Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Lege med lang erfaring

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Er fornøyd med denne legen. Mens andre fastleger så ofte er på kurs/borte/jobber ikke den dagen/har en forskerstilling et annet sted osv osv, så har jeg inntrykk av at Lønnerød alltid er på plass. Alltid høflig og lett å samarbeide og kommunisere med. Nei, han er ikke hysterisk og hauser opp ting - men jeg har hvertfall alltid erfart at han har hatt rett i sine vurderinger

Dyktig og behagelig.

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Dyktig og behagelig lege jeg føler meg trygg hos. Man trenger ikke å fortelle så mye før hun ser hele bildet.

Profesjonell og menneskelig

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Profesjonell og menneskelig. Tar seg tid når det trengs. Gir råd og veiledning istedenfor resepter om det trengs

Ikke bra

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Jeg har hatt Tormod i mange år og vært stort sett misfornøyd med tilgjengelighet, henvisningsevne og faglig dyktighet. Han ligger av og til en time forsinket til timen, og der er aldri en unnskyldning å få. Man får inntrykk av at man uansett er heldig som får lov til å komme inn i det helligste. Har ikke hatt noen alvorlige plager så det har vært litt tiltak å bytte fastlege, men det har jeg nå gjort heldigvis. Mitt råd er å styre unna denne legen.

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Aldri før har jeg følt meg mer lyttet til hos fastlegen. Han tar seg god tid om det er barna eller meg selv som trenge legehjelp. Aldri ventet mer enn etpar minutter på venterommet. Gir god informasjon og oppfølging. Veldig enkel og snakke med og har til og med og er ufarlig hyggelig. Sånne leger skulle det fantes flere av.