Sørlandsparken legesenter

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandsparken legesenter

Forferdelig

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Ønsker du en lege som ikke lytter til deg, ikke respekterer deg eller ikke kan kommunisere enkle beskjeder til deg eller ikke er interessert i å hjelpe deg, så for all del velg henne.

Verste opplevelsen jeg har vært med på å være pasient hos denne legen. Anbefales ikke om du vil ha verdigheten i behold

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Sari er fastlege til meg og mine foreldre, henne har jeg hatt siden jeg var barn. Strålende fornøyd med Sari, hun er ærlig og tar symptomer seriøst. Husker som regel sykdommen. Anbefaler å ta med en liste over ting du vil ta opp i timen hennes da hun sjeldent er interessert i koseprat og går rett på sak. Er som regel litt forsinkelser når man skal ha time hos henne da hun har full pasientliste, og kan gå litt fort i svingene,. Men alt i alt en super lege. Litt ventetid når man dukker opp til timen.

Tålmodig og tar tid til pasienten

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Fremstår som empatisk, tålmodig og tar seg god tid til pasienten. Han er tilstedeværende, kvikk i oppfattelsen og lytter til det man sier. Opplever ham som meget dyktig, og strekker seg langt for å yte god service og korrekt hjelp/behandling.Rask tilgang på time og respons via pasientsky.

Litt dårlig tid, men faglig oppdatert

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Opplever at Ragnhild kan faget sitt og jeg føler jeg blir tatt på alvor. Men har problemer med at hun svarer ja før jeg har fullført setningen min. Uansett, hyggelig og imøtekommende dame

Trygg, rolig og oppmerksom

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Har vært pasient hos denne flotte legen i ett år. Hun er «hel ved», med det mener jeg at hun virkelig går opp i lege-gjerningen. Er full av lovord og respekt. Hun er nysgjerrig, faglig oppdatert og grundig.