Veronica Iversen Tøgersen

Rossabø legesenter
Spannavegen 152 5535 Haugesund
Veronica Iversen Tøgersen er en av 31 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Veronica Iversen Tøgersen

En lege som lytter når du forteller

Hun ga meg et meget godt inntrykk. Lyttet når jeg fortalte, og sjekket det som var mulig. Henviste videre når dette viste seg å være nødvendig.

Dette er en lege jeg fikk tillit til, og følte meg ivaretatt av.

Forståelsesfull og imøtekommende

Har hatt henne som fastlege siden starten av 2018 og er svært fornøyd. Har i denne perioden vært mye hos legen, blir alltid møtt av en forståelsesfull lege som ønsker det beste for meg. Hun tar bekymringer på alvor, undersøker grundig og henviser videre når det er behov for det. Føler meg alltid respektert og sett etter time eller dialog med henne. Anbefales på det sterkeste!!

Superflink og betryggende

Har hatt henne som lege en stund nå, og er veldig fornøyd. Hun tar problemene mine på alvor, noe jeg ikke har opplevd før. Hun er betryggende og jobber kunnskapsbasert. Jeg føler meg trygg og hørt etter at jeg har vært hos henne. Anbefaler henne varmt!

Hastverk og dårlig lege.

Fikk beskjed om å forte meg fordi hun hadde dårlig tid. Fikk ikke sagt det jeg ville, ble avbrøt flere ganger.

Hun visste at jeg ikke hadde vondt noen plass i kroppen.

En arrogant og kald person. Burde ikke behandle pasienter på den måten. Bytte ut med en annen lege.

ANBEFALES IKKE.

Grundig, lyttende og kunnskapsrik

Dr Iversen Tøgersen tar seg alltid god tid til å lytte til mine spørsmål, er empatisk og omsorgsfull, grundig når hun sjekker mine symptomer mot kunnskaps-databaser, åpensinnet nok til å vurdere det nyeste innen forskning og metoder, og respekterer det jeg ønsker selv innen behandling.

Jeg byttet fra annen fastlege til henne fordi jeg hadde hørt mye positivt. Jeg går ofte til lege, og har hatt henne som fastlege i flere år nå og er veldig fornøyd.