Arnstein Eltervaag

Sentrum legesenter Mann, 56 år

Autorisert2005
Ledige plasser 26 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sentrum legesenter

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Arnstein Eltervaag er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Arnstein Eltervaag

Han ser deg.

Med stor tristhet måtte jeg bytte fastlege (flyttet 5 timer unna).
Eltervaag reddet mitt liv ved å se meg for den jeg er som person ikke pasient. Jeg vil aldri få en fastlege som han igjen.
En hver lege er overarbeidet, har ventetid og må jobbe raskt - det er ikke unntak ved sentrum legesenter men ventetiden er hvert det.
Anbefaler han på det sterke.

Anbefaler ikke.

Gikk til han med pusteproblemer som medførte angst. Istedenfor for å utrede meg, skrev han ut resept på vanedannende medisiner og sa til meg at de hjelper med pust, at de utvider bronkiene slik at det blir lettere å puste. Fant ut etterhvert at disse tbl ikke kan tas av folk som sliter med pust, at det kan forverre symptomer, og at det hjelper bare mot angsten.
Kort sagt: jeg opplever at legen bryr seg lite om pasientens tilstand, skriver ut resept på sterke medisiner uten å tenke over at folk kan bli avhengig.

Han er den beste legen i Kristiansand

Utrolig dyktig lege. Kjempe hyggelig og prøver hjelpe deg på beste måten. Han lyter til deg og ser ikke bare på data maskin som de fleste andre leger pleier å gjøre.

Lege som ikke bryr seg om deg!

Jeg var hos Arnstein Eltervaag... Jeg spurte om sykemelding siden jeg sliter med angst, depresjon, sliter psykisk osvosv og min mor lå døende i sykehuset men fikk ikke sykemelding fra han, han sa jeg måtte ha over 40 feber for å få sykemelding skjønner ikke åssen det er mulig! Han bryr seg ikke om deg!

Absolutt å anbefale

Veldig flink til å kommunisere ,god lytter og han er veldig menneskelig....Kommer alltid med gode løsninger ...Alltid blid og veldig forståelsesfull lege...Anbefaler Arnstein Eltervaag på det høyeste.