Arnstein Eltervaag

Sentrum legesenter
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Arnstein Eltervaag er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Arnstein Eltervaag

mest arogante og utrivelige legen

jeg er en mann på 50 som har en lang sykehistorikk og har hatt en del leger opp igjennom tiden , men Arnstein Eltervåg tar prisen for mest upersonlig og arroganteperson jeg har møtt av helsepersonell.

Hyggelig og profesjonell

En svært hyggelig lege med gode manerer som absolutt bryr seg om sine pasienters helse. Ventetiden er som regel ikke så altfor lang, men i høysesongene for sykdom er det jo gjerne litt må man regne med. Jeg kunne ikke håpet på en bedre lege mens jeg bor i kristiansand.

Han ser deg.

Med stor tristhet måtte jeg bytte fastlege (flyttet 5 timer unna).
Eltervaag reddet mitt liv ved å se meg for den jeg er som person ikke pasient. Jeg vil aldri få en fastlege som han igjen.
En hver lege er overarbeidet, har ventetid og må jobbe raskt - det er ikke unntak ved sentrum legesenter men ventetiden er hvert det.
Anbefaler han på det sterke.

Anbefaler ikke.

Gikk til han med pusteproblemer som medførte angst. Istedenfor for å utrede meg, skrev han ut resept på vanedannende medisiner og sa til meg at de hjelper med pust, at de utvider bronkiene slik at det blir lettere å puste. Fant ut etterhvert at disse tbl ikke kan tas av folk som sliter med pust, at det kan forverre symptomer, og at det hjelper bare mot angsten.
Kort sagt: jeg opplever at legen bryr seg lite om pasientens tilstand, skriver ut resept på sterke medisiner uten å tenke over at folk kan bli avhengig.

Han er den beste legen i Kristiansand

Utrolig dyktig lege. Kjempe hyggelig og prøver hjelpe deg på beste måten. Han lyter til deg og ser ikke bare på data maskin som de fleste andre leger pleier å gjøre.