Arnstein Eltervaag

Tlf: 38 07 90 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arnstein Eltervaag er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Arnstein Eltervaag

Fantastisk Lege

Allerede ved første møte opplevde jeg en bedre lege enn jeg noen gang har hatt. Tok seg tid til å lytte uten å avbryte. Stilte spørsmål og virket interessert i å ha meg som pasient. Opplevde å kunne bruke den tiden jeg trengte uten å føle at jeg måtte skynde meg.
Konklusjon.
-Følte meg heldig når jeg gikk ut døra, og skulle bytta til han for mange år siden.

Utrolig flott lege!

Han er veldig hyggelig, lyttende,empatisk og tar deg på alvor . Virker oppriktig interessert i å hjelpe. Anbefales på det varmeste !

Upersonlig lege

Opplever denne legen som at han ikke bryr seg så mye, sjekker ikke hva som er galt om du har vondt, vil ha deg fort ut av kontoret, du føler at du ikke burde være der.

Beste lege i byen

Vært mye hos Arnstein og kunne aldri tenkt meg å bytte lege. Hjelper meg med det meste og tar meg seriøst. Anbefales.
Legekontoret har også generelt hyggelig personell som jeg har blitt kjent med. Bente er jo gull å ha for å nevne noen

mest arogante og utrivelige legen

jeg er en mann på 50 som har en lang sykehistorikk og har hatt en del leger opp igjennom tiden , men Arnstein Eltervåg tar prisen for mest upersonlig og arroganteperson jeg har møtt av helsepersonell.