hører ikke på problemene eller ønsker
- Nekter å ta saken videre til spesialister på fagområdet han selv ikke vet så mye om.