Sørlandsparken legesenter

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandsparken legesenter

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Sari er fastlege til meg og mine foreldre, henne har jeg hatt siden jeg var barn. Strålende fornøyd med Sari, hun er ærlig og tar symptomer seriøst. Husker som regel sykdommen. Anbefaler å ta med en liste over ting du vil ta opp i timen hennes da hun sjeldent er interessert i koseprat og går rett på sak. Er som regel litt forsinkelser når man skal ha time hos henne da hun har full pasientliste, og kan gå litt fort i svingene,. Men alt i alt en super lege. Litt ventetid når man dukker opp til timen.

Tålmodig og tar tid til pasienten

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Fremstår som empatisk, tålmodig og tar seg god tid til pasienten. Han er tilstedeværende, kvikk i oppfattelsen og lytter til det man sier. Opplever ham som meget dyktig, og strekker seg langt for å yte god service og korrekt hjelp/behandling.Rask tilgang på time og respons via pasientsky.

Litt dårlig tid, men faglig oppdatert

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Opplever at Ragnhild kan faget sitt og jeg føler jeg blir tatt på alvor. Men har problemer med at hun svarer ja før jeg har fullført setningen min. Uansett, hyggelig og imøtekommende dame

Trygg, rolig og oppmerksom

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Har vært pasient hos denne flotte legen i ett år. Hun er «hel ved», med det mener jeg at hun virkelig går opp i lege-gjerningen. Er full av lovord og respekt. Hun er nysgjerrig, faglig oppdatert og grundig.

Legen for de friske

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Han har tatt mye spesialisering/etterutdannelse noe som burde vært bra, men i mine øyne har det svekket han som lege. Kanskje faglig dyktig, men fremstår overlegen, uempatisk, og er ikke noe flink med mennesker lenger syns jeg. Vært pasient hos han i mange år, men er på vei til å bytte nå.