Veronica Iversen Tøgersen

Spannavegen 152 5535 Haugesund
Veronica Iversen Tøgersen er en av 35 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Veronica Iversen Tøgersen

Ikke særlig forståelsesfull

Begynte heller å fnise da jeg prøvde å få henne til å forstå, unngå denne fastlegen for all del.....

Empatisk og strukturert

Denne legen er både strukturert og empatisk, tar seg god tid til å lytte og er veldig omgjengelig. Kort sagt: Hun bryr seg.

bare for folk 70+

Her har jeg desverre ikke mye godt å komme med.

Ikke ble jeg fulgt opp under sykemelding og ikke ble jeg tatt på alvor da jeg kom inn syk første gang heller.
Jeg hadde voks i håret å greie klær, så jobbe kunne jeg visst uansett, hun skulle jo tross alt i permisjon snart... Svimte av på arbeid den dagen å fikk ikke ny legetime ved forespørsel dagen etter. uprofft.

Her virker det som det er viktigere å snakke om eget liv enn å høre på pasienten. Er du ung er du visst ikke kvalifisert for annet enn å være frisk.

Nå skal jeg ikke engang beynne å fortelle om hvordan jeg ble møtt i resepsjon da jeg la frem saken, dere opplever det nok selv om dere fortsatt vil ta risikoen.

Frarådes på det desidert sterkeste.

Hyggelig/flink lege

Har vært hos henne kun en gang og fikk den hjelpen jeg trengte. Veldig imøtekommende og forståelsesfull lege. Veldig glad at jeg valgte henne som fastlege.

Trygg og behagelig lege

Utrolig forståelsesfull, hører på pasientene og tar seg god tid til en prat. Får time neste dag som regel, og ingen ventetid. Mine erfaringer er bare mye pluss