Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Det var en gang.

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Jeg hadde Sandnes som lege i mange år og var utrolig fornøyd. Helt til jeg ble alvorlig syk. Da følte jeg meg ikke forstått eller hørt på noen måte og ble behandlet uverdig. Det var utrolig skuffende. Jeg følte meg fullstendig alene med sykdommen og alt det det som fulgte med den. Fikk ikke hjelp hverken medisinsk eller psykisk. Derfor måtte jeg etter veldig mange år bytte lege. Desverre.

Fantastisk

Lege: Thor-Erling Haaland Skrevet

Han er genuint interessert i hvordan man har det og man føler IKKE at man er bare et nummer i rekken.

Anbefales ikke!

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Dårlig kjemi, tar ikke bekymringer på alvor! Virker som han tar avgjørelser uten å ha peiling på temaet. Anbefales ikke.

Var den beste, men nå er det lite gnist..

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Han var den beste, mest sympatiske, tålmodige og behagelige legen. Uansett hva man hadde av symptomer/problemer så skulle han til bunns i problemet. Man følte seg trygg og ivaretatt. Men slik er det absolutt ikke lenger. De siste 2 årene har ned gått nedover og nå er det så man heller velger å gå til en annen lege. Da slipper man å føle seg som en hypokonder som får beskjed om å google forskjellige sykdommer / symptomer. Får også spørsmål om: Hva tror DU at du feiler? Jeg går til lege for å få hjelp ikke for å bli snakket til på en nedlatende og arrogant måte. Man går ut fra en betalt time og føler seg like lite klok som da man gikk inn, bare at man topper det med å føle seg dum, frustrert og forbannet. Skal man ha prøver eller henvisning til spesialister så må man be om det selv. Håper han får gnisten tilbake, eller så bør han vurdere å bytte jobb.

Snill og hyggelig

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Ragnhild er ei snill og hyggelig dame. Hun lytter til hva du har å si og føler hun tar deg på alvor. Hun bruker god tid på sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd med Ragnhild.