Liv Lundemoen

Autorisasjon (2017)

Liv Lundemoen er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Liv Lundemoen

Tillit, trygg og god kommunikasjon

En lege som virkelig ser meg, som kommer med gode råd og veiledning. Blir tatt på alvor og god oppfølging.

Trygg og kunnskapsrik

Byttet lege til Liv Lundemoen for litt over et år siden, og er kjempe fornøyd. Hun hører etter, ser på deg mens du prater, og føler absolutt at jeg blir tatt på alvor.
Også ting jeg har "gitt opp" med tidligere leger har hun røsket opp i og ordnet opp.
Hun er også veldig flink og følger alltid opp, og gir alltid tilbakemelding ang prøvesvar eller om en har ringt inn et spørsmål etc.
Hun er også veldig kunnskapsrik, som og gjør at en føler seg trygg og ivaretatt.

Føler meg ikke trodd på og hun virker sur

Jeg kommer inn og beskriver symptomer og vi kjører tester. Fordi resultatene ligger i grå-sonen så blir jeg avvist. Hun vil da ikke se nærmere på/spørre nærmere om symptomer for å finne hva eventuellt "annet" som kan være galt. Føler derfor ikke at hun strekker seg langt nok for å hjelpe. Føler at hver gang jeg er der, handler det om å bli raskest mulig ferdig med meg som pasient. Dessverre så virker det som om hele dette legesenteret vil bli raskest mulig ferdig med sine pasienter. Veldig synd at jeg mest sannsynlig må bytte lege på nytt!

Flink og hyggelig

Hun er flink og meget oppegående lege. følger opp det hun seie hu ska gjør. Enkel å forklare, snakke med. Å resten av personalet er svært hyggelige å kjekke :-) anbefales på det sterkeste :-)